Gå til innhold

Diskusjonsforumet oppgradert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker de nye funksjonene.

Men det en litt stor minus(synes jeg)!

Jeg liker rett og slett ikke at når man ser på liste(eks OT-BAREN) så er hver tråd så høy! jeg veit at "siste handling"(før: siste innlegg av) tar 2 linjer, men det hadde vært mye bedre hvis heller det var strukket og tok mindre plass!

 

 

EDIT: og at når man går inn på store tråder så er det eks "1, 2, 3, 145"

Endret av Man0war
Lenke til kommentar

Jeg synes det var utrolig dårlig programmering spør du meg, tung side, ikke virker den så spes. stabil heller, er ikke bestandig den vil loade sidene. Så denne siden er neppe tatt fra ocshoot, så treg som den er. Fint med baby-farger og grafikk da. Dere begynner ihvertfall å ligne litt på forumet til ocshoot.. Bra jobba!

Fortsatt best: diskusjon.no :thumbup:

Lenke til kommentar

Flott med "snapback"-funksjon for sitater, noe jeg nesten har savnet litt.

Om dette eksisterte før har jeg nok ikke fulgt med noe særlig :O)

 

Ellers er det jo alltid flott med forandring, av erfaring vet jeg at noe som ikke virker helt bra til å starte med, ender opp med å være mer enn brukbart.

Lenke til kommentar
Kan vi ikke få mulighet til å velge mellom det gamle og det nye?

4999802[/snapback]

Designmessig så vil det sikkert det.

 

EDIT: og at når man går inn på store tråder så er det eks "1, 2, 3, 145"

4999823[/snapback]

Skal være slik. Store tråder får den siste siden sist i listen. Logisk ikke sant?

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Ser meget bra ut. Rakk det jo før tiden til og med. Bra jobba!

4998762[/snapback]

Vel, denne versjonen av forumet er faktisk rundt et år forsinket.

 

Som jeg har sagt så mange ganger før, godt jobba! Selvfølgelig er det en del feil, men jeg forventer og regner med at de blir retta opp så fort som mulig.

Lenke til kommentar

ehm...bare lurte på hvor informasjonen som står i profilen blei av. før når man trykka på nicket for å få fram profilen så sto alt der, inkludert den kolonna med dataspecs. når finner jeg ikke den igjen, verkenhos meg selv eller hos andre, og det er rart, for di jeg kan endre hva som skal stå der i profilen min... :hmm:

Lenke til kommentar
"Mine innlegg" fungerer ikke?

"Vis nye innlegg" eksisterer ikke lenger?

Post count borte? Kanskje ikke noe stort savn egentlig...

Designet var mye bedre og mer moderne.

Men hvorfor et eget domene for forumdelen av hardware.no?

4998761[/snapback]

 

 

Postcounten er her hos meg ihvertfall.

 

Ellers er det ny skinnet helt greit, personlig foretrekker jeg invisionboard default eller hva det heter, siden det går helt ut i venstre kant, slipper det å være så mye tom plass.

 

AtW

Lenke til kommentar

Her skulle det egentlig stått en saklig tilbakemelding, men sist dreit dere en lang i alt jeg skrev. Så derfor får dere en like lang tilbake nå. Ellers var ting veldig blått, men dette kan jeg vell kansje fikse sjøl.

 

Ps: Den jeg skrev sist var veldig saklig, og ikke slik som denne meldingen. Det ser ut som de feila jeg nevnte da, er endelig fikset nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...