Gå til innhold

Deres mening om


Anbefalte innlegg

Så og si alle melee klasser har epic våpen etter AV kom, priest har som regel ingen problemer med og drepe de for det. Og 1 av 1000 har Legendary uansett.

Ja, rektig.. 1 av 1000 med legendary gear. Spiller vi det samme spillet? Bare på de to serverne jeg spiller så er det til sammen 6 Sulfaras hammere...

 

 

Melees får upgrades i form av epic våpen som gir høy increased dps, mens priest aldri får noe increase i dps annet enn elendig +spell dmg, som forøvrig er helt elendig fordi den beregner damage utifra en 3 sec spell. Mind Blast er 1.5 sec.

 

Neste gang du har noe smart å si, tenk over det før du skriver det her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, rektig.. 1 av 1000 med legendary gear. Spiller vi det samme spillet? Bare på de to serverne jeg spiller så er det til sammen 6 Sulfaras hammere...

Er ikke mye med 3 sulfuras hammere på en server, når servern har 10000 spillere vet du.

Hvem sa at serveren hadde 10 000 spillere?

Med så mange sulfura's hammere tipper jeg du spiller på en av de eldste serverene, ala shadowmoon. Hvertfall før character migration hadde shadowmoon 10k spillere, og vi har/hadde 2 hammere.

Lenke til kommentar
Ja, rektig.. 1 av 1000 med legendary gear. Spiller vi det samme spillet? Bare på de to serverne jeg spiller så er det til sammen 6 Sulfaras hammere...

Er ikke mye med 3 sulfuras hammere på en server, når servern har 10000 spillere vet du.

Hvem sa at serveren hadde 10 000 spillere?

Med så mange sulfura's hammere tipper jeg du spiller på en av de eldste serverene, ala shadowmoon. Hvertfall før character migration hadde shadowmoon 10k spillere, og vi har/hadde 2 hammere.

Rett før migration var det 3 hammere og 1 som nesten hadde den.

tror det var ca 9700 char@s på shadowmoon før migration.

Lenke til kommentar

Shadow priest kan jo tross alt ikke heale når de har shadowform, så ja, når de ikke får heale, som er defensivt, må de jo ha veldig bra damge på sine spells. Shieldet dems tar dere på en shadow bolt critt. Med 1000 mindre damage i lvl 60 er ikke pw shield så veldig bra. priest har ikke så mange spells å velge mellom som tar damage. Synes holy healing spells burde ta damage på undead. D.v.s at du kan prøve å heale dem, men i stedet for tar du damage på dem. Var noe liknende på Wc3 i hvertfall.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Selv om det er 10 000 spillere på en server så er kanksje 10% av dem lvl 60

Faktisk ikke, ifølge en eller anen side jeg aldri klarer huske navne på var 45-50% av characterene på shadowmoon lvl 60 (Veldig høy rate men shadowmoon var en av de bedre serverne for hardcore/beta spillere) før migration.

Lenke til kommentar
Selv om det er 10 000 spillere på en server så er kanksje 10% av dem lvl 60

Faktisk ikke, ifølge en eller anen side jeg aldri klarer huske navne på var 45-50% av characterene på shadowmoon lvl 60 (Veldig høy rate men shadowmoon var en av de bedre serverne for hardcore/beta spillere) før migration.

Stemmer, det er snart flere level 60 enn det er "lowlevel" på de fleste servere.. Kanskje ikke RP da. Bloody slackers :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...