Gå til innhold

Går du mindre på kino?


AKIRAx77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går ganske mye på kino. Prisene her - Røros - ligger rundt 55-65 kroner, og kinosalen god og med THX-sertifisering. Det er ofte ikke så mye folk heller, og det er lite reklame. Filmen starter gjerne 2-3 minutter etter tida. :)

Hørtes ut som en drømmekino! Hvis jeg noen gang skal på hytta i Røros omegn, skal jeg peise inn til Røros sentrum og oppleve den kinoen :)

 

I Trheim starter filmen ca 20 min etter oppgitt tid. Og til og med da klarer alltid folk å komme for seint til filmen starter. De fjaser da rundt og leter etter plassen sin, mens normale folk prøver å få meg seg begynnelsa på filmen. At det går an.

Lenke til kommentar
Går ganske mye på kino. Prisene her - Røros - ligger rundt 55-65 kroner, og kinosalen god og med THX-sertifisering. Det er ofte ikke så mye folk heller, og det er lite reklame. Filmen starter gjerne 2-3 minutter etter tida. :)

Hørtes ut som en drømmekino! Hvis jeg noen gang skal på hytta i Røros omegn, skal jeg peise inn til Røros sentrum og oppleve den kinoen :)

Jeg har vært på den kinoen. Skikkelig fin er den faktisk, men den kan ikke måle seg med sal 5/3 på Prinsen kino. :)

Lenke til kommentar

Går veldig sjelden på kino. Har ikke vært der på flere måneder. Prisen er nok en ganske avgørende faktor. 100-150 kr er drøyt for litt over en time film og noe å gnaske på. Blir stort sett skikkelige storfilmer ala Ringenes Herre jeg går og ser.

 

Kan derimot ikke klage på kinoanlegget. Nye "Magnus Barfot"-kinoen her i Bergen er fet :)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Kino er for dyrt i forhold til hva man får! I tillegg er det fjortiser som sitter med mobilen :thumbdown:

 

15minutter med reklame før filmen starter, inkompetent filmopratører som ikke klarer å få på lyden eller ikke klarer å stille inn bildet riktig. Alt dette taler imot kino og for leie av film.

 

bare "MÅ SE!" filmer sees på kino her i huset.

(At det kommer mye dritt utav hollywood i disse dager hjelper absolutt ikke på lysten til å gå på kino da ;))

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...