Gå til innhold

Diskusjonsforumet oppgradert


Anbefalte innlegg

Joa...men hva hvis man vil til den midterste siden av en tråd med 300sider?

Hadde vært mye bedre hvis det var en "rullgardin" eller en boks der man skrev inn numberet!

5000329[/snapback]

 

Dette er der jo. Et par hvite ark rett bak emnetittelen. Trykk på dem, og skriv inn sidenummer.

 

 

Edit: feil i quote.

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller har visningen av antall poster forsvunnet? :ohmy:

 

BTW: Dette er bare rotete altså. Er jo et mareritt å få letet seg igjennom alt sammen. Linken til hver tråd man kan gå inn på er jo en hel side for seg selv. Jeg må bla gjennom side etter side for å finne noe jeg ser etter (søkefunksjonen er jo fortsatt like "bra" da så :roll: ).

 

Selvfølgelig er det jo en vanesak, dette med det nye forumet, blir nok vant med det etter hvert, men jeg synes nå forumet var helt fint som det var. Veldig simpelt oppbygd og veldig lett å bruke. Dette synes jeg bare er vissvass.

Lenke til kommentar

Fart og barnesjukdommar skal eg klare, men eg synest heilt ærlig at designet suger. Sjå her på det gamle designet, mindre knappar, mindre dominerande tekst rundt innlegga, alt i alt eit betre design. Knappane og ikona? Dei er jo stygge som fy, firkanta...

 

Ein annan ting som irriterer meg er at Off-Topic kjem opp i "Siste 24 timer". Det har jo ødelagt heile funksjonen :ohmy:. Halvparten er trådar med seksogåtti sider som eg ikkje har noko interesse av.

Lenke til kommentar

Som vanlig er det sikkert mange som misliker når forumet blir oppgradert. Denne gangen må nok jeg joine de. ALT for mye dill-dall rundt omkring. Stygt er det. Glad jeg har ad-block så jeg får fjerna alle de overflødige knappene. Jeg syns vi skulle ha en liten konkuranse på nytt som vi har hatt før. Og hva i all verden er vitsen med en blogg til hver eneste bruker på hele forumet? Hvis jeg noen gang skal gidde å ha blog vil jeg ha den på en dedikert blogging-side. Og en liten bug til slutt: Hvorfor får jeg gamer.no-banner og tittel på vinduet når jeg svarer i tråder?

 

(Har ikke lest hele tråden, beklager hvis noe er nevnt før.)

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Litt unvandt, men jeg venner meg nok til det etter hvert. Jeg håper vi slipper problemer med servere nå. Men det er rom for en gratulasjon! :thumbup:

 

Edit: Men jeg må si at jeg savner postcount på siden.

 

Edit2: Hvis jeg trykker F5 så blir skjermen hvit i noen diskusjoner.

Endret av efikkan
Lenke til kommentar

Synes det hele virker for firkantet, hva skjedde med de avrundede former ?

 

Og kan det være en ide å lage et skin som ser ut som det gamle ?

 

Synes også at knappene er for store og pragende.

 

Og sist men ikke minst, å diskutere saker fra hw.no på www.diskusjon.no virker helt absurd for meg, men men blir nok vant til det :p

 

Selv om jeg her nok er mest negativ så mener jeg det er fint at forumet- og designet utvikler seg, men bærer her kanksje litt preg av hastverk. Hva med å ha informert på forhånd med smakebiter osv av designet, slik at brukerne kunne fått utalt seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...