Gå til innhold

Bass sprengt på Portapro


Anbefalte innlegg

Hei!

Her en dag på bussen satt jeg og hørte på musikk med det nye KOSS Portapro headsettet mitt. begynte å prate litt med en kamerat og han spurte om jeg ville ha bedre lyd, så han mekka med EQ innstillingen på mp3 spillern, og etter et par dager var bassen i høyre høyttaler sprengt. Høres helt for jævli ut med drrrrrrr drrrrrr i høyre øre. Hva skal jeg gjøre? Er det ikke garanti på dem?

Endret av Equilibrium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Her en dag på bussen satt jeg og hørte på musikk med det nye KOSS Portapro headsettet mitt. begynte å prate litt med en kamerat og han sa om jeg ville ha bedre lyd, så han mekka med EQ innstillingen på mp3 spillern, og etter et par dager var bassen i høyre høyttaler sprengt. Høres helt for jævli ut med drrrrrrr drrrrrr i høyre øre. Hva skal jeg gjøre? Er det ikke garanti på dem?

er det ikke livstidsgaranti?? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
forøvrig trenger man, som ble nevnt,  ikke kvitering :]

Hvorfor skulle man hatt kvittering? For å bevise at de er kjøpt i dette livet og ikke ditt forrige?

Man trenger kvittering fordi det ikke er garanti på tyvgods....

Man trenger kvittering fordi garantien følger første kjøper, ikke produktet.

Man trenger kvittering fordi det er et bevis på hvor det er kjøpt hvis det blir spørsmål om hvem som skal ta imot reklamasjonen (fler og fler butikker håndterer bare det de selv har solgt).

Lenke til kommentar
Nå viste det seg at etter jeg hadde hørt på dem i en time ellno slik, begynte den durrelyden igjen, men det gjør ikke noe nå ettersom de ble stjålet :realmad:  :cry:. Spurte faktisk Netshop om nye, men garantien dekte ikke det. Vurderer å kjøpe nye PortaPro igjen snart..

Finn frem litt godt lys og se om du greier å få noen hårstrå ut av puten foran elementet.

 

Hvis du etter det ikke får de til å fungere, og netshop ikke vil ta dem i mot, kan du stikke innom en elektronikk- eller musikk-forretning i nærheten og si at de er ødelagt. Jeg vet om flere som tar dem i mot uansett hva som er problemet. Du må da kanskje betale 50 kr for å få kliss nye.

Du las det han skrev godt skjønner jeg endrebjorsvik89 :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...