Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var Nightfall i boks og med min nye spec, gruser jeg de fleste vennene mine i damage :D

 

 

serriøst, den øksa er verd penga, brukte rundt 1000g!

7449036[/snapback]

 

Hvordan var dmg output din ? Prøve å respecce elemental, 1 tips, bortkastet.

Hunters/warlocks/druids til og med mage's greide å slå meg. Kommer til å specce restro i dag pga, vi skal begynne med nax.

Lenke til kommentar
SO fucking sweeet. Endelig slipper vi å rebuffe HELE tiden.  :D

7439245[/snapback]

 

 

So fucking sweet å ikke få en eneste ny spell, og bli nerfa i pvp :no:

7441353[/snapback]

 

nerfa har du drukket? dere får dual wield med 2xwf eller 2xrockbite eller 1xrock 1xwf eller hva du vil :s faen er jo SYKT det pluss de forbanna shock + heal :S faen og shamaner winer

Lenke til kommentar
WF ble nerfa og masse annet :(  (også rockbiter)

7453196[/snapback]

 

ja det er faen med på tide... Tenk litt realistisk da.. 20% sjanse får og gjøre 3slagg på rad med ekstra atk power? er det ikke litt owerpower? + mail + heal + shock? dere har jo den beste kite shocken som finnes:S 8sec slow 6sec cd :S

 

faen og dere winer uten grund

Lenke til kommentar
WF ble nerfa og masse annet :(  (også rockbiter)

7453196[/snapback]

 

ja det er faen med på tide... Tenk litt realistisk da.. 20% sjanse får og gjøre 3slagg på rad med ekstra atk power? er det ikke litt owerpower? + mail + heal + shock? dere har jo den beste kite shocken som finnes:S 8sec slow 6sec cd :S

 

faen og dere winer uten grund

7453204[/snapback]

 

haha.. du vet tydeligvis ikke hva du snakker om :)

orker ikke å ramse opp alt.

Lenke til kommentar
WF ble nerfa og masse annet :(  (også rockbiter)

7453196[/snapback]

 

ja det er faen med på tide... Tenk litt realistisk da.. 20% sjanse får og gjøre 3slagg på rad med ekstra atk power? er det ikke litt owerpower? + mail + heal + shock? dere har jo den beste kite shocken som finnes:S 8sec slow 6sec cd :S

 

faen og dere winer uten grund

7453204[/snapback]

 

haha.. du vet tydeligvis ikke hva du snakker om :)

orker ikke å ramse opp alt.

7453910[/snapback]

 

shamaner har vel en god del ting som burde seriøst bli nerfet...

 

Heal + Mail + kan bruke 2h + og 1h shield + water shield og skade Shield + heal + Sa jeg heal? og instans heal + Wf + Wf + nevnte jeg wf?

 

greit warrior har Plate og 2h og massive dps vis de specer sånn men de er også veldig Gear dependet en Warrior kan bli Kitet i år av en shaman siden de har 8sec slow med 6sec Cd :S wtf

 

Og totem slow totem cleanse totem posion clense totem

Dps totem tåle mere totem

Aoe totem (selv om det suger:P)

 

Dere har ghost wolf som har 1sec cast time vis dere specer altså Løpe vekk Ghost wolf Løpe lengre vekk heal drink / eat figth igjen :S dere har ank vis dere dør som gjør at du kan bruke ank instance Heal vis du har det talentet og så Mana pot og så finnish him off....

 

ikke kom og si dere har lite :S og dere har massiv 2h dps med wf :S

har opplevd shamaner som ikke er lvl 60 som gjør Massiv Dps med Wf når den proter og får 3x crit med massive dps som gjør opp mot 2k skade på lvl60 +++++++

Lenke til kommentar
WF ble nerfa og masse annet :(  (også rockbiter)

7453196[/snapback]

 

ja det er faen med på tide... Tenk litt realistisk da.. 20% sjanse får og gjøre 3slagg på rad med ekstra atk power? er det ikke litt owerpower? + mail + heal + shock? dere har jo den beste kite shocken som finnes:S 8sec slow 6sec cd :S

 

faen og dere winer uten grund

7453204[/snapback]

 

haha.. du vet tydeligvis ikke hva du snakker om :)

orker ikke å ramse opp alt.

7453910[/snapback]

 

Satte akkurat å tenkte det samme. Du sleger ord etter ord. Men du har tydelig vis ikke spillt eller kan noe om shaman klassen.

 

/shoo

Lenke til kommentar
Da var Nightfall i boks og med min nye spec, gruser jeg de fleste vennene mine i damage :D

 

 

serriøst, den øksa er verd penga, brukte rundt 1000g!

7449036[/snapback]

 

Hvordan var dmg output din ? Prøve å respecce elemental, 1 tips, bortkastet.

Hunters/warlocks/druids til og med mage's greide å slå meg. Kommer til å specce restro i dag pga, vi skal begynne med nax.

7452890[/snapback]

var full elemental i TBC og lærte at det var bortkastet.

 

med bloodfury + unleashed rage + WF crit så critter WF for 1200+

stormstrike med økse proc så hitter ES for 1000.

 

har enda ikke skaffa ordentlig melee gear og tusler rundt med heale mace og en green axe for dual wield xD

Lenke til kommentar
Snip

 

Jeg tror aldri i verden jeg har hørt en dåligere beskrivelse av shaman.

 

du snakker WF WF WF WF. Gud da man. greit vi vis vi er heldige kan vi få en 2k crit med wf, men hvilken klasse criter ikke for 2k ?? Å det er oppi flere ganger i en fight, mens vi procer det en gang! (kansje) Det er fordi WF har nerfed ganske mye.

 

Ja vi har frost sock, ? hunhva med mage ters ? locks ? rouges ? ALLE de andre klassene i spillet kan kite like godt som oss. Gi meg et bedre grunnlag for å "whine" på den.

 

Totems har veldig lite hp, kan drepes med en slag eller (low rank spell) Å da er jo pointe borte.

 

Ja vi har også anhk, men ingen bruker anhk i pvp. Hva er vitsen ? 45min CD ftw. (uten talent specc)

 

NS som du snakker om, er et veldig nytting spell. Imo det er den beste spellen i spellboken til en shaman, men hva faen druid har det samme ? WTF!! nerf druids! :ph34r:

 

Manapot ? Hvem i alle dager bruker pots i pvp/duels? Fire resist potion mot mages kansje.?

 

Kan ikke du bare gå ut av shaman tråden å gå å rull bubbleboy i stede.

Beklager den sære oppførselen, men kan du ikke noe om klassen, hvorfor trolle da ?

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Rogue kite? hva da? de må gå nerme får og slowe :S wtf og ja totem kan bli fjernet men da må man hen til deg og fysisk slå på det får en rogue krever det litt fordi da mangler du pointa... lock kan kite med fear only vis jeg ikke tar feil de sin slow er vel ikke så konge at det hjelper,, inrøm bare få en gang at shaman er owerpower... dere kan heale Fjerne buff gå med 2h Badass våpen og vet ikke hvordan WF er nå men før var det 20% sjanse det er mye og dere har shock

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Snip

 

Jeg sier alle kan kite vis de vil. ! rouge kan kjøre poisen i ræva mi, stunne meg til jeg ser døden, å vips så bruker han vanish. er jeg heldig å kommer et lite stykke unna så bruker han blind. ALLE klasser har noe som er nyttig for seg. Jeg tror alle kan være enige at shaman hadde overtaket før, i tidligere patch. Men til dags dato synes jeg alle classes har blitt bedre balansert. Eneste klassen som jeg synes fikk litt for høy buff er warlocks.

 

Hva så om vi kan heale ? Druids kan også det, bearform med meget bra dps, vanlig form+ NS+bigheal tilbake til bearform igjen. Er ikke det urettferdig da mot f.eks rouge ? Han du sett den nye vennen til warlocks ? Tror du rouge kan gjøre mye med det ? Er han overpowerd ? Alle classes har sine fordeler og ulemper. Det virker som du tar bare for deg Shaman vs rouge. Har tapt MANGE kamper mot rouge jeg, som elemental specc, enchatment specc og restro specc. Det hele kommer til om du faktisk KAN å spille klassen din. Å please man slutt å whine om totems, den er bare old.

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
vel sier bare at totem burde blit affektet mot aoe ^^

men ja warlock er blitt buffet i ræva vis de gidder men husk blind er DYR heldigvis kan jeg herb på min warrior :=)

7454793[/snapback]

 

Hvordan skulle vi ha brukt totems i PVE vis AOE har tatt livet av de hver gang ?

Har ikke hatt tid til å heale fordi vi må sette opp trestokker en hel fight. Tja hørtes ut som en plan :roll:

 

Edit. Sorry for "big" quotes. Fixed.

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...