Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tung parfyme er for gamle damer.

 

Syns ikke gutter skal bruke så mye parfyme og stasj eg..holder vel at de ikke lukter svette :p alt for mange gutter som bruker samme type parfyme..ikke nokke digg å lukte på typen og så lukter han akkurat helt likt som en fyr du ikke tåler tryne på elns..

 

men men..kjærelighetslivet har begynt å komme seg igjen..bare eg greier å holde meg unna alle selvdestruktive tanker no.

Endret av Coke lovin chick
Lenke til kommentar

Når dere er inne på et slikt tema klarer jeg ikke la være å benytte sjansen; de av dere som er i besittelse av Jean Paul Gaultiers «le Male», vennligst kvitt dere med denne sporenstreks. Maken til overbrukt (målt både i antallet personer som bruker den og mengden hver av de bruker) duft skal man lete særs lenge etter.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar

Bruker Boss Dark Blue jeg... Mange jenter som kjenner den igjen, det er skremmende...

 

Bra ting kommer på rett kjøl igjen, Coke loving Chick :thumbup:

 

Nå som du har klart å rette opp skuta, bør du være stolt av deg selv. Om du er det, tenker du ikke selvdestruktivt.

 

EDIT: thomasr: Har den innerst her et sted, fått den fra farsan :blush: Men syns den lukter bra jeg! Som sagt, ikke den jeg bruker til vanlig.

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Når dere er inne på et slikt tema klarer jeg ikke la være å benytte sjansen; de av dere som er i besittelse av Jean Paul Gaultiers «le Male», vennligst kvitt dere med denne sporenstreks. Maken til overbrukt (målt både i antallet personer som bruker den og mengden hver av de bruker) duft skal man lete særs lenge etter.

5039537[/snapback]

 

Humre, kunne ikke ha vært mer enig. :)

Lenke til kommentar
Du mener "hvor" du bruker den?  :cool:

5040233[/snapback]

Det er klart... Hvor og hvor mye :)

 

Hvordan du bruker parfyme håper jeg da de fleste har lært..

 

Smeboes guide: "Hvordan bruke parfyme?": Er jo bare å enten åpne opp flaska og dynke litt eller å trykke på den fine knappen på toppen så det spruter ut.

Det var smeboes guide til "hvordan bruke parfyme?" Tell your friends!

Lenke til kommentar
Eller, hu "nye"  ( fra nå av, B, og første mann A), er faktisk ei jente som sitter mye på PC. Spiller til og med. Hu var på TG! Men, hu er sånn litt gother. Svarte klær stort sett.

4875643[/snapback]

Du kødder? Dame som kler seg i mye svart (og hører på Heavy Metal formoder jeg?) og spiller PC? Wow, det er drømmedama mi! Kan jeg få tlf. nr. evt. adresse? Så det er der hu har vært hele livet mitt, drømmedama? She'll never be mine :blush:

Lenke til kommentar
Om ei jente velger en annen kar fremfor deg så er hun ubrukelig som noe mer enn venn i minst 6 mnd(+/-) frem i tid.

5036203[/snapback]

 

Hvertfall hvis du har litt ære. Men ikke se på meg, min viljestyrke når det kommer til damer er ikke eksisterende. Sier bare hva man bør gjøre.

En jente flotte blanke øyne og med duften av Dolce & Gabbana light blue eller Hugo Boss Deep Red. Da er jeg solgt.

Det som skremmer meg her er at du tydelivis kjenner igjen parfyme på lukta. Jeg kjenner ikke igjen min egen en gang...

5037152[/snapback]

 

Jepp, klart det hender at jeg kjenner igjen en parfyme på lukten.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...