Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wuhu, så flink jeg er. :w00t:

5437573[/snapback]

 

Hehe... men ha en ting klart. Kommer søsteren min hjem med en på 18 når hun er 16, så må jeg anstrenge meg fra i å ikke hente balltreet :p :!:

Hmm lurer på hvordan pappa reagerer på noe sånt, hahhaaha meg så må hindre han i å hente balltreet :hmm::ermm:

5437596[/snapback]

 

Hehe, er vel så det er. Storebrødre er ofte slik. Det er bare viktig å huske at det finnes mer enn én grunn til at søstera di ville ha gått ut med fyren på 18. Og det er nok ikke at hun har blitt lurt opp i det.

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å gå berserk om datteren min kommer hjem med en råner, skater evt en av våre nye landsmenn (av typen 50 Cent).

 

Tror jeg skal kreve å se karakterkortet hans også.  :hmm:

5437622[/snapback]

 

Haha, rånere finner vel brorparten av jentene i bygda her jeg bor. Fins nesten ikke annet enn rånere her *grøsser*

Lenke til kommentar
Vel, som sagt, varierer fra person til person.

5437478[/snapback]

fra sted til sted er vel mer riktig.

 

min erfaring er at jo lenger ut på bygda man kommer, jo større aldersforskjell er akseptert =]

5437963[/snapback]

 

 

Eg bur på "bygda" og kan si at det ikkje altid er tilfelle

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å gå berserk om datteren min kommer hjem med en råner, skater evt en av våre nye landsmenn (av typen 50 Cent).

 

Tror jeg skal kreve å se karakterkortet hans også.  :hmm:

5437622[/snapback]

Slapp av. Jeg skater, men er en normal person og er enig i at 50 cent bør brennes på et bål.

Lenke til kommentar
Slapp av. Jeg skater, men er en normal person og er enig i at 50 cent bør brennes på et bål.

5438061[/snapback]

vi får bare håpe at de andre "gangsterne" der borte sikter bedre neste gang.

 

 

brd: jeg snakker om en generell tendes, ikke om samtlige spesifikke tilfeller i alle bygder i hele verden. jeg skjønner jo også at ikke ALLE 15 år gamle jenter som ikke bor i oslo, bergen eller trondheim dater typer på 27, men det jeg sier er at det generelt er mye mer akseptert på små steder at jenter rundt 15-16 står i med gutter på 20+.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

JEAJ :w00t:

Hvis noen av dere husker meg, som ikke turte å ta kontakt med ei på skolen min. Jeg traff hun istad på gaten.. :ohmy: Vi snakket ganske lenge, og hun fikk låne hanskene mine (Det er kaldt). Så dro vi hver vår vei igjen. Men, hun sa hun skulle komme innom imorgen med hanskene mine, og engelskboken sin. Så kunne jeg lære hun litt engelsk.. :grin:

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å gå berserk om datteren min kommer hjem med en råner, skater evt en av våre nye landsmenn (av typen 50 Cent).

 

Tror jeg skal kreve å se karakterkortet hans også.  :hmm:

5437622[/snapback]

Karakterkortet var ingen dum ide, hva burde kravet være? 3,5 i snitt?

 

JEAJ :w00t:

Hvis noen av dere husker meg, som ikke turte å ta kontakt med ei på skolen min. Jeg traff hun istad på gaten.. :ohmy: Vi snakket ganske lenge, og hun fikk låne hanskene mine (Det er kaldt). Så dro vi hver vår vei igjen. Men, hun sa hun skulle komme innom imorgen med hanskene mine, og engelskboken sin. Så kunne jeg lære hun litt engelsk.. :grin:

5439939[/snapback]

Det er bra! Prøv å snakk om litt annet enn engelskpensum da.

Lenke til kommentar
Vel, som sagt, varierer fra person til person.

5437478[/snapback]

fra sted til sted er vel mer riktig.

 

min erfaring er at jo lenger ut på bygda man kommer, jo større aldersforskjell er akseptert =]

5437963[/snapback]

Tror det kan være noe i det. Men grunnene kan være flere: Her i storbyen er det mange jenter på min egen alder, dvs mange flere muligheter til å bli forelsket. På et lite sted der "alle kjenner alle", er det naturlig nok færre jenter på egen alder, og det kan være mer spennende å gå etter yngre (eldre) jenter...

 

Ingen jeg kjenner fra Oslo har en kjæreste som er mer enn to år yngre eller eldre...

 

Og LarsP: TOTALT enig, wolla-pakkiser og rånere er siste sort... Jeg tror også jeg ville sjekket intelligensen, men kanskje ikke så åpenlyst da :p

Lenke til kommentar

Når min lillebror når en viss alder og forholdene hans kan regnes som litt seriøse så skal dama sjekkes! :yes:

 

Punkt som trekker ned:

- fake blondine

- bruker ordene lissom, atte, sant mer en 3x i løpet av en samtale

- går kun i farger med ordet baby foran (babyrosa, babyblått også kjent som pastellfarger)

- har shopping som hobby :roll:

 

Kommer kanskje flere punkt etterhvert som eg får tenkt meg om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...