Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare ta denne:

 

Lyst å bli med hjem på grandiosa og puling?.....funker hver gang:P

 

Hvis a svarer nei kan du foreslå BigOne. Og den passer enda bedre :) To du ann?

5032194[/snapback]

Syke, SYKE mann!

 

Nei, Ustedalen, du må bare være naturlig... og ta deg god tid, hvis hun da ikke er på farten. Det blir sikkert det vanskeligste å finne en rett anledning.

5032213[/snapback]

 

Ja jeg er litt syk....

Lenke til kommentar
You do that!

Tenk positivt, det kommer til å gå så bra atte. :)

5032094[/snapback]

 

Det blir klinings etter skolen i morra! :D

 

Si hvordan det gikk da...

5032182[/snapback]

 

 

Blir nok ikke det, siden jeg skal til legen og mulig opperere beinet (les i deppetråden for å forstå) :ermm:

 

Uansett så har jeg såpass dårlig selvtillit nå, at jeg tviler på at det noen gang kommer til å skje.

 

Men kommer nok til å holde dere informert :yes:

Lenke til kommentar
Bare ta denne:

 

Lyst å bli med hjem på grandiosa og puling?.....funker hver gang:P

 

Hvis a svarer nei kan du foreslå BigOne. Og den passer enda bedre :) To du ann?

5032194[/snapback]

Syke, SYKE mann!

 

Nei, Ustedalen, du må bare være naturlig... og ta deg god tid, hvis hun da ikke er på farten. Det blir sikkert det vanskeligste å finne en rett anledning.

Lenke til kommentar
Må si meg litt enig med deg, LarsP. Selv om treninga er en mer individuell sak. :) Er jo mange som er fornöyd med kroppen sin fra för av. MEN, en hårklipp og nye, stilige klär kan faktisk gjöre mye for selvtilliten. :)

5033396[/snapback]

 

For all del, det var bare et eksempel. Har man det ikke bra med seg selv så må man gjøre noe med det. Det hjelper absolutt ikke å sitte inne og synes synd på seg selv.

 

Vet jeg kanskje hører kynisk og jævlig ut nå, men jeg sier dette kun for å hjelpe.

Lenke til kommentar
Problem: Ingen har kjæreste, everybody cries! :cry:

 

Løsning: Alle sitter på et hardware-forum og klager. :OHNOES:

 

LarsP's løsning: Skru av datamaskinen, bli medlem på S.A.T.S, ta sol, klipp håret, forny garderoben. Dra på fest med fornyet selvtillit. :yes::xmas:

5032980[/snapback]

Psh, doesn't work. :wee:

Lenke til kommentar
Psh, doesn't work. :wee:

5033611[/snapback]

 

Tull, se på meg. Jeg er Fabio:

 

5033615[/snapback]

 

Aaah, Fabio... :love:

 

Men f***, jeg fulgte rådet ditt om å klippe meg (lot lillesøster på 5 gå i gang med saksa), og Fabio har jo LANGT HÅR!

 

*hele min verden raser sammen*

 

Okey, kanskje nok off-topic.

 

Hvis du var forelsket i noen, ville du da krysset enhver grense for å få være sammen med vedkommende? Ville du for eksempel heller jobbet med noe skolearbeid som du må bli ferdig med istedet for å være sammen med den du liker?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...