Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et spørsmål, i AV/PVP generelt, bruker folk noe mer enn lhw, hw, cl, lb, es og fs? Kjører dere totems noe særlig, eller er det bare mana-sløsing?

7221754[/snapback]

bruker alle shocks, lite lb, god del cl...

 

totems kommer ann på hvilken class

jeg er 16-0-35 mao caster specced

 

melee: earthbind totem for å kite/hunters earthbind totem og FS spam slik at de ikke kommer til ranged

 

casters: grounding totem

 

fear: tremor totem

Lenke til kommentar

da var 40-0-21 testet til en hvis grad hvertfall?

cpu'en bestemte seg for å ta kvelden samtidig som at jeg jobber som faen med et filmprosjekt!

 

 

la meg si dere, 40-0-21 er bare bajs helt til du er 70 og skal pvp'e!

skal teste full elemental, full enhancement og full resto når jeg er ferdig med prosjektet og fått satt inn den nye cpu'en!

 

 

 

 

btw, blelf pally er fett :p

Lenke til kommentar
Tror kanskje jeg skal gå for denne builden i BC: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...050005010000000

Dette er til PvP.

 

Men noe lurer jeg på, jeg har atm denne builden                  http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...051003010000000

Har litt lyst på Stormstrike for å deale litt damage igjen, men er usikker folkens.

Hva er best av Stormstrike og Nature Swiftness i PVP?

 

Dersom at Stormstrike er best går jeg for denne builden til PvP:

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...050005000000000

7170219[/snapback]

 

Akkurat som jeg skulle gjort det selv:)

På min shaman idag, velger jeg heller Nature swiftness enn Stormstrike. Med NS gruser du...ALLE :thumbup:

 

BWL trinket+Herocharm+berserking buff fra Bg+http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...000000000000000

=Dps? Korr?

Endret av Eclipse2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Har nettopp laga meg ein tauren shaman, kan nokon gi meg tips ang. denne characteren? Han er i lvl 6. :)

7245045[/snapback]

Gjør alle totem-questene. Kjenner en venn som ikke gadd å gjøre dem helt i begynnelsen. Idiotisk...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Vil anbefale enchancement for  levling pga lav nedetid. Ta 2h axe/mace talentet og flurry og bruk rockbiter weapon, lightning shield, shocks og evt pull med rank1 lightning bolt...

7245127[/snapback]

noen totem som funker bra ved siden av da?

Lenke til kommentar

Hvis du bruker shock mye, så går du nok fort tom for mana, så mana stream totem er bra. (stats man burde gå for som enchancement shaman er strenght, stamina og agillity, så kommer intellect) Eller er jo strength of earth totem bra. Samme med Searing totem. Når du får agillity totem er det imba^^. Men alt spørs jo på hvilke/hvor mange mobs du møter på... Skal du ta en enkel mob, er det lite poeng i å sette ut fire totems liksom. Det er både manakostbart og tar for lang tid. Skal du ta 3-4 om gnagen derimot, evt ta mange mobs en og en, men på samme plass kan du også sette ut en del totems :thumbup:

Lenke til kommentar

Syns egentlig ikke noe om det "lite nedetid med enhancement"-argumentet. Går du for str/sta-gear, så blir det armor som er den eneste formen for skadereduksjon, og med en 2h og leather/mail, er det stusselige mengder. I tillegg har du et manapool som holder til 2-3 LHW.

 

Syns personlig 1h + skjold, samt en god blanding av str/sta/int/+dmg gjorde vei i vellingen. Såklart er en feit 2h med WF/Rockbiter fin for burst-skade, men du skal overleve en add eller en rogue som kniver deg i ryggen også.

 

Shocks spiser mana, så det er gjerne lurt å bruke en LB eller to til å åpne med, så bruke rank 1 shocks for sekundæreffekten (spell-interrupt, hindre stealth, snare). Har man clearcasting-talentet, så kan man da smelle inn en CL når den proccer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...