Gå til innhold

Diskusjonsforumet oppgradert


Anbefalte innlegg

"Mine innlegg" er jo egentlig bare det som kalles egosearch. Altså de har laget en link som er knyttet mot søkefunskjonen og dette søket gjøres ikke uten at du klikker på linken.

 

Men det jeg har savnet på forumet helt siden de la ned Amund sitt geniale frames-forum er mulighet får å markere poster som lest helt ned på kategorinivå. Nå ligger denne funkjonen help på toppnivået. Helt seriøst, hvor mange ganger er man i en situasjon der man kan si at "nå vet jeg at jeg har lest alle nye poster som jeg synes er interesante, alle andre på hele j***a forumet kan nå markeres som lest"?? Derimot å være inne i en kategori å kunne markere resten som lest for så å gå videre til neste kategori hadde vært veldig kjekt.

 

EDIT: LOL øynene er det føste man blir blind på heter det jo. Første jeg så når jeg fortsatte å lese på andre kategorier var linken i toppen der det står "marker kategorien som lest". Men seriøst; jeg har lett etter ned neders på siden for det er jo der den ligger på forumets toppnivå.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Mine innlegg" er jo egentlig bare det som kalles egosearch. Altså de har laget en link som er knyttet mot søkefunskjonen og dette søket gjøres ikke uten at du klikker på linken.

 

Men det jeg har savnet på forumet helt siden de la ned Amund sitt geniale  frames-forum er mulighet får å markere poster som lest helt ned på kategorinivå. Nå ligger denne funkjonen help på toppnivået. Helt seriøst, hvor mange ganger er man i en situasjon der man kan si at "nå vet jeg at jeg har lest alle nye poster som jeg synes er interesante, alle andre på hele j***a forumet kan nå markeres som lest"?? Derimot å være inne i en kategori å kunne markere resten som lest for så å gå videre til neste kategori hadde vært veldig kjekt.

 

EDIT: LOL øynene er det føste man blir blind på heter det jo. Første jeg så når jeg fortsatte å lese på andre kategorier var linken i toppen der det står "marker kategorien som lest". Men seriøst; jeg har lett etter ned neders på siden for det er jo der den ligger på forumets toppnivå.

5003972[/snapback]

 

 

hvor var den "knappen"?

 

og hvor kan man søke??

Lenke til kommentar
hva er det med at det må være fhorten tegn, og hva er forskjellen på reply og quote?

5004702[/snapback]

 

Reply: Da bare legger man inn et innlegg.

Quote: Hvis du vil kommentere det noen har skrevet og ha med teksten deres i innlegget ditt, trykker du på "quote" før du trykker på reply.

 

Merk at det er knappene nede på innlegget du skal bruke, og ikke oppe som det var før. Dette skaper lett frustrasjon.

Lenke til kommentar
Jeg sier nå:

 

"Hvorfor fikse det som ikke er ødelagt".

Det gamle forumet var perfekt. Stilfult, enkelt å finne frem på.

Det nye forumet er stikk motsatt. Ensformige farger, rotete å finne frem, og bare irriterende.

Nei sorry mac, dette falt ikke i min smak for fem flate øre. Vil mye heller ha tilbake det gamle forumet.

5000450[/snapback]

:yes:

Lenke til kommentar
hva er det med at det må være fhorten tegn, og hva er forskjellen på reply og quote?

5004702[/snapback]

 

Reply: Da bare legger man inn et innlegg.

Quote: Hvis du vil kommentere det noen har skrevet og ha med teksten deres i innlegget ditt, trykker du på "quote" før du trykker på reply.

 

Merk at det er knappene nede på innlegget du skal bruke, og ikke oppe som det var før. Dette skaper lett frustrasjon.

5005120[/snapback]

 

Forstår ikke dette her. Når jeg trykker på Reply knappen så Quoter den selv om jeg ikke trykker på Quote knappen.

Lenke til kommentar
Forstår ikke dette her. Når jeg trykker på Reply knappen så Quoter den selv om jeg ikke trykker på Quote knappen.

5006636[/snapback]

Hvis du trykker på +Quote knappen på flere poster så quoter du flere på en gang, når du trykker på addreply nederst. Trykker du på reply knappen i en post så quoter du den posten.

Lenke til kommentar
hva er det med at noen ganger kommer postene på toppen og noen ganger nederst?

5007277[/snapback]

Dette har vell med den funksjonen man finner oppe te høyre i emnet;

-Linære (etter min mening best)

-Trådet

-Normal

 

og hvordan legge til i mine innlegg uten å poste??

5007277[/snapback]

Øverst i emnet står det følg med på dette emnet, trykk på den, så krysser du av for ingen epostvarsling, vis ikke du vill ha det. da ligger den iallefall i dine favoritter. :)

 

hvordan komme videre til neste side i mine innlegg?

5007277[/snapback]

Den fant jeg heller ikke :hmm: men du kan jo sette søket ditt til 200 visninger, så får du med deg flere enn de 25 som er standard :)

Lenke til kommentar
som noen andre påpeka her, så er det med begrensa lagringsplass til bilder temelig idiotisk fordi det er sikkert mange av oss som ønsker å ha diverse tråder oppe å gå over lengre tid uten at bildene forsvinner.

4999469[/snapback]

Hva med å bruke noe annet, som f.eks. imageshack.us eller photobucket.com?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...