Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

http://www.wowhead.com/?talent=uE0zZxVfzV0ut

 

Noe sånt ville jeg tatt. Bruk rank1 shocks for effekten (avbryte spells, hindre stealth, slow) og smell inn høyeste rank når Clearcasting proccer.

 

Alternativt i Anticipation. Dodge er 100% damagereduksjon, så det er ikke helt på trynet.

6876982[/snapback]

 

 

selv ville jeg heller brukt talents i resto. mye fint der

 

http://www.wowhead.com/?talent=uE0zZxVfzV0ut

 

og aldri undervuder en rask dagger med RB i pvp:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant nok... Men jeg liker treige våpen jeg, er liksom litt barskere! har jo stormstrike og så^^ Da blir det nok LAB tenker jeg... Takk for tips..

 

En anne ting forresten. Mener å ha hørt noen si at Stormstrike resetter tiden mellom slagene til et våpen, men jeg synes ikke det virker som om det er sånn i det hele tatt...:p Er det bare noe jeg har drømt, eller har det blitt forandra i en patch eller noe?

Lenke til kommentar
Siden vi er inne på å foreslå items.. jeg trenger nye bukser med +dmg. Ut ifra det jeg har sett, virker det som om +dmg finnes mest på cloth, så leather. Det blir liksom Luminary kilt, Leggings of Arcana eller Silvermoon leggings med mindre jeg skal gå aktivt inn for å gå opp i rank.

6898424[/snapback]

 

Cloth, men who cares :p

 

Hvis du kan stikke innom ZG en tur

 

Noen snasne i leather

 

mere cloth.

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Så langt har jeg kjørt med 2h (Kang the decapitator for øyeblikket) og full enhancement-build med tier 1 og delvis tier 2 i elemental. Kjører +crit/agi, str og sta. Ligger ganske greit med dette, men prøvde i går å kjøre endel 1h + shield. Jeg merker at jeg lever langt lengre med 1h+shield og at jeg faktisk gjør det mye bedre i dueller med denne kombinasjonen, da med mer frekvent bruk av spells. Kan det lønne seg å skru over fra enhancement til mer elemental nå? (lvl 46).

Lenke til kommentar

Jeg lvlet med build 16-12-22 noe som funket rimelig greit. Nå når jeg ser tilbake ville jeg ha gått full enhancement siden man ikke trenger mana for å gjøre grei dmg.

 

Nå er jeg 16-0-35... raiding. Funker helt ok i pvp siden jeg har brukt den builden stort sett hele karrieren. Har ikke noe problemer med classer bortsett fra noen warriors og hunters.

Lenke til kommentar
Så langt har jeg kjørt med 2h (Kang the decapitator for øyeblikket) og full enhancement-build med tier 1 og delvis tier 2 i elemental. Kjører +crit/agi, str og sta. Ligger ganske greit med dette, men prøvde i går å kjøre endel 1h + shield. Jeg merker at jeg lever langt lengre med 1h+shield og at jeg faktisk gjør det mye bedre i dueller med denne kombinasjonen, da med mer frekvent bruk av spells. Kan det lønne seg å skru over fra enhancement til mer elemental nå? (lvl 46).

6899964[/snapback]

 

Det var rundt lvl51 jeg respeccet til elemental, og jeg angrer ikke et sekund. Med enhancement var det grei skade, men jeg syns egentlig jeg spilte en delvis gimpet warrior. Med agi/str-gear var det ikke mye mana igjen etter jeg hadde healet meg selv en gang eller to, og det var ikke snakk om å bruke noe annet enn rank 1 shocks.

 

Byttet til skjold og 1h mace (for å trene opp skill til Edward), innom Julie's dagger med lifestealing på lvl50, fikk Cold forged hammer på lvl51 (som har dps i lvl58-60-klassen) og brukte den til lvl57. Har 20 poeng i Enhancement for Flurry, resten er i Elemental. Det krever selvfølgelig litt annet gear enn du har brukt før, men items som Barbed thorn necklace og Wildthorn mail er lett å oppdrive, og å bli honored i AV for cloth-belt og caster-cape tar minimalt med tid.

Lenke til kommentar
Så langt har jeg kjørt med 2h (Kang the decapitator for øyeblikket) og full enhancement-build med tier 1 og delvis tier 2 i elemental. Kjører +crit/agi, str og sta. Ligger ganske greit med dette, men prøvde i går å kjøre endel 1h + shield. Jeg merker at jeg lever langt lengre med 1h+shield og at jeg faktisk gjør det mye bedre i dueller med denne kombinasjonen, da med mer frekvent bruk av spells. Kan det lønne seg å skru over fra enhancement til mer elemental nå? (lvl 46).

6899964[/snapback]

 

Det var rundt lvl51 jeg respeccet til elemental, og jeg angrer ikke et sekund. Med enhancement var det grei skade, men jeg syns egentlig jeg spilte en delvis gimpet warrior. Med agi/str-gear var det ikke mye mana igjen etter jeg hadde healet meg selv en gang eller to, og det var ikke snakk om å bruke noe annet enn rank 1 shocks.

 

Byttet til skjold og 1h mace (for å trene opp skill til Edward), innom Julie's dagger med lifestealing på lvl50, fikk Cold forged hammer på lvl51 (som har dps i lvl58-60-klassen) og brukte den til lvl57. Har 20 poeng i Enhancement for Flurry, resten er i Elemental. Det krever selvfølgelig litt annet gear enn du har brukt før, men items som Barbed thorn necklace og Wildthorn mail er lett å oppdrive, og å bli honored i AV for cloth-belt og caster-cape tar minimalt med tid.

6900187[/snapback]

 

Du har ikke problemer med mana mtp grinding/lvling? Hvordan fungerer det i PVE? Jeg vurderer å switche i kveld, for å prøve meg frem. Jeg har dog litt antipati mot å bruke cloth.. :p Får se hva jeg finner på.. :)

 

Hvordan er det for øvrig med PVE-endgame-mulighet for enhanement/elemental shammies?

Lenke til kommentar

Mana er ikke noe voldsomt problematisk. Mana stream totem gir tilbake mer enn den koster, så jeg pleier å finne et par-tre mobs som er relativt nær hverandre, hiver lightningbolt på én og setter ned mana stream, stoneskin og searing totem. Når mob 1 er død, trekker jeg nummer 2 inn i totem-området, og fortsetter sånn. Er også herb/alch, så jeg snekrer sammen pots etter behov.

 

Men, det skal være sagt, jeg gleder meg stort til jeg blir 60 og kan bruke Black grasp. 8 mana per slag med 1.60-våpen, WF og Flurry.. det blir bra mp5. :)

Lenke til kommentar
Mana er ikke noe voldsomt problematisk. Mana stream totem gir tilbake mer enn den koster, så jeg pleier å finne et par-tre mobs som er relativt nær hverandre, hiver lightningbolt på én og setter ned mana stream, stoneskin og searing totem. Når mob 1 er død, trekker jeg nummer 2 inn i totem-området, og fortsetter sånn. Er også herb/alch, så jeg snekrer sammen pots etter behov.

 

Men, det skal være sagt, jeg gleder meg stort til jeg blir 60 og kan bruke Black grasp. 8 mana per slag med 1.60-våpen, WF og Flurry.. det blir bra mp5. :)

6900472[/snapback]

 

 

Hmm, ok, nesten så jeg må respecce i kveld for å prøve. Finne meg litt mer +int gear da.. :)

 

Hvor lett er det å få tak i slikt som Black Grasp of the Destroyer da? Er det mulig for en semi-casual spiller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...