Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-75284

Det blir ikke noe stor forskjel vis du bruker raske eller trege våpen med windfury.

Trege våpen = mer attackpower når windfury proccer

Raske våpen = mindre attackpower når windfury proccer

 

Mener jeg og tro, vis blizz ikke har "fikset" på dette..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Får totems effekt av +dmg og healing? Tenker ikke altså bare på type dmg totems som Fire Nova o.l. men også f.eks Healing- og Mana Stream totems...

6853352[/snapback]

 

Siden shaman revampen, får både fire nova, searing og den andre AOE totemen jeg ikke husker navnet på utbytte av dmg/healing. Frostbrand/flametounge får også. Healing stream får av +healing (men fordelt på alle ticks i 1 minutt, så det blir ikke så mye per tick :!: )

Mana stream får ingenting.

Lenke til kommentar

er lvl 47, og skal være en PVP shaman når jeg blir 60.. og frem til det.. skal nå rank 11, det er målet mitt.. men nåkk om det..

 

nå har jeg, på enchantment treet satt opp alt som jeg synes er bra for en grei pvp shaman..

 

men nå har jeg 2 talent points til overs, og vil bli enda flere fram til lvl 60..

 

så spm'et mitt er.. hva skal jeg putt opp på nå videre? skal være pure dps (pvp) ikke noe resto shaman eller noe..

 

 

Her er talent treet mitt, slikt det ser ut nå.

 

hva bør jeg basere og gå opp på nå?

Lenke til kommentar

http://www.wowhead.com/?talent=uVcZxVbzy0ut er builden min med 49 shaman... funker veldig greit... Dodge>litt armor!

 

http://www.wowhead.com/?talent=uiczL0hZxVbzE0ut blir lvl 60 builden min når jeg er exhaulted med wsg/ab...

 

EDIT: grunnen til at jeg ikke har imp lightning shield er fordi jeg glemmer å ha den på hele tida, og får bare utbytte av den 3ganger etter hver gang jeg dør...

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar
EDIT: grunnen til at jeg ikke har imp lightning shield er fordi jeg glemmer å ha den på hele tida, og får bare utbytte av den 3ganger etter hver gang jeg dør...

6878353[/snapback]

 

Hotkey shield i nærheten av wasd og få deg SCT eller en annen addon som sier fra når det fader. LS har DPM (damage per mana) på over 2, og det er ikke videre dårlig. I tillegg kan du hive skjoldet på før du begynner å sloss, og da får manaen tid til å regenerere.

Lenke til kommentar

Respeccet i går, forresten. Fra 31 poeng i enhancement til det som skal bli 31/20/0. Fikk laget Wildthorn mail og Storm gauntlets, kjøpte Barbed thorn necklace og Elder wizard's mantle, og jøje meg så gøy det var.

 

2x Lifestone, Aegis of Stormwind, Lifestealing på Julie's dagger (proccer som et uvær med Flurry/WF) og healing totem = minimalt med skade tatt. Nå var det bare å komme seg til 57 og få tatt i bruk Hand of Edward m/ +30 dmg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...