Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Hadde jeg hatt selvtillit hadde jeg turd og søke læreplass men neida.. løper med halen mellom beina og GK allmenne var det føkkings dummeste stedet jeg kunne gjemme meg...

5064351[/snapback]

 

hadde du ikke hatt selvtilitt ville du ikke stått mot så mange på et forum, selv om du ikke kjenner dem.

 

Edit: ta deg sammen, spør Cecilie (?) om hun blir med og bowle, kino, gå tur, lekse lesning/what ever. eller aranger noe større få med deg 5-6 stk på bowling foreksempel og prøv og bli bedre kjent med henne.

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner hva Hyrlen og mR_cRaZy sier, men det er mer et luksusproblem i mine øyne..

5064263[/snapback]

Er ikke noe luksusproblem.

 

Greit man får litt selvtillit noe som er viktig hvis man skal komme innpå enkelte jenter, mens for god selvtillit skremmer bort de mer sjenerte jentene. Jeg liker de som ikke er for frempå, bare så synd det er de motsatte jeg ender opp med!

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt selvtillit hadde jeg turd og søke læreplass men neida.. løper med halen mellom beina og GK allmenne var det føkkings dummeste stedet jeg kunne gjemme meg...

 

EDIT.

 

Og turd og snakke med de jentene jeg liker... kunne tenker meg å snakke med en som heter cecilie i klassen.... men det går vel som på ungdomskolen...

Jeg banner på jeg klarer å fullføre dette året uten og si en dritt til henne :hrm:

5064351[/snapback]

 

Er det vanskelig å konversere med folk i klassen din? Si noe dumt/ artig så folk legger merke til deg. Noe mennesker kan le av.

Lenke til kommentar
Er det vanskelig å konversere med folk i klassen din? Si noe dumt/ artig så folk legger merke til deg. Noe mennesker kan le av.

5064420[/snapback]

 

Ironi er en slager :w00t:

eller finn en vits, så¨forteller du den som det skulle vært deg.. syns det er utrolig mosomt jeg :tease:

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
Er det vanskelig å konversere med folk i klassen din? Si noe dumt/ artig så folk legger merke til deg. Noe mennesker kan le av.

5064420[/snapback]

 

Ironi er en slager :w00t:

eller finn en vits, så¨forteller du den som det skulle vært deg.. syns det er utrolig mosomt jeg :tease:

5064448[/snapback]

 

Hei frøken du ser akkurat ut som meg da jeg var jente

Lenke til kommentar

Jeg klarer vel å si noe liksom visst det er flere men å liksom henvende meg til en person er :hrm:

 

DA spesielt jenter...

 

Jeg føler at egentlig så er alt som det burde være... men jeg klarer ikke å ta det siste "skrittet", med å få kontakt med en jente... det blir liksom aldri noe av .....

Jeg fatter ikke hvorfor og det er så utrolig frustrerendes...

 

Det værste jeg ser er par som kliner i friminuttene fy faen det kan ødelegge den uken...det setter i gang tankene i hue mitt og jeg detter helt av lasset i timene.. :hrm:

Lenke til kommentar
:dontgetit:

5064836[/snapback]

Det er faktisk ikke alle, tro det eller ei, som gidder å bry seg så veeeldig mye om utseende. Jeg sier ikke at utseende ikke har noe å si. Men for noen betyr faktisk personlighet noe.

Men, men, jenter er jo noen overfladiske bitcher. De fleste. Men jeg tror ganske sterkt på at det er ei jente der ute som ser etter en gutt som er akkurat som deg.

Men du må begynne å tro på det og.

Lenke til kommentar

Har lest så mange innlegg her hvor det virker ut som mange der ute tror at alt vil ordne seg med en gang man får en kjæreste. Er det så enkelt..?

 

Ofte sliter man med ting som man burde få ordnet opp lenge før man blir sammen med noen. Jeg tror man må ha det bra med seg selv, før man i det hele tatt burde tenke på å bli sammen med noen. Det er dessuten stor belasting og kan bli litt "mye" for dame/ typen om du helt i starten på et forhold depper hele dagen. Det er lett å tenke at alt vil ordne seg med en gang du får kjæreste, hva om du så får det og ting er like jævlig? Når du har ordnet opp i livet ditt og ting virker lysere kanskje den rette dukker opp. Kanksje det er slik du har det nå som ødelegger for at du ikke har funnet noen?

 

Kanksje jeg er spess når det gjelder dette, men slik var det for meg. Jeg skal ordne opp i mine egene "problemer" før jeg gidder bryet med en ny gutt i livet mitt. Vil ikke utsette noen for mine dårlige perioder. Ting blir plutselig 100 ganger verre når du har to å tenke på......

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...