Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Mana er ikke noe voldsomt problematisk. Mana stream totem gir tilbake mer enn den koster, så jeg pleier å finne et par-tre mobs som er relativt nær hverandre, hiver lightningbolt på én og setter ned mana stream, stoneskin og searing totem. Når mob 1 er død, trekker jeg nummer 2 inn i totem-området, og fortsetter sånn. Er også herb/alch, så jeg snekrer sammen pots etter behov.

 

Men, det skal være sagt, jeg gleder meg stort til jeg blir 60 og kan bruke Black grasp. 8 mana per slag med 1.60-våpen, WF og Flurry.. det blir bra mp5. :)

6900472[/snapback]

 

 

Hmm, ok, nesten så jeg må respecce i kveld for å prøve. Finne meg litt mer +int gear da.. :)

 

Hvor lett er det å få tak i slikt som Black Grasp of the Destroyer da? Er det mulig for en semi-casual spiller?

6901577[/snapback]

Er jo crafted så det er vell ikke noe problem å få tak i, mats er heller ikke så vanskelige ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt dårlig gjort av Blizzard da.. finnes dusinvis av digge skjold til alle andre klasser, men for shaman er et lvl 48 skjold fra Maraudon det beste du får tak i inntill Ragnaros..

6898280[/snapback]

 

Zuluian Defender er jo en mulighet. Dropper i ZG.

6898819[/snapback]

 

Ja, men jeg spurte etter et bedre alternativ enn Maraudon skjoldet.. Zulian Defender er dårligere på alle punkter for RESTO duties.. Mindre INT og ingen mp5 : /

 

Stamina og armor er kjekt og ha ja.. men påvirker ikke healing.

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på med dere elemental shamaner... Er det ikke plagsomt å få avbrutt castingtime??

De andre castingklassene har en eller annen måte å få fienden unna el. på. Warlock har pet og fear, og kan dermed caste som bare det, priest har skjold og fear, mage har slow/freeze/blink for å holde avstand. Hva gjør en elemental shaman når fienden har kommet seg innpå? Shocks er jo bare hvert 5te sec med talents... Kjedelig å sette en gjeng med talentpoints i elemental, hvis man bare bruker elemental ting frem til fiienden kommer seg innpå... jaja.

 

Er helt sikkert et eller annet selvfølgelig jeg ikke kommer på, men kommer jo ikke på den så:p

 

Enlighten me!

 

(Og tenker forresten ikke på om du har masse talents i enchancement og elemental... tenker på elemental/resto shamans...)

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på med dere elemental shamaner... Er det ikke plagsomt å få avbrutt castingtime??

De andre castingklassene har en eller annen måte å få fienden unna el. på. Warlock har pet og fear, og kan dermed caste som bare det, priest har skjold og fear, mage har slow/freeze/blink for å holde avstand. Hva gjør en elemental shaman når fienden har kommet seg innpå? Shocks er jo bare hvert 5te sec med talents...  Kjedelig å sette en gjeng med talentpoints i elemental, hvis man bare bruker elemental ting frem til fiienden kommer seg innpå... jaja.

 

Er helt sikkert et eller annet selvfølgelig jeg ikke kommer på, men kommer jo ikke på den så:p

 

Enlighten me!

 

(Og tenker forresten ikke på om du har masse talents i enchancement og elemental... tenker på elemental/resto shamans...)

6902850[/snapback]

FROST SHOCK!

Lenke til kommentar
Såh, da har hr. shaman fått Obsidian edged shield også. Pengepungen piver og jamrer seg, men det får bare gå.

6902517[/snapback]

Ja når vi snakker om det, jeg telte 29 KJØPTE epics tilsammen på dine chars og skal jeg gjette så har du vel kjøpt en 100 BoE blues. Med litt kjapp hoderegning blir dette gjerne en 10 000 Gold. Med litt kjapp tenking så har du veldig sikkert ikke grindet dette, og pliz ikke link "guiden for å få bøtter å spann med gull" for dette er ikke bøtter å spann vi snakker om, dette er veldig sikkert gold kjøp på internett, og når vi er inne på det også, hvorfor gidder du å bruke alle pengene du tjener på Piercing butikk jobben din på WoW Gold? :whistle:

 

 

EDIT: *Glede seg til å se Psilocybe sitt uskyldige svar*

EDIT 2: Jeg glemte å skjekke alle enchantsa du har, som sikkert også har verdt ett par tusen gold.

 

Btw dette er ikke ment som ett person angrep eller noe sånt, bare lurer på hvorfor du gidder å kjøpe så mye gold, eventuellt hva du gjør for å tjene så mye. :thumbup:

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Hehe, imponerende psilocybe, åtte lvl 60s(nesten) :)

Føler ikke det er så mange av oss som levler nye characters hele veien, istedetfor å raide nonstop(regner med at det bare er warlocken som det raides med?)

 

Begynner selv å bli lei med fire 60s, 2x45 og 1x 53 :p

6905381[/snapback]

 

Nope, guildet gikk i dass, og jeg gidder ikke å wipe i MC med nok et nytt guild. Har det heller artig med altene og ser hva som skjer når BC kommer.

Lenke til kommentar
Da har jeg fått alle mats jeg trenger til

Hammer of the gathering storms

Ring of the gathering storms

Cloak of the gathering storms

 

Problemet er at jeg trenger exalted med CC for å få ut hammeren.

Sprøsmålet hva er sjappeste måten å grinde rep med CC ?

6914040[/snapback]

Raskeste er vel å kjøre AQ20 hver 3.dag, men skal du grinde så må du jo bare grinde noen texts, kanskje ta noen av de oppdragene som jeg ikke husker navnet på i farten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...