Gå til innhold

Nye fra Nokia: E60, E61, E70!


Anbefalte innlegg

Standby time  Range

GSM  Up to 7.2 - 9.3 days

TALK time 

GSM  Up to 3.6 - 7.3 hours

 

-------------------------------------

Men det er når man har GSM nett, men den blir jo kuttet veldig mye ned hvis det er UMTS nett.

 

Folk med 6680 hadde problemer med å ikke få skiftet nett fra UMTS. Så da blir batteritiden relativt mindre (mye mindre?).

Men er det noen med 6680 som har greid å skifte nett og skal det egentlig være noe problem? Eller var det bare en feil på akkurat den telefonen?

 

Kan ikke se at nokia har skrivd noe om det på sida deres.

5000687[/snapback]

 

Kan ikke si jeg har noen problemer med det. Har valget mellom å bruke UMTS og GSM, såkalt dobbelmodus, eller bare GSM. Skal det du veksle mellom dobbelmodus og enkelmodus må telefonen restarses.

 

Til vanlig bruker jeg telefonen i dobbelmodus og har ingen problemer med skifte, det har heller ikke noe stor merkbar effekt på batterilevetiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
For meg ser det der veldig ut som en styrepinne og ikke en flerveistast, da det er litt luft rundt selveste styrepinnen.

5344216[/snapback]

Litt nedtur om du har rett siden min 3 mnd gamle K750i har en bråkete joystick allerede... Håper i så fall denne har noe ekstra som gjør så den ikke blir som et alt-etende søppelhull som spiser lommerusk.

 

 

Etter å ha lest press releasesen og denne artikkelen blir jeg overbevist om at E60 er min neste mobil.

 

Kombinasjonen av tilgang via Wifi, 3G og EDGE og det minimalistiske designet som gir meg litt 6100-føling frister. Kunne også tenke meg en telefon med knall kalender, og da er det Nokia S60 jeg må ha.

 

Btw, E61 ser ut som en forvokst 6100 om man ser den bakfra :p

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
For meg ser det der veldig ut som en styrepinne og ikke en flerveistast, da det er litt luft rundt selveste styrepinnen.

5344216[/snapback]

Litt nedtur om du har rett siden min 3 mnd gamle K750i har en bråkete joystick allerede... Håper i så fall denne har noe ekstra som gjør så den ikke blir som et alt-etende søppelhull som spiser lommerusk.

5344279[/snapback]

Teite Nokia har gitt den joystick. :hrm:

post-87823-1135709697_thumb.jpg

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hvor pålitlig er den sammenlikning der da?! Det er svært vanskelig å få riktig størrelsesforhold når du ikke kan sette telefonene ved siden av hverandre...

 

Edit: Beklager trodde dummyen var digital, men nå ser jeg den er i papir... Da var det jo en bra sammenklikning likevel da! Good work. Bare synd E60 ikke har kamera, men jeg er da åpenbart ikke i E60's målgruppe.

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
E60 nærmer seg  :D

5581855[/snapback]

Pga WLAN+VoIP, skjerm og avansert brukersnitt er dette min neste mobil.

 

Eneste som irriterer meg er den har BT v1.2, DV RS-MMC og samme batteri som 6230.

5581920[/snapback]

Vel, samme batteri som 6230 har den ikke. Samme modellnavn, men sterkere mAh-kapasitet.

Lenke til kommentar

nokia lager dritfine mobiler, men det jeg ikke skjønner er hvorfor de må dekke dem i den stygge resirkulerbare plasten hele tiden. ser ut som de er laget på dynga og liker det ikke. N70 og 8800 så veldig bra ut. e 61 kunne godt vært dekt i metall.

Endret av karce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...