Gå til innhold

Nye fra Nokia: E60, E61, E70!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg tror E60 støtter ip-telefoni f.eks. via tredjepartsprogrammer eller muligens forhåndsinnstallerte programmer, men 6136 støtter UMA-teknologi og standard som lar mobilene automatisk bytte over til wifi-nettverk for samtaler om dette er tilgjengelig.

 

Er ikke helt drillet på dette, men tror det er noe slik.

 

UMA er i hvert fall ikke tilgjengelig i Norge.

Lenke til kommentar
Jeg tror E60 støtter ip-telefoni f.eks. via tredjepartsprogrammer eller muligens forhåndsinnstallerte programmer, men 6136 støtter UMA-teknologi og standard som lar mobilene automatisk bytte over til wifi-nettverk for samtaler om dette er tilgjengelig.

 

Er ikke helt drillet på dette, men tror det er noe slik.

 

UMA er i hvert fall ikke tilgjengelig i Norge.

5648217[/snapback]

Hmmm, var sikker på at var snakk om UMA, men hadde uansett blitt til å bruke Skype når det kommer til S60 siden alle norske operatører er kjipe.
Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe om E50 og E62?

5677714[/snapback]

 

Hmm... Nei, de har ikke jeg hørt om :hmm: Men tror det blir en E60 på meg ihvertfall! WLAN på telefonen :dribble: Noen som vet om noen andre telefoner med WLAN? ca samme størrelse som E60?

Lenke til kommentar
Noen som vet når E60 kommer i butikkene, vet det ble sagt 1. kvartal men noen dato tilgjengelig.

5764667[/snapback]

 

Var å snakka med noen på telebutikken idag, og han sa E60 kom i midten av april :dontgetit: Så vi må nok vente litt lenger... Han hadde prøvd E70, og kallte den "en drøm" ;) så får kanskje vurdere den og... eller kjøpe begge :p

Lenke til kommentar

Ser E60 får "instant messaging and present services" (imps) vil det da si at denne støtter msn messenger med forhåndsinnstalert programvare? Forsto det på en måte slik av tabellen i denne artikkelen http://ericsson.com/mobilityworld/sub/open...ableversion=yes

 

DAMN, så på demoen at det bare var støtte for AIM, yahoo og Icq. Ka **** e poenget med å ikke støtte msn?

Endret av -HugiN
Lenke til kommentar
hva er forskjellene på E-serien og N-serien? Det ser ut som de har mye av de samme spessifikasjonene (men så ser ikke jeg helt forskjellen på de forskjellige Symbian x.xx osv. da).

De er jo også ganske forskjellige i form da..

5796424[/snapback]

 

E står for Enterprise, N står for...noe. :p

 

E-serien er ment for businessfolk, og har ikke kamera pga. kameraforbud på mange arbeidsplasser. De er ment for proff-folk.

 

N-serien vet jeg ikke helt hvem som er målgruppen for, men det er skrytemobiler med alle mulige rare funksjoner (se N80...).

Lenke til kommentar
DAMN, så på demoen at det bare var støtte for AIM, yahoo og Icq. Ka **** e poenget med å ikke støtte msn?

5797281[/snapback]

 

Ser ut som om det ikke følger med støtte for msn nei. Men det er vel igrunn greit å få tak i program som støtter msn for s60-plattformen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...