Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Vi ble buffet som ett helvette med Dual Wielding. Jeg tar det meste av classes uten problemer med likt gear, bortsett fra Warlocks og hunters da :p Tar også de fleste andre shamans med 2H, men de fleste andre shamans med Dual Wielding tar meg. Dual Wielding eier fullstendig, ikke minst kan vi regaine liek 1.5K mana bare ved å hitte mobs med Shamanistic Rage og litt attack power.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 49, har Kang the decapitator, og Hammer of the northern wind, (med den bruker jeg wirts third leg, eller hva den heter i off hand for stats).

Jeg synes at Dual wield eier 2h så sinnsykt, men jeg er som sagt bare 49 og har jo ikke erfaringen fra 60 osv enda, men jeg går ut fra at det holder seg noenlunde likt fram til 60 iaf.

Lenke til kommentar
Jeg er 49, har Kang the decapitator, og Hammer of the northern wind, (med den bruker jeg wirts third leg, eller hva den heter i off hand for stats).

Jeg synes at Dual wield eier 2h så sinnsykt, men jeg er som sagt bare 49 og har jo ikke erfaringen fra 60 osv enda, men jeg går ut fra at det holder seg noenlunde likt fram til 60 iaf.

7494961[/snapback]

 

Alle vet at Shaman eier så si nesten helt opp til 60

 

Men når du går i bg med kun lv60 og møter roguer locks, ja da skal du nok merke

det blir andeledest ja.

 

Anyway tror jeg DW ikke er så forferdelig gale mot cloth, da man springer og pirker i di med 2h og venter på wf som kansje ikke kommer iløpet av en runde.

 

Med dw så gjør man ivertfal mer skade på di gjennomsnittlig, så jeg har troen på det mot cloth.

 

Venter spent på tilbakemeldinger fra lv 60 shamaner som har kjørt dette litt.

Lenke til kommentar
Vi ble buffet som ett helvette med Dual Wielding. Jeg tar det meste av classes uten problemer med likt gear, bortsett fra Warlocks og hunters da :p Tar også de fleste andre shamans med 2H, men de fleste andre shamans med Dual Wielding tar meg. Dual Wielding eier fullstendig, ikke minst kan vi regaine liek 1.5K mana bare ved å hitte mobs med Shamanistic Rage og litt attack power.

7494900[/snapback]

 

haha..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

vist du tar warriors/rogues med DW så er det noe seriøst galt med de du møter.

Lenke til kommentar
Vi ble buffet som ett helvette med Dual Wielding. Jeg tar det meste av classes uten problemer med likt gear, bortsett fra Warlocks og hunters da :p Tar også de fleste andre shamans med 2H, men de fleste andre shamans med Dual Wielding tar meg. Dual Wielding eier fullstendig, ikke minst kan vi regaine liek 1.5K mana bare ved å hitte mobs med Shamanistic Rage og litt attack power.

7494900[/snapback]

 

haha..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

vist du tar warriors/rogues med DW så er det noe seriøst galt med de du møter.

7497942[/snapback]

Så jeg gikk for DW, så nå har jeg de 2 rank 14 øksene, og ja, warriors blir lettere å ta, for du slår absolutt hele tiden, men warriors med enten AQ40 set, eller fult epic pvp set blir så klart litt værre, bruker som regel å kite disse :p

men da trenger jeg så klart trinketen. :whistle:

 

Rogues blir fortsatt et problem(stunlock ftl :thumbdown:

Lenke til kommentar
Vi ble buffet som ett helvette med Dual Wielding. Jeg tar det meste av classes uten problemer med likt gear, bortsett fra Warlocks og hunters da :p Tar også de fleste andre shamans med 2H, men de fleste andre shamans med Dual Wielding tar meg. Dual Wielding eier fullstendig, ikke minst kan vi regaine liek 1.5K mana bare ved å hitte mobs med Shamanistic Rage og litt attack power.

7494900[/snapback]

 

haha..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

vist du tar warriors/rogues med DW så er det noe seriøst galt med de du møter.

7497942[/snapback]

Så jeg gikk for DW, så nå har jeg de 2 rank 14 øksene, og ja, warriors blir lettere å ta, for du slår absolutt hele tiden, men warriors med enten AQ40 set, eller fult epic pvp set blir så klart litt værre, bruker som regel å kite disse :p

men da trenger jeg så klart trinketen. :whistle:

 

Rogues blir fortsatt et problem(stunlock ftl :thumbdown:

7498106[/snapback]

 

Nå hjelper det ikke å ha kun de øksene, du må også ha det rett gear, masse stamina og agility eller Attack power. Men DW er utrolig morro, er det selv også :)

Lenke til kommentar

Player Name: Boneslayer

Rase: Tauren

Guild: The Dragonfell Tribe

Best instance: Blackwing Lair

Realm: Balnazzar

Level: 60

 

Build: 0/51/0

 

Holder på å samle Champion PvP gear og 2xHigh Warlord's Cleaver. Orker ikke Warlord settet etter honor system forandringen. Det kommer også til å bli fort utdatert i Burning Crusade.

Lenke til kommentar
Player Name: Boneslayer

Rase: Tauren

Guild: The Dragonfell Tribe

Best instance: Blackwing Lair

Realm: Balnazzar

Level: 60

 

Build: 0/51/0

 

Holder på å samle Champion PvP gear og 2xHigh Warlord's Cleaver. Orker ikke Warlord settet etter honor system forandringen. Det kommer også til å bli fort utdatert i Burning Crusade.

7498203[/snapback]

Nei, men så kult :D

Jeg vet om deg og greier :)

 

Gaerddo lvl 60 shaman - Balnazzar :ph34r:

Lenke til kommentar

Så dw er mye bedre enn 2h for pvp? Eller er dw veldig avhengig av rett gear?

 

Min pvp shaman har nå 2/6 av warlord/general armorsettet og jeg er ca 10k honor unna hw våpen. Men klarer ikke bestemme meg om jeg skal gå dw eller om jeg skal velge hw 2h axe/mace :hmm: Det er jo heller ikke så lenge til TBC kommer, så hva er best til pve av dw og 2h?

Lenke til kommentar
som non-shammy og alliance player.. hva er forskjellen på grounding totem og earthbind totem? og hvilket totem gjør dere immune til sw pain /vampyric embrace etc?

7547973[/snapback]

 

Grounding totem absorberer en offensiv spell mot Shaman, dvs hvis du kaster en frostbolt på meg så lenge jeg har grounding totem oppe, så vil frostbolten treffe totemet og ikke meg. Earthbind totem slower movement speed med 50%.

Lenke til kommentar
som non-shammy og alliance player.. hva er forskjellen på grounding totem og earthbind totem? og hvilket totem gjør dere immune til sw pain /vampyric embrace etc?

7547973[/snapback]

 

Grounding totem absorberer en offensiv spell mot Shaman, dvs hvis du kaster en frostbolt på meg så lenge jeg har grounding totem oppe, så vil frostbolten treffe totemet og ikke meg. Earthbind totem slower movement speed med 50%.

7547993[/snapback]

 

da er det sikkert grounding totem som gjør immune mot spell da :) nerf den =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...