Mr.Devil Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Hvis man skal tvangsflytte folk, hva skjer da med guildbankene som er lvl 1 osv? Ikke smart imo.
MyBigMouth Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 når på dagen begynte du? BB har vært high siden tidenes morgen. Var uansett ikke sån kø da jeg logga på første gang....
Tåkefyrste Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Tvangsflytting, og idéen om å priorietere de som er lvl 60 er muligens det mest latterlige og egoistiske jeg har hørt på lenge. En lvl 10 betaler akkurat like mye for å spille som en lvl 60 vet dere.
likferd Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Man kan ikke flytte folk mot sin vilje, men blizzard må for guds skyld STENGE serverene med en gang, og hindre nye kontoer å lage characters der. Å bli disconnected med 800 i kø (!) er ikke spesielt artig når guildet er i zul'gurub.
Hr Kotelett Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Oj likferd, hvilken server spiller du på? På deathwing er det meste jeg har sett nesten 300 i kø,
Aasgaard Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Et prioriteringssystem synes jeg faktisk hadde vært en god idé. Kanskje ikke på level, men heller alderen på kontoen. Da hadde man: 1) Ikke forhindret kø, men gjort problemet mindre for de som startet på serveren før den ble overbefolket 2) Effektivt gjort det mer fristende for de nye å starte på andre servere 3) Bevart muligheten for å starte på serveren til venner, om man virkelig ville (regne med lav prioritet i kø en stund) Det er ingen tvil om at dette er et alvorlig problem. Ingen kunder burde trenge å finne seg i slike køer. Her har rett og slett ikke Blizzard gjort leksa si. Slike problemer burde de vært bedre forberedt på.
hallgeirl Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 For det første, tvangsflytting synes jeg er en utrolig dårlig idè. Det har allerede blitt nevnt at kanskje noen har lyst til å spille med venner osv. som muligens har en høyere level char. på serveren. Alle level 60's på en server synes jeg også er en veldig dårlig idè. Jeg for min del har lyst til å bli på min server med min level 60, selv om mange av mine venner ikke er 60 ennå, og jeg tror mange føler akkurat det samme. Tvangsflytting? Nei takk. Her er derimot et par tiltak som de KAN sette igang for å i det minste gjøre alle oppmerksomme på problemet: 1. Om en ny spiller prøver å connecte til en high-pop server, så gi han en advarsel om at det kommer til å bli kø, og at han bør absolutt finne seg en annen server å spille på. Gi han et par-tre advarsler, så man er sikre på at han har fattet poenget. Ikke hindre noen å gjøre det, bare oppfordre dem til å ikke lage char på den serveren. Ok, greit nok, blizzard har gitt ut advarsler på websiden dems osv. før, men innse det: hvor mange leser dette? Advarsel ved laging av character løser dette forhåpentligvis. 2. Det samme som jeg nevnte over kan brukes til å begrense overbefolkning av f.eks. alliance i forhold til horde og motsatt (bare gi en advarsel om en prøver å lage en alliance char. på en server med altfor mye alliance i forhold til horde f.eks.). 3. Blizzard kan sette opp en litt mer fri character transfer (med begrensninger selvfølgelig, så det ikke blir exploita). Dette punktet stod forøvrig på den "battle plan"-tingen Blizzard ga ut for en liten stund siden (den kan dere finne her).
Dr3as Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Et prioriteringssystem synes jeg faktisk hadde vært en god idé. Kanskje ikke på level, men heller alderen på kontoen. Da hadde man:1) Ikke forhindret kø, men gjort problemet mindre for de som startet på serveren før den ble overbefolket 2) Effektivt gjort det mer fristende for de nye å starte på andre servere 3) Bevart muligheten for å starte på serveren til venner, om man virkelig ville (regne med lav prioritet i kø en stund) Det er ingen tvil om at dette er et alvorlig problem. Ingen kunder burde trenge å finne seg i slike køer. Her har rett og slett ikke Blizzard gjort leksa si. Slike problemer burde de vært bedre forberedt på. fikk sjokk når jeg leste dette, men var nok bare jeg som leste feil.. leste nemlig alder på spilleren hehe.. anyway har pc'n min stående hos en kamerat.. er altid en som spiller der, døgnet rundt.. altså altid en som kan flytte char'n din 2m slik at du ikke detter ut derfor er jeg for det meste innlogget.. ganske deilig.
dnthalhuk Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Begynte på BB i mai og da var den high populated og det stod at man ikke burde lage char der, men mange jeg kjente spilte der. Syns Blizzard kunne lage noen nye emegration paths snart. Kø på BB nå fra tidlig ettermiddag til sent på kvelden.
Ildflue Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 400 folk i kø = ca 20 minutter. Yay bwl gikk "kjempebra" i går.
likferd Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Oj likferd, hvilken server spiller du på? På deathwing er det meste jeg har sett nesten 300 i kø, Shadow Moon. Det har ikke vært så ille før, men nå i det siste har køene blitt latterlige
Frohman Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jo, når jeg begynte å startet å spille WoW forige helg kunne jeg valgt en server med Low Pop, men jeg valgte å være sammen med vennene mine. Skjønnker du hva jeg mener...? OT: Sjekk bildet...
AniWal Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 På bloodscalp har det vært over 800 i kø i det siste, det er ganske uakkseptabelt, derfor burde de lage flere muligheter for character migration. Dette vil jo gjøre det slik at de som vil kan flyyte til en server uten kø, og køene blir mindre generelt sett.
MysticoN Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 så med andre ord.. folk som er lvl 60 skal IKKE få låv til å lage en alt? og vist de gjøre det får de en tell om at han blir flyttet over til en annen server..? bedre å vente i 10 min på å spille da ja..
Rata101 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hvis de som kom opp i lvl 60 kunne migrere til andre servere som de ville, så ville det antageligvis jevnet ut mye av server loaden. Her er mitt drømme scenario, uansett hvor urealistisk det evt. måtte være: Jeg starter opp lvl 60 char'en min på Silvermoon, etter en halv time i kø, kommer jeg endelig inn. Jeg tenker, "føkk det her" og stikker til Dark Portal i Blasted Lands... *plopp* 5 gull seinere... (i gebyr til den astrale ferjemannen eller what ever...) Jeg har havna i Burning Blade, itemløs og pengelens som en liten baby (eller kanskje mer som terminator, hehe), ettersom det er første gangen jeg drar dit. Det eneste som er annerledes med char'en min fysisk er at det står "Syltelabb of Silvermoon" istedfor bare "Syltelabb". Seff mye i det scenarioet som bare var hypotetisk, men håper poenget kommer fram.
Der Kommissar Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hehe, hater kø når jeg er med guilden i MC, eller er i andre instancer/har viktige gjøremål, men synes det er litt koselig andre ganger (når den er på 120 eller noe). Da tar jeg meg alltid litt tid til å thotte litt osv
chokke Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 så med andre ord.. folk som er lvl 60 skal IKKE få låv til å lage en alt? og vist de gjøre det får de en tell om at han blir flyttet over til en annen server..? bedre å vente i 10 min på å spille da ja.. det går jo på KONTOEN. Altså, du tar like mye plass med en lvl 60 som med en lvl 1.
Sigga Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Evt kunne du betalt litt ekstra for å slippe kø?!
John Keats Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Tl dere som sier at alle under 20 bør flyttes over til egen server. Skulle gjerne likt at guildbanken vår med alle Epic-reciepes og reagents skulle bli flyttet over til en annen server. Hadde ødelagt guildet helt
likferd Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Alter teller jo selvfølgelig ikke, siden man ikke kan spille på mer en 1 karakter om gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå