Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle desse orda og uttrykka er litt fjerne for meg.

Men eg veit kva PvE og PvP er. Eg speler berre PvE. Når eg kjem til lvl 10, kva talents bør eg bruke?

Forresten, kan ein horde gå i DM?

Kva er totem quests? Kven kan eg få det av?

7246929[/snapback]

For å kunne bruke totems må du først gjøre noe quest.

Quest for earth totem får du på lvl 4 samme plass som du startet.

Quest for fire totem får du på lvl 10.

Quest for water totem får du på lvl 20.

Quest for air totem får du på lvl 30.

Når du gjør disse questene (som kan være ganske lange) får du en totem. Totem'ene må ligge i baggen din for at du kan bruke de.

 

Se ellers: http://www.thottbot.com/?cq=Shaman

Endret av janan71
Lenke til kommentar
Kom innpå, då! :)

Er det berre meg, eller er det mindre aktivitet på aggramar no enn før? Før måtte eg alltid vente på å komme inn, men no kjem eg rett inn...

7250871[/snapback]

 

 

Er vell ikke så mye folk der på dagtid, har fått med meg at de fleste logger seg på rundt 16.00-17.00 tia etter skole/jobb. Samme med meg men jeg jobber til kl16.00 å bruker 1time på å kjøre hjem. :(

Lenke til kommentar

RB kommer til å forandres til en proc istedenfor en konstant AP-bonus. Har du WF på MH og RB på OH vil hvert MH-slag kunne procce WF, og hvert OH-slag gir det slaget AP-bonusen.

 

Jeg må si, jeg gleder meg stort til patchen. Black grasp of the destroyer (8 mana per hit) + Hand of edward the odd og, tja, Julie's dagger med lifestealing, begge med WF.. og Shamanistic rage. Det høres ut som finfin manaregen i mine ører. :)

Lenke til kommentar
RB kommer til å forandres til en proc istedenfor en konstant AP-bonus. Har du WF på MH og RB på OH vil hvert MH-slag kunne procce WF, og hvert OH-slag gir det slaget AP-bonusen.

 

Jeg må si, jeg gleder meg stort til patchen. Black grasp of the destroyer (8 mana per hit) + Hand of edward the odd og, tja, Julie's dagger med lifestealing, begge med WF.. og Shamanistic rage. Det høres ut som finfin manaregen i mine ører. :)

7287517[/snapback]

 

hmm.. kan ikke si at jeg likte lyden av RB forandringen :no: jeg som likte å ha en rask dagger som nesten gjore like mye skade som 2h^^

ikke helt sikker, men vil no nesten tro at RB fikk en stor stor nerf no, spes når den brukest på raske våpen. den drar heller ikke mer aggro.. noe som stort sett kan være bra.. men vil savne den av og til.. fint å gammle trheat RB og ES får å få aggro av main healer.

 

eeep... RB varer i 30 min?! :love:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...