Gå til innhold

Nye fra Nokia: E60, E61, E70!


Anbefalte innlegg

Fortell, nda, fortell! :D

 

Følger det med to batterier, eller er det bare at det ikke sitter i telefonen når den ligger i esken? De to svarte kablene er lader og USB-kabel om jeg ser rett, men hva er den sølvgrå som ligger nederst i midten på det siste bildet?

 

Henter min på postkontoret i morgen, gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykket er kjempebra :D

 

Har så vidt fått ladet telefonen og sett littegrann på menyer og skjerm. Skjermen er fantastisk, ser også kjempebra ut i solskinn. Til den som måtte lure så fungerer skjermrotering flott.

 

Har vært en snartur på nettet for å teste den nye web-leseren, funker helt topp, vet ikke helt enda hvilken tilgang som ble brukt (har trådløst nettverk hjemme, men vet ikke enda om det var det som slo inn).

 

Ett batteri fulgte med, ikke noe minnekort, den grå ledningen er et enkelt headset med ledning (har ikke testet enda).

 

Skal komme med flere tilbakemeldinger, må bare få gjort en del andre ting først så går nok kvelden med til å kose seg :love:

Lenke til kommentar

Bare fryd og gammen foreløpig :)

 

Har testet word, excel og powerpoint, funker helt fint. Litt liten skrift, men med en så FLOTT skjerm så går det helt fint. (Fikk til å legge inn formler i excel og formatere tekst osv.) KULT...

 

Ser ut til at det er en telefon som har det meste, mye å sette seg inn i, får bare ta tiden til hjelp. Skal se om jeg får til noen skjermbilder i morgen... :ermm:

Lenke til kommentar

Heisann, her kommer et knippe bilder for å illustrere hvordan liggende bilde ser ut ved bruk av wlan... :)

 

Regner med å få installert litt programvare i løpet av dagen for å kunne ta noen skikkelige skjermbilder og legge ut...

 

KJEMPETELEFON :D

post-85188-1146211832_thumb.jpg

post-85188-1146211846_thumb.jpg

post-85188-1146211862_thumb.jpg

post-85188-1146211883_thumb.jpg

post-85188-1146211897_thumb.jpg

post-85188-1146211911_thumb.jpg

post-85188-1146211932_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vel, da har jeg fått min også, og lekt litt med den. :)

 

Litt blandede følelser, jeg bare satt og trykte litt, så krasjet den helt...den prøvde å restarte av seg selv, men låste seg halvveis i restarten. Så nektet den å reagere på noe slags tastetrykk, etter ett kvarter hadde den startet igjen. Så slo jeg av, og lot den hvile litt. Og nå er den snill igjen.

 

Den er litt tregere enn min Samsung E100, men dette kan bare være fordi jeg aldri har prøvd en Symbian-telefon før. Menyene går greit, men når jeg velger å opprette en tekstmelding tar det tid før jeg kan skrive.

 

For meg ble skriften litt for liten på enkelte steder, bl.a. i meldinger. Har du noen løsning, nda (eller noen andre, men nda har jo hatt telefonen en liten stund)? Kan themes endre skriftstørrelse, og har noen forslag til et tema med god kontrast og skrift (helst lys tekst på mørk bakgrunn) jeg kan bruke?

 

Vurderer egentlig å bytte den mot en E61, som har større skjerm...men er ikke sikekr.

 

Prøvde å installere noen programmer også. Screenshot2 gikk greit å installere, men jeg vet ikke hvordan man tar bilder (programmet sier Edit Key + OK, hvilken tast er Edit Key på denne telefonen da?). De andre jeg prøvde, PuTTY, S60 Internet Radio og SExplorer ga bare "sertifikatfeil"? Kan jeg gå rundt disse, eller kan jeg bare bruke signert programvare?

 

Men det var jo en veldig fin telefon egentlig. :) Mange menyer, og annerledes tastatur tar litt tid å bli vant til (2 år med Samsung), men det går nok.

Lenke til kommentar

Takk arehei! :)

 

Kan legge ut noen screenshots når jeg kommer meg til et sted med en anstendig forbindelse på mandag kveld (ISDN fram til da), om det er ønskelig. :)

 

Edit: Talehjelpen er noe av det dummeste jeg har vært borti. Ikke at den er der, det er jo egentlig flott, men slikt brukes jo primært av de som ikke ser til å benytte skjermen. Men hvordan i all verden skal en blind klare å bla seg frem i menyene, og starte talehjelpen? Og man kan ikke skrive/lese meldinger med den heller.

 

En god tanke for oss svaksynte og de blinde, men langt fra fullført...

 

Vet at syntetisk tale koster, men har de først startet kan de jo fullføre. :)

Endret av zlappfisk
Lenke til kommentar

Hyggelig med flere tilbakemeldinger, skjønner det Zlappfisk sier om tekststørrelsen, men personlig synes jeg dette funker veldig bra på grunn av at skjermen er så god som den er.

 

Har nå slitt ut første batterilading (sannsynligvis på grunn av at jeg glemte bluetooth aktivert over natten...).

 

Det er nok ikke en telefon for hvermannsen, men for den som setter pris på en FLOTT skjerm og gode taster synes jeg dette må være et godt valg :)

 

Mitt eksemplar har oppført seg fint uten noe problemer, har sittet en stund og kikket på minnebruk og overførsel til minnekort (jeg har heller ikke hatt Symbian telefon tidligere). Wlan tilkobling fungerer fint og blir nok greit å ha på reise og lignende når en ikke har annen tilgang til internett. Ellers synes jeg det er en fin telefon med god lyd og god samtalekvalitet. Legger ved noen screenshots til dere :D

post-85188-1146248908_thumb.jpg

post-85188-1146248921_thumb.jpg

post-85188-1146248931_thumb.jpg

post-85188-1146248945_thumb.jpg

post-85188-1146248960_thumb.jpg

post-85188-1146248972_thumb.jpg

post-85188-1146248992_thumb.jpg

post-85188-1146249006_thumb.jpg

post-85188-1146249019_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hei! Chat under meny og tilkobling, kan man bruke MSN, hva må man da legge inn? Håper noen kan hjelpe meg med riktige innstillinger. takker så mye på forhånd! :D:blush:

6006845[/snapback]

 

 

Noen som vet hvordan og om det er mulig og overføre bokmerker/favoritter som man har på pc`n til nokia E60??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...