Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:ohmy: Moden eller ei, forskjell på veslevoksen å moden ;)

15 år og sammen med en på 20, personlig hadde jeg henta balltreet viss min søster kom hjem med en på 20 :nei:

 

(hun er 15 for de som ikke tok den)

 

Æsj fysj... en pedo på 20 komme hjem å ja. søsteren min.. blæ ble kvalm no :ermm:

 

Bare ligge til at kjærlighet er vakkert, ja det er det. Godt mulig dere elsker hverandre og kjenner hverandre godt og alt det, då kan jeg vel forstå det :)

Endret av chills
Lenke til kommentar
:ohmy:  Moden eller ei, forskjell på veslevoksen å moden ;)

15 år og sammen med en på 20, personlig hadde jeg henta balltreet viss min søster kom hjem med en på 20 :nei:

 

(hun er 15 for de som ikke tok den)

 

Æsj fysj... en pedo på 20 komme hjem å ja. søsteren min.. blæ ble kvalm no :ermm:

 

Bare ligge til at kjærlighet er vakkert, ja det er det. Godt mulig dere elsker hverandre og kjenner hverandre godt og alt det, då kan jeg vel forstå det :)

5437350[/snapback]

 

Hehe, var vel omtrent sånn eldste bruttern på 22 reagerte når han fant ut at jeg hang med han.

 

Som tidligere fortalt, er ikke sammen med fyren, han er sammen med en annen dame nå. Grunnen er vel det at jeg bestemte meg for sent.

Lenke til kommentar
si at du er veldig moden, (+2år) og han er veldig barnselig  (-2år).

Så vidt jeg ser "mangler" det forsatt et år... (hvis du skjønte tegninga.

5437490[/snapback]

 

Og hvis det da i følge din beregning kun mangler et år ser jeg ikke helt tegninga. Når ble ett år en stor aldersforskjell? XD

Lenke til kommentar
si at du er veldig moden, (+2år) og han er veldig barnselig  (-2år).

Så vidt jeg ser "mangler" det forsatt et år... (hvis du skjønte tegninga.

5437490[/snapback]

 

Og hvis det da i følge din beregning kun mangler et år ser jeg ikke helt tegninga. Når ble ett år en stor aldersforskjell? XD

5437517[/snapback]

 

14-16 er bare to år forskjell, men to meget gjeldene år. 78-80 er ingenting ;):p

Lenke til kommentar
si at du er veldig moden, (+2år) og han er veldig barnselig  (-2år).

Så vidt jeg ser "mangler" det forsatt et år... (hvis du skjønte tegninga.

5437490[/snapback]

 

Og hvis det da i følge din beregning kun mangler et år ser jeg ikke helt tegninga. Når ble ett år en stor aldersforskjell? XD

5437517[/snapback]

 

14-16 er bare to år forskjell, men to meget gjeldene år. 78-80 er ingenting ;):p

5437534[/snapback]

 

Jenter tiltrekkes av eldre gutter i teorien. To år er en helt vanlig aldersforskjell der om jeg ikke tar helt feil. ;)

Lenke til kommentar
si at du er veldig moden, (+2år) og han er veldig barnselig  (-2år).

Så vidt jeg ser "mangler" det forsatt et år... (hvis du skjønte tegninga.

5437490[/snapback]

 

Og hvis det da i følge din beregning kun mangler et år ser jeg ikke helt tegninga. Når ble ett år en stor aldersforskjell? XD

5437517[/snapback]

 

14-16 er bare to år forskjell, men to meget gjeldene år. 78-80 er ingenting ;):p

5437534[/snapback]

 

Jenter tiltrekkes av eldre gutter i teorien. To år er en helt vanlig aldersforskjell der om jeg ikke tar helt feil. ;)

5437542[/snapback]

 

Tviler på at gutter i 16. års alderen er så tiltrukket av oversminka fjortisstøser men det funker vel sikkert fra videregående og til evigheten ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...