Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FAEN FAEN FAEN ta denne tråden....

 

Moderatorer noen måte og sensorere vekk det drite man ikke vil kunne se?

 

Jeg har absolutt ingen erfaring, med jenter, what so fucking ever...

 

Brenn, alle sammen brenn...

 

Vanskligere, vansligere.... VANSKLIGERE med fin kropp....

BRENN hadde jeg vært veltrent og fin så hadde jeg i det minste klart og forlate huset med hode holdt høyt....

Lenke til kommentar
FAEN FAEN FAEN ta denne tråden....

 

Moderatorer noen måte og sensorere vekk det drite man ikke vil kunne se?

 

Jeg har absolutt ingen erfaring, med jenter, what so fucking ever...

 

Brenn, alle sammen brenn...

 

Vanskligere, vansligere.... VANSKLIGERE med fin kropp....

BRENN hadde jeg vært veltrent og fin så hadde jeg i det minste klart og forlate huset med hode holdt høyt....

5064228[/snapback]

 

nå må du roe deg litt her, selv om du hadde hatt muskler/fin kropp, hadde det løst alle probleme dine? tviler på det, hvis du har så lyst så er det bare og begynne og træne.

( du føler deg mye bedre etter en hard trenings økt, er abselutt og anbefale.)

Lenke til kommentar
FAEN FAEN FAEN ta denne tråden....

 

Moderatorer noen måte og sensorere vekk det drite man ikke vil kunne se?

 

Jeg har absolutt ingen erfaring, med jenter, what so fucking ever...

 

Brenn, alle sammen brenn...

 

Vanskligere, vansligere.... VANSKLIGERE med fin kropp....

BRENN hadde jeg vært veltrent og fin så hadde jeg i det minste klart og forlate huset med hode holdt høyt....

5064228[/snapback]

Enig med deg.

 

Å ha en veltrent kropp hever først å fremst selvtilliten. Skjønner hva Hyrlen og mR_cRaZy sier, men det er mer et luksusproblem i mine øyne..

Lenke til kommentar

Akkurat ja.... **** ME

 

Jeg var forelska på ungdomskolen og det var ikke akkurat noe feit faen som kom meg i forkjøpet :mad:

 

Neida, en veltrent utlending.

 

Jenter er overflatisk, overflatisk, overflatisk... det finnes ikke en JÆVLA jente som ikke er overflatisk.

 

Samme på MSN ligger til en ny jente... så e det MED EN GANG bilde? har u cam...

Nei, til begge og då må de gå å spise noe eller de plutselig blir frakobla og blir værende frakoblet...

 

Hvorfor tror det er så mange depprimert folk, som VIRKELIG sliter.

Viss men ikke er så pratsom av seg, og heller ikke noe bodybuilder.. så kan man like godt kappe av seg mandommen... då slipper man senebetennelse grunnet over bruk av tiltak som dating av høyrehånda...

 

Jeg gleder meg til noen jævla smarte forskere finner ut hvordan hue funker så e det bare til å ta en pille å vips følelses løs cyborg... følelser er min SVAKHET

:hrm:

 

EDIT:

 

Takk tusen takk Edmanzor

 

De kan date de fineste jentene, koze seg med de... også... ARG ARG

Endret av chills
Lenke til kommentar
Enig med deg.

 

Å ha en veltrent kropp hever først å fremst selvtilliten. Skjønner hva Hyrlen og mR_cRaZy sier, men det er mer et luksusproblem i mine øyne..

5064263[/snapback]

 

Hør her, jeg var <FEIT> før, veide godt over 90 når jeg gikk i 9 kl, begynte og trene som svarte, trodde alt skulle løse seg, men nei!

du er forsatt den samme personen. Økt selvtilit kan du selfølgeilig få, men er det det du trenger? Hva med og finne ei som liker deg , og ikke den du har lyst og bli!

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
Jenter er noen rare vesner...

5064314[/snapback]

 

RARE de.. e så forbanna irriterende.. likte meg bedre på yrkeskolen når det bare var gutter i klassen... ingen tanker what so fucking ever om jenter...

rape når du ville.. til og med prompe.. selv om det ble ja..

 

Følelser e opphav til alt faenskap hadde ikke jeg hatt følelser hadde jeg begyner på medisin studie til høsten...

Men neida... følelser... de føler ikke en drit for meg så why the fuck should i bother..

Endret av chills
Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt selvtillit hadde jeg turd og søke læreplass men neida.. løper med halen mellom beina og GK allmenne var det føkkings dummeste stedet jeg kunne gjemme meg...

 

EDIT.

 

Og turd og snakke med de jentene jeg liker... kunne tenker meg å snakke med en som heter cecilie i klassen.... men det går vel som på ungdomskolen...

Jeg banner på jeg klarer å fullføre dette året uten og si en dritt til henne :hrm:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...