Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hum, surfet litt rundt nå, og så da at apple hadde 30" utgått cinema display for halv pris, og lurer da på følgende:

 

Hva er forskjellene på de nye og de gamle cinema displayene?

 

Og, dette her skremte meg litt:

System Requirements

Requires Power Mac G5 with NVIDIA GeForce 6800 Ultra graphics card.

 

Vil det si at jeg ikke kan kjøre det på macbooken min?

Lenke til kommentar

:'(

 

Noe så dumt, nå ble jeg virkelig lei meg. Jaja, tenker jeg kjøper meg en litt mer high-end mac når jeg er ferdig med dette skoleåret. Men men, en kan vel ikke få alt en vil her i verden. Men, PCen min klarer jo glatt å kjøre cinema displayet, så kanskje jeg skal kjøpe det til den. Eller, kanskje kjøre dual-screen med to 30" cinema display? Oof, jeg vil ha lønning nuh! nuh! nuh! nuh! nuh!

Lenke til kommentar
Det er utrolig mange slike der ute.

I et sas-blad jeg leste i vår var det en annonse hvor noen surfa med en iBook -- mens de brukte IE og windows! *ristehodet*

6930479[/snapback]

Så noe lignende i Digital World. Ble rett og slett så irritert at jeg sendte inn en klage mail. Fikk svar dagen etter og det sto at administrasjonen skulle be designavdelingen være litt mer på vakt når det gjelder slike ting... :!:

Lenke til kommentar
Det er utrolig mange slike der ute.

I et sas-blad jeg leste i vår var det en annonse hvor noen surfa med en iBook -- mens de brukte IE og windows! *ristehodet*

6930479[/snapback]

Sett Fujitsu Siemens katalogen? Det er bilde av en mann som sitter med sin Fujitsu Siemens laptop og surfer med Safari (dvs. at hele bildet på skjermen hans er tatt fra en Mac). Gøy med designere som bruker Mac for å lage PC-annonser. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...