Gå til innhold

Diskusjonsforumet oppgradert


Anbefalte innlegg

Dette synes jeg var tragisk. Ikke bare er forumet stygt og rotete, men det er sykt tregt i innlasting også!

 

Søkemotoren som jeg har blitt fortalt skulel bli så mye bedre, er ikke bare like dårlig som før, den er faktisk værre! Den er nå knapt mulig å finne, muligheter til å velge hvor mange dager tilbake man skal søke er borte, og den finner fortsatt ikke en dritt. Jeg måtte før søke "høsten" for å finne min tråd som heter "Serious Sam kommer tilbake til høsten!". "Serious", "Sam" eller "Serious Sam" funker ikke. Da finner den ingen ting.

 

Dessuten er denne meldingen nå veldig ivrig på å komme frem til meg:

Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere

 

Synes forumene var kjempefine som de var, jeg. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Søkemotoren som jeg har blitt fortalt skulel bli så mye bedre, er ikke bare like dårlig som før, den er faktisk værre! Den er nå knapt mulig å finne, muligheter til å velge hvor mange dager tilbake man skal søke er borte, og den finner fortsatt ikke en dritt.

 

Dessuten er denne meldingen nå veldig ivrig på å komme frem til meg:

Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere

5000115[/snapback]

 

Regner med at du har trykket på "Flere innstillinger" knappen da slik at du får opp alle alternativene for søk?

 

Serverne sliter vist litt nå ja, kan virke som det er en og annen som vil teste ut det nye forumet ;) Vi får tro det kommer seg etterhvert :)

Lenke til kommentar

Takk for mange fine tilbakemeldinger alle sammen!

 

Vil oppfordre alle om å vise litt tålmodighet rundt diskusjonsforumet i dag. Vi har jobbet på spreng for å få det klart, og siden vi lanserte det i formiddag har vi hatt vanvittig mye trafikk. Det betyr at serverne som skal levere alle sidene til tider har litt mye å gjøre, men dette skal vi få justert inn over tid. For å gi dere en pekepinn på hvor mye trafikk det er snakk om leverer serverne mellom 30 og 50 forumsider per sekund!

 

Når det gjelder skins så anbefaler jeg alle å logge inn med sitt brukernavn og passord. Dersom dere ikke har en bruker kan dere registrere en ny bruker her

Som innlogget bruker har du mulighet til å velge utseende på diskusjonsforumet. Dette gjøres helt nederst litt til venstre på siden. Det er en dropdown-boks hvor det listes et fargetema (skin) for hvert nettsted i nettverket som samarbeider om forumet.

 

Prøv ut de ulike temaene før dere sier at "dette var uvant" eller "det var bedre før".

 

Lykke til, og ha det hyggelig her i forumet!

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

jeg har kjørt innom alle skina (temaene) og det jeg likte best var diskusjonsskinet, men det er alt for smalt. få en dynamisk versjon av det, så blir jeg glad.

 

btw, jeg spurte tidligere hvor bl.a pc specs i profilene har blitt av når du klikker på profilene. er de helt vekk , eller er de limita til noen bestemte skins?

Lenke til kommentar
Skal være slik. Store tråder får den siste siden sist i listen. Logisk ikke sant?

4999883[/snapback]

 

 

 

Joa...men hva hvis man vil til den midterste siden av en tråd med 300sider?

Hadde vært mye bedre hvis det var en "rullgardin" eller en boks der man skrev inn numberet!

Endret av Man0war
Lenke til kommentar

Jeg sier nå:

 

"Hvorfor fikse det som ikke er ødelagt".

 

Det gamle forumet var perfekt. Stilfult, enkelt å finne frem på, rask lasting etc.

 

Det nye forumet er stikk motsatt. Ensformige farger, rotete å finne frem, treg lasting og bare irriterende.

 

Nei sorry mac, dette falt ikke i min smak for fem flate øre. Vil mye heller ha tilbake det gamle forumet.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke liker, er måten vedlagte bilder blir behandlet på. Før ble de forminsket, og linket til et stort bilde - nå blir det lagt inn i den størrelsen det har. Tråder som denne blir jo nesten helt ødelagt! I hvert fall når bredden på innlegget ikke er konstant, men endrer seg ved bredden på bildet - da blir jo noen mye bredere enn andre! Det så ikke bra ut... :no:

 

Oh hvor kan man endre skins? :hmm:

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
En ting jeg ikke liker, er måten vedlagte bilder blir behandlet på. Før ble de forminsket, og linket til et stort bilde - nå blir det lagt inn i den størrelsen det har. Tråder som denne blir jo nesten helt ødelagt! I hvert fall når bredden på innlegget ikke er konstant, men endrer seg ved bredden på bildet - da blir jo noen mye bredere enn andre! Det så ikke bra ut... :no:

 

Oh hvor kan man endre skins? :hmm:

5000511[/snapback]

 

Her ser du hvordan forumet blir når det blir skjøvet. Før ble det skjøvet kun til høyre, men nå skyves det først til venstre oppå menyen! :dontgetit:

 

http://www.myphotohost.com/uploads/a843bc9749.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...