Gå til innhold

Går du mindre på kino?

AKIRAx77

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ganske mye på kino. Prisene her - Røros - ligger rundt 55-65 kroner, og kinosalen god og med THX-sertifisering. Det er ofte ikke så mye folk heller, og det er lite reklame. Filmen starter gjerne 2-3 minutter etter tida. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Går ganske mye på kino. Prisene her - Røros - ligger rundt 55-65 kroner, og kinosalen god og med THX-sertifisering. Det er ofte ikke så mye folk heller, og det er lite reklame. Filmen starter gjerne 2-3 minutter etter tida. :)

Hørtes ut som en drømmekino! Hvis jeg noen gang skal på hytta i Røros omegn, skal jeg peise inn til Røros sentrum og oppleve den kinoen :)

I Trheim starter filmen ca 20 min etter oppgitt tid. Og til og med da klarer alltid folk å komme for seint til filmen starter. De fjaser da rundt og leter etter plassen sin, mens normale folk prøver å få meg seg begynnelsa på filmen. At det går an.

Skrevet

Hørtes ut som en drømmekino! Hvis jeg noen gang skal på hytta i Røros omegn, skal jeg peise inn til Røros sentrum og oppleve den kinoen :)

Jeg har vært på den kinoen. Skikkelig fin er den faktisk, men den kan ikke måle seg med sal 5/3 på Prinsen kino. :)

Skrevet

kino? hva er det? åja, det er der du betaler 80spenn sitte i 1 time å se reklame, mens du spiser poppkorn til 100kr hektoen og drikker brus til 80kr litern.

Skrevet (endret)

Går veldig sjelden på kino. Har ikke vært der på flere måneder. Prisen er nok en ganske avgørende faktor. 100-150 kr er drøyt for litt over en time film og noe å gnaske på. Blir stort sett skikkelige storfilmer ala Ringenes Herre jeg går og ser.

Kan derimot ikke klage på kinoanlegget. Nye "Magnus Barfot"-kinoen her i Bergen er fet :)

Endret av Loomy
Skrevet (endret)

Kino er for dyrt i forhold til hva man får! I tillegg er det fjortiser som sitter med mobilen :thumbdown:

15minutter med reklame før filmen starter, inkompetent filmopratører som ikke klarer å få på lyden eller ikke klarer å stille inn bildet riktig. Alt dette taler imot kino og for leie av film.

bare "MÅ SE!" filmer sees på kino her i huset.

(At det kommer mye dritt utav hollywood i disse dager hjelper absolutt ikke på lysten til å gå på kino da ;))

Endret av MrLee
Skrevet

Jeg går verken mer eller mindre på kino. og som sagt før, har røros en herlig kinosal, men det negative er at det er lite filmer som går. Av og til hender det faktisk at filmene kommer ut på DVD før de kommer på kino her. Jeg syns det er for dårlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...