Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takker for svar. :)

 

ligger på 3822 mana ubuffet med enh specen min.

 

der det er mest int til meg er i begge warlord settene  jeg har. og r10 helmet og chest.

 

ellers går det mest på stam+str+ap

7621770[/snapback]

 

er du 60 med high warlord? :S

er det veldig lite int på det gearet eller?

bare lurer siden dama spiller shaman og vis jeg ikke tar feil så har hu godt over 3k mana unbuffed...

Lenke til kommentar
takker for svar. :)

 

ligger på 3822 mana ubuffet med enh specen min.

 

der det er mest int til meg er i begge warlord settene  jeg har. og r10 helmet og chest.

 

ellers går det mest på stam+str+ap

7621770[/snapback]

 

er du 60 med high warlord? :S

er det veldig lite int på det gearet eller?

bare lurer siden dama spiller shaman og vis jeg ikke tar feil så har hu godt over 3k mana unbuffed...

7623790[/snapback]

 

 

warlord shoulders

warlord gloves

champion helmet

legionarre (eller hvordan det skrives) chest

 

resten bare randoms

 

3822 mana ubuffet

Lenke til kommentar
Hmm, når du har resto burde du jo ha forholdsvis mye spelldmg eller healing da, og ett fint sjold med mye armor burde også funke.

7633040[/snapback]

du burde ha sabla mye mp5, farkings amount med int og stamina så går det bra, har btw aegis of the blood god i tillegg ^^

har caster gear med random epix opp til aq40, men nå har jeg nightfall og skaffer meg melee gear... siden pcen har vært ødelagt siden før jul har jeg ikke en eneste HW del *cry*

tror jeg speccer resto igjen uansett :)

 

 

edit: i caster gear har jeg 6500+ mana og 159 mp5

Endret av -Nikken
Lenke til kommentar
Sååe...

 

Reroller Draenei Shaman ved TBC release, og trenger vite en del ting..

 

1. Raskeste levlemetode?

2. Main stats på levle-gear?

3. Gode grindesteder?

4. Verdt det?

7641639[/snapback]

 

1) enhancement, kjør på melee

 

2) agility, strenght, stamina..

 

3) les enhver grinding guide.

 

4) tja.. det er vel opp til deg?

Lenke til kommentar
Hmm, når du har resto burde du jo ha forholdsvis mye spelldmg eller healing da, og ett fint sjold med mye armor burde også funke.

7633040[/snapback]

du burde ha sabla mye mp5, farkings amount med int og stamina så går det bra, har btw aegis of the blood god i tillegg ^^

har caster gear med random epix opp til aq40, men nå har jeg nightfall og skaffer meg melee gear... siden pcen har vært ødelagt siden før jul har jeg ikke en eneste HW del *cry*

tror jeg speccer resto igjen uansett :)

 

 

edit: i caster gear har jeg 6500+ mana og 159 mp5

7633165[/snapback]

MP5 for PvP, lol?

 

Sååe...

 

Reroller Draenei Shaman ved TBC release, og trenger vite en del ting..

 

1. Raskeste levlemetode?

2. Main stats på levle-gear?

3. Gode grindesteder?

4. Verdt det?

7641639[/snapback]

1. Enhancement/resto for grinding. Aldri bruk Earth Shock, ha alltid oppe Lightning Shield (Beste damage/per mana i spillet) Flame Shock er også en ganske bra mana sparende spell. Men alt dette kommer også ann på hvilken level du er i, da f.eks i lvl 1 kan det være greit å bruke Lightning Bolt. Du kan så klart respecce til det du vil i lvl 55 eller noe sånt da du begynner å få endgame equipment og skal velge style (Melee, Caster eller Healer).

 

2.På ditt enhancement gear skal du ha strenght (Strength er bedre enn agi for DPS for en shaman), eller attack power og litt intellect. Dette er main stats: Strenght, AP og Int.

 

3. Hmm, er vel ikke noen spess grinde steder for shamans som er bedre enn vanlig grinding guide grinde steder.

 

4. Jeg syntes det er verdt det. Enhancement PvP kan bli kjedelig i lengden bare så det er sagt. Elemental PvP er mere gøy, hvertfall hvis man har litt gear.

 

5. Ta alt jeg sier med en klype salt, mange folk mener forskjellige ting, men dette med at 1 strenght er bedre enn 1 agi for en shaman og at lightning shield er den beste damage/per mana i spillet er bevist.

Lenke til kommentar
Går man 2hander på level 20 da eller? Tenker respecc DW på level 40.

7641749[/snapback]

1hander + shield er best så lenge du spiller solo. Mener jeg i alle fall. Et godt skjold utgjør omtrent 50% av armoren din, 2hander gjør bare 20% mer skade...

 

Ville også vurdert å putte litt stats i int og spirit selv om du spekker enhancement. Kjører selv med omtrent like mye stats på alle 5 (agi/str/sta/int/spi), har da bra melee damage, nok mana til noen totems, shocks, heals osv, og nok spirit til at jeg slipper å drikke mellom hver kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...