Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
til og med billettserice.se eller ticnet.se som er det samme som de bruker i Sverige, har man mye bedre system.. de har ikke den "blå dritten" som går fram og tilbake.. man får opp et helt annet vindu hvor det også står antal minuter man har igjen i køen

 

 

"Din väntetid beräknas vara mer än 15 minuter" :(

 

Den norske billettservice var kjappere enn den svenske..

Lenke til kommentar

Kjøpte 4 billetter i luka til spektrum nå i sta. Møtte opp litt etter 6, og var en av de første 100 i køen :)

 

Fant ut i etterkant at et annet familiemedlem fikk kjøpt et par gjennom billettservice, men det var jo litt koslig å stå der ute i kulda uansett :p

 

Forøvrig er systemet til billettservice.no helt idiotisk..

Lenke til kommentar
til og med billettserice.se eller ticnet.se som er det samme som de bruker i Sverige, har man mye bedre system.. de har ikke den "blå dritten" som går fram og tilbake.. man får opp et helt annet vindu hvor det også står antal minuter man har igjen i køen

 

 

"Din väntetid beräknas vara mer än 15 minuter" :(

 

Den norske billettservice var kjappere enn den svenske..

 

 

ah. jeg fik at det var 3min igjen når jeg logga inn der. men anyway bedre system enn norske

Lenke til kommentar

Jeg klarte å komme igjennom for ca 45 minutter siden uten problemer. Det tok 30 sekunder så var jeg der. Men det var bare for å teste hvor stor pågangen var. Jeg var ikke innlogget og hadde ikke planer om å kjøpe noe. 18. februar får holde for lommeboken min, reisen koster mye....

Lenke til kommentar

Jeg fikk kjøpt biletter idag kl 0907 :D Tok ingen sjangser på at det skulle glippe igjen :thumbup:

 

Enig med alle som mener bilettservice sitt system er håpløst. Det er nesten drøyt at det eneste stedet som selger billetter online til de største konsertene ikke takler pågangen til de akutelle store og populære serverne. De skulle hatt et orntlig køsystem, som faktisk fungerte som en kø, at de som stilte seg opp først fikk sjangs til å kjøpe først. Og tydelig merking av fremgang i køen. Noe alla partyticket når de selger TG-billetter hadde vært fint...

Endret av hYLeAPe
Lenke til kommentar
AC/DC-billettene revet bort

 

Nettservere brøt sammen under trykket

Bombe at nettserverne til Billett"service" bryter sammen, da! Hva kan være så vanskelig med å skaffe et bedre system?

 

Husker det samme liksom skjedde forrige gang også....men da jeg sendte mail til bingoservice og klaga og la ut om andre betalingssystemer som fungerte på en mye større skala så fikk jeg bare til svar at systemet aldri hadde vært nede...gang på gang så tryner systemet dems...helt utrolig

Lenke til kommentar

Dama fikk tak i billetter. Så det ordnet seg for meg.

Hun fikk også feilmeldinger, men prøvde om og om igjen og plutselig fikk hun bestille billetter.

Dette var rundt 0955 så hun hadde nok flaks.

 

Hvis noen fortsatt ikke har fått tak i billetter så anbefales det på det sterkeste å melde seg inn i fancluben.

Skaffet meg billetter til konserten på Telenor arena der. 7 timer etter at det var utsolgt på vanlig måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...