Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/09/17/476954.html
Apples MacBook og MacBook Pro kan være fullgode alternativer, men for enkelhets skyld er disse utelatt fra oversikten.

:wee:

6880868[/snapback]

 

I lol'ed IRL :p

 

Men da har vi funnet ut at civilization 4 kjører helt fint på lowend macbook, hvor det enete som er oppgradert er ramen, til 1GB. Litt lav FPS, men eller knall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dagbladet; "Det finnes flere operativsystemer å velge mellom enn de som er ramset opp nedenfor. Microsoft Windows må nok likevel regnes som den enkleste for vanlige brukere."

 

Ja, der røk kredibiliteten til Dagbladet...

6882148[/snapback]

 

De fleste brukere har brukt windows de siste ti åra. hva er da lettest for dem å bruke?

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar
Dagbladet; "Det finnes flere operativsystemer å velge mellom enn de som er ramset opp nedenfor. Microsoft Windows må nok likevel regnes som den enkleste for vanlige brukere."

 

Ja, der røk kredibiliteten til Dagbladet...

6882148[/snapback]

 

De fleste brukere har brukt windows de siste ti åra. hva er da lettest for dem å bruke?

6887773[/snapback]

Det er ikke det det står desverre. Det står "Microsoft Windows må nok likevel regnes som den enkleste for vanlige brukere." Dette er ikke nødvendigvis sant, enkelte vil si at det er ren løgn.

 

EDIT: Jeg har vært Windows bruker i mange år og etter min mening er ikke Windows det enkleste operativsystemet for "vanlige" brukere...

Endret av nitramdg
Lenke til kommentar

Altså, vi kan begge være enige om at det å kjøre bil med automat er enklere enn å kjøre med gir, til vanlig bilkjøring. Men de fleste er vant med manuell, og dermed er automat vanskeligere på starten, for å bruke en svært dårlig sammenligning.

 

Jeg er helt enig i at os X er lettere å bruke enn windows, men ikke med en gang. Jeg har selv en søster, som ikke klarer å gjøre en skjit på macen min, men som har halt greie PC kunnskaper.

Lenke til kommentar
Jeg synes fortsatt OSX er litt vrient, for å være helt ærlig. Savner noen småting fra Windows, blant annet bildefremviseren og slike småting.

 

Ellers er jeg da storfornøyd. :)

6889998[/snapback]

Velg alle bildene du vil se på og åpne dem i Preview... Da får du alle bildene nedover i "Draweren".

 

EDIT: Man har jo også "slideshow" hvor man kan styre frem og tilbake i bildene...

Endret av nitramdg
Lenke til kommentar
Altså, vi kan begge være enige om at det å kjøre bil med automat er enklere enn å kjøre med gir, til vanlig bilkjøring. Men de fleste er vant med manuell, og dermed er automat vanskeligere på starten, for å bruke en svært dårlig sammenligning.

 

Jeg er helt enig i at os X er lettere å bruke enn windows, men ikke med en gang. Jeg har selv en søster, som ikke klarer å gjøre en skjit på macen min, men som har halt greie PC kunnskaper.

6889615[/snapback]

Joda, skjønner jo hva du mener, men allikevel vil jeg si at når man først har satt seg inn i OSX så vil jeg påstå at det er enklere enn Windows fordi man slipper å konfigurere alt mulig for å få ting til å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...