Gå til innhold

Diskusjonsforumet oppgradert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-rXRozPkg

Er det mulig å endre format på datoer og klokkeslett selv (jeg syns "21/09-2005 : 07:39" ble litt i lengste laget, DD.MM.YY HH:MM er mer enn nok)? I så fall, hvor finner man det i kontrollpanelet?

Lenke til kommentar

Ehm. Noen som tutler og styrer med dette forumet, HVORFOR får jeg denne beskjeden i kontrollpanelet?

 

"Epostvarsel

 

Din epost-adresse har blitt forandret fordi den ble brukt av en annen konto. Dette betyr at all epost IKKE vil gå til korrekt konto - dette inkluderer hjelp til tapt passord etc.

Oppdater din epost med en gang!."

 

Løgn og fanteri! Jeg vil IKKE endre min epostadresse!

Lenke til kommentar

Synes det nye forumet ble litt glorete. All designen trekker blikket mitt bort fra det elementære.. nemlig teksten. Får håpe dette bare er en vanesak, men det er spesielt to ting som irriterer meg. Det første er Quoten. Den var mye mer behagelig for øynene slik den var før. Rammen rundt er alt for markert. Det andre er disse rammene rundt sidetallene. Det er greit nok inne på forum trådene, men i katalog oversikten slik som her så blir det litt voldsomt. Mye bedre med bare enkle tall slik som før. Enkle ting er ofte mer oversiktlig! Fargene på knappene burde være litt lysere. Håper dere kan komme med et "old fashion" skin.

 

I tillegg syns jeg dere bør fjerne medlems nummeret og sette inn igjen Post counten. Mer interessant det.

Lenke til kommentar

Hei.

Gratulerer med nytt forumdesign. Mitt første inntrykk var "hvorfor i He**ete kan de ikke ta hennsyn til alle de tilbakemeldingene de fikk sist de la om hele forumet?" Menyen til venstre var nemmelig forsvunnet. Så oppdaget jeg skins nederst og så viste det seg at det bare var Overklokking.no skinnet som ikke hadde denne inne. Hadde også satt pris på om det gikk ann å fikse det slik at hvoedkategori stemmer over ens med det skinnet man har valgt slik det var før. Det er jo på langt nær alle som har hovedaktiviteten sin på Hardware.no.

 

Lurte også på om dere etter hvert skifter skin på selve forumdelen etter hvert hvert? Slik det er nå er det jo bare menyen som endrer seg og det ser stort sett for jæ**lig ut på alle skinene untatt på diskuter og hardware.

 

Just my two bits. Men det ordner seg vel etter hvert. Ser ut til at det er mindere krøll på denne opdateringen enn den siste.

 

Edit: for mange typos sånn på morrakvisten. :p

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Jupp, det skjer hele tiden med diskutér skinnet, brukerIE 6.0.  Selve forumdelen er forskjøvet ned som her:

 

Edit: mener selvsagt diskusjon.no

4998873[/snapback]

Endelig klarte jeg å finne frem til hva som var feilen, og dette skal nå være rettet.

 

4999051[/snapback]

Nå er det i orden :)

Ellers er jo det dynamiske hardware.no skinnet glimrende for oss som varierer mellom ulike skjermstørrelser :thumbup:

4999078[/snapback]

 

Har ennå feilen her! Akkuratt det samme.. :hmm: Har diskusjons skinnet...

 

Og skal ikke eksterne avatarer funke? Min synes ikke, men den ligger på serveren min, pluss at jeg kan se den på avatar kontrollpanelet..

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

:love:

I "gamle dager" hadde vi en knapp som viste noe slikt: vi fikk se de innleggene du selv hadde skrevet i og andre hadde svart i etter ditt siste besøk.

 

Hadde ingen svart i et innlegg du hadde skrevet i siden siste besøk så man ingen tråder etter å ha trykket på denne knappen.

 

Savner den funksjonen veldig

:love:

Lenke til kommentar
Har ennå feilen her! Akkuratt det samme..  :hmm:  Har diskusjons skinnet...

5003436[/snapback]

Beklager dette, feilen hadde dukket opp igjen. Nå skal det være i orden igjen. Støter dere på denne feilen fremdeles, så gi lyd. :)

5003659[/snapback]

Biip

Skjer nå i denne trådens side 2. Men ikke på side 1,3,4,5 osv. Sitter på en annen maskin enn i går, men fortsatt IE 6.0.

Lenke til kommentar
Jeg går ofte glipp av svar jeg får i innlegg. Dette fordi jeg ikke vet hvilket innlegg på listen i "mine innlegg"  som er svart på siden sist.

5003832[/snapback]

 

Joda, de som har fått svar siden sist er jo merket med andre farger på ikonet ute i den venstre margen. Litt mørkere.

 

Jeg skulle ønske man fikk vite litt mer FØR man klikket på "Mine innlegg". Bare man logget inn, kunne det f.eks. i menyen stå "Mine innlegg (4)", altså der er 4 emner som har fått nye svar siden sist gang jeg var der. Kan da ikke være umulig å lage noe slikt..?

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske man fikk vite litt mer FØR man klikket på "Mine innlegg". Bare man logget inn, kunne det f.eks. i menyen stå "Mine innlegg (4)", altså der er 4 emner som har fått nye svar siden sist gang jeg var der. Kan da ikke være umulig å lage noe slikt..?

5003851[/snapback]

 

Helt enig. Med dette hadde vi sluppet å gått inn på mine innlegg hver gang hvert femte minutt for å sjekke om svar har kommet.

 

Smart Vandalen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...