Gå til innhold

Deres mening om


Anbefalte innlegg

Hei. Dette er ikke en whine tråd bare for å starte med det :p

 

Jeg spiller en del pvp (lvl 60 warlock). Det virker for meg som om shadow priests er warlock X2 når de er shadow specced. Deres shadow word pain osv er kraftigere enn noen av debuffs til warlocken. Alltid når jeg møter på en shadow priest hører jeg bare masse rare lyder så er jeg nesten død :cry:

 

 

+evnen shadow priests har til å bruke skjold er også veldig frustrerende :hrm:

 

skal ikke klage på ud rogues (skal mye til å drepe de som warlock)

 

Bare lurte på hva andre folk mener om shadow priests i pvp (synes de burde holde seg til healing, men det er min mening) :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eneste utstyret jeg har er dreadmist så shadow resist er det dårlig med. Eneste er det jeg får fra Demon armor :D og +4 fra dreadmist bonus. blir vel 14 eller 16 tilsammen

Dere har et eller annet muggpet som gjør at det absorberer en del skade også.. Dessuten så syntes blizzard at jeg alltid skal auto target hunters/warlocks sine pets, så jeg får ikke gjort så mye skade på locken før jeg har fått et par shadowbolts på meg.

Lenke til kommentar

absorb damage, tror du mener den blå dotten også kjent som viodwalker :D

 

Tror aldri jeg har brukt den i pvp, og med felhunter får du bra resist mot det meste hvis du har talents i demonoligy (noe jeg ikke har). Har SM/ruin build så jeg liker å bruke impen og bare nuke. også succubus med seduce er gøy :D

 

Vet ikke hva shadow priests gjør med meg men jeg dør da rimelig fort.

Lenke til kommentar
stemmer det, UD shadow priests er veldig gode i pvp virker det som. også undead Wotf funker bra. litt for bra til tider :hrm:

 

Digger warlocken min i pvp men shadow priests virker enda tøffere :!:

Litt off topic (gidder ikke starte egen tråd), men jeg har ikke så mye egenskaper om Horde siden. WotF, det er en spell som stoneform right? Men med andre muligheter. Jeg vil gjette på Fear pluss noe annet. Hva er cd på denne etc?

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Tror kanskje at shadowpriests har fått et litt overdrevent godt rykte i pvp.

 

Grunnen til at mange får deng av shadowpriests er nok heller at de beste folkene skjønte tidlig at priesten var en klasse som få kom til å skjønne potensialet til, og dermed få som skjønner hvordan de skal kontre angrepene.

 

Tror du blir skuffa str00tz når du oppdager at du ikke får det noe lettere i pvp enn før, det er personen foran skjermen som avgjør en duel, ikke den "personen" inni...

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Tror kanskje at shadowpriests har fått et litt overdrevent godt rykte i pvp.

 

Grunnen til at mange får deng av shadowpriests er nok heller at de beste folkene skjønte tidlig at priesten var en klasse som få kom til å skjønne potensialet til, og dermed få som skjønner hvordan de skal kontre angrepene.

 

Tror du blir skuffa str00tz når du oppdager at du ikke får det noe lettere i pvp enn før, det er personen foran skjermen som avgjør en duel, ikke den "personen" inni...

Priest var gode i PvP før melees fikk sinnsyke epic og legendary våpen.

Punktum.

Lenke til kommentar
Tror kanskje at shadowpriests har fått et litt overdrevent godt rykte i pvp.

 

Grunnen til at mange får deng av shadowpriests er nok heller at de beste folkene skjønte tidlig at priesten var en klasse som få kom til å skjønne potensialet til, og dermed få som skjønner hvordan de skal kontre angrepene.

 

Tror du blir skuffa str00tz når du oppdager at du ikke får det noe lettere i pvp enn før, det er personen foran skjermen som avgjør en duel, ikke den "personen" inni...

Priest var gode i PvP før melees fikk sinnsyke epic og legendary våpen.

Punktum.

Priest er fortsatt gode i PvP mot mange klasser. Er vel bare rogue jeg ikke tok, og muligens Hunter.

 

La til bilde: Dette er meg i AV som shadowpriest med PvE-gear. Dvs Spirit.

post-172-1129034598_thumb.jpg

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Tja spilte mot en priest her om dagen med Grand Marshal rank... :/ Field marshal/marshal gear og grand marshal staven....

 

Det som vanligvis gjør at prester er så "squishy" er at de har cloth og de har lite hp. Denne presten hadde 5k hp så eid har jeg aldri blitt av en shadowpriest før :p

Lenke til kommentar

Priest er gode i 1 vs 1 dueler, men som regel i AB/AV/WSG er det presten som blir punchbag nr1. 1vs1 så slår eg dei fleste klasser men hvis eg støtter på 2 stykk da blir det mye vanskligere siden eneste "crowd controll" priest har er Fear som har en cooldown på 30 sec, og det er ikke store sjansen at du overlever 30 sec når du har en rogue med insignia of the horde/alliance eller undead med WotF, eller warrior som bruker berserker stance og bryter fearen, da er du ganske dø. Men alt i alt så er det personen som styrer charen som avgjør alt.

Lenke til kommentar
det er personen foran skjermen som avgjør en duel, ikke den "personen" inni...

Det er helst gear som avgjør, mao personen inni skjermen. WoW er litt for mye stein\saks\papir\epixx gear.

 

Priest var gode i PvP før melees fikk sinnsyke epic og legendary våpen.
Så og si alle melee klasser har epic våpen etter AV kom, priest har som regel ingen problemer med og drepe de for det. Og 1 av 1000 har Legendary uansett.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...