Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av dere betatestere som kan svare meg på hvordan weaponbuffs for shaman fungerer i BC hvis man dualwielder? Kan man f.eks ha rockbiter på et og windfury på et annet?

 

Og en annen ting, hvis man skal gå DW, burde man ta med det +3hit talentet i restotreet, eller holder det med de +10 fra enchancement?

 

Og burde man gå elemental fury eller natures swiftness sammen med DW? Eller burde man gå shamanistic rage?

 

Hehe, ble mye drit det her men, takker for alle svar^^

Lenke til kommentar

Heisann alle Shamans, jeg har lest uttalelser fra beta-testere at dere kommer til å gjøre uhorvelige mengder med skade nå som TBC kommer, med PvP-set kommer Stormstrike på 6 sekunders cooldown, eller hur?

En erfaren shaman, som alltid hadde vært healbot før TBC, hadde visst slått hans epice guildmedlemmer, flere av dem rogues.

Vil dere være de nye furywarriorene, tror dere?

Lenke til kommentar
Heisann alle Shamans, jeg har lest uttalelser fra beta-testere at dere kommer til å gjøre uhorvelige mengder med skade nå som TBC kommer, med PvP-set kommer Stormstrike på 6 sekunders cooldown, eller hur?

En erfaren shaman, som alltid hadde vært healbot før TBC, hadde visst slått hans epice guildmedlemmer, flere av dem rogues.

Vil dere være de nye furywarriorene, tror dere?

7145854[/snapback]

 

Tenk deg en fury warrior. Så tenke du deg en fury warrior som lager 20% mer aggro. Da har du en shaman. Shamaner gjør allerede NÅ utrolig mye dmg, men de ender opp med å tanke.

Lenke til kommentar

Tror kanskje jeg skal gå for denne builden i BC: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...050005010000000

Dette er til PvP.

 

Men noe lurer jeg på, jeg har atm denne builden http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...051003010000000

Har litt lyst på Stormstrike for å deale litt damage igjen, men er usikker folkens.

Hva er best av Stormstrike og Nature Swiftness i PVP?

 

Dersom at Stormstrike er best går jeg for denne builden til PvP:

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...050005000000000

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
nature switness er gull værdt i pvp/pve når du trenger en sjapp heal får og ikke dø, men stormstrike er også gull værdt med tanke på extra Dmg :)

7178228[/snapback]

Ja ikke sant? Det er derfor jeg vil vite helt konkret av folk, hva som er best i PvP av Stormstrike for mye mere Damage Output eller Nature Swiftness for en kjapp heal hvert 3 minutt?

Lenke til kommentar

Har ikke testa NS, så føler ikke at jeg kan uttale meg om hva som er best, men kan med sikkerhet si at stormstrike funker som bare faen:D

 

Men den builden du nevnte, som du sa du skulle bruke hvis du gikk stormstrike, ville jeg forandra på. Ser lite poeng å gå 20 poeng i resto egentlig, for PVP. Putt de siste poengene i elemental er mitt tips:D Såklart kjekt med poeng i resto hvis du skal heale i PVP, men virka som om du vill edeale damage så...:p

Lenke til kommentar
Har ikke testa NS, så føler ikke at jeg kan uttale meg om hva som er best, men kan med sikkerhet si at stormstrike funker som bare faen:D

 

Men den builden du nevnte, som du sa du skulle bruke hvis du gikk stormstrike, ville jeg forandra på. Ser lite poeng å gå 20 poeng i resto egentlig, for PVP. Putt de siste poengene i elemental er mitt tips:D Såklart kjekt med poeng i resto hvis du skal heale i PVP, men virka som om du vill edeale damage så...:p

7179707[/snapback]

Er bare det at jeg mangler litt burstdamage, og Stormstrike fikset på det :) Healing i PvP trenger man jo uansett, så hvorfor ikke gå litte grann, det eneste av spells man bruker er jo Shocks som ikke tar så alt for mye damage uansett, men mindre man er full Elemental da :roll:

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...