Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
https://svvgw.vegvesen.no/http:/sofi.vegves...entReservation1

 

Hvis du ikke har referansenummer må du ringe til trafikkstasjonen. Det pleier ofte å være ventetid på rundt 2 måneder de fleste steder i landet, men det er en del avbestillinger og slikt, så det er bare å sjekke den siden jeg lenket til ofte.

 

 

Takk for tips! Det er litt for sent nå,pga oppkjøringa er bestillt allerede og nå kan jeg bare avbestille den eller endre dato(men jeg tror ikke at jeg kommer til å få den tidligere enn det jeg har nå...)

Lenke til kommentar
Referansenummeret kan du jo også få ved å taste in fødselsnummer, så det er ikke noe problem.

Sjekk innom i blant, og hvis du faktisk har mulighet til å få den tidligere, så gjør det. Er jo ikke vanskelig å endre, og så bare sende en melding til kjørelærer.

 

 

Jeg skal ringe i morgen å snakke med de. Er litt redd å bytte datoen nå, det kan jo komme enda senere dato,tror jeg. ellers tror du at jeg kan gå på min side nå å bytte den og hvis det passer ikke få tidligere datoen tilbake? Litt redd å ødelegge nå...

Lenke til kommentar
Referansenummeret kan du jo også få ved å taste in fødselsnummer, så det er ikke noe problem.

Det fungerte ikke for meg, så jeg var nødt til å ringe.

 

Du får se på en kalender når det er ledige timer. Datoen/timen blir ikke endret før du trykker "bekreft".

 

 

Jeg tror det fungerer heller ikke for meg. kalender viser at det finnes ingen ledig dato( jeg bladde opp til juli og da gav jeg opp). skal ringe i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Det går så bra så. Kan du kjøre er det ikke noe problem.

 

 

Jeg var også drit nervøs noen dager før jeg skulle kjøre opp. Men da dagen kom kjente jeg det ikke. Ble egentlig litt overasket da :p

 

 

Jeg var jævlig nervøs under selve kjøretimen før oppkjøringen, for da følte jeg at jeg måtte vise læreren min at jeg var helt klar osv osv. Men da vi kom til biltilsynet var jeg ikke nervøs i det hele tatt, gledet meg bare og med en gang sensoren kom i bilen var alt så rolig og fint. Ingen problemer, bare full fokus og rolig kjøring. Det går heeelt fint for absolutt alle her som kan det å kjøre. Bare les litt opp på det tekniske sånn at du får en god start. :)

 

Takk for svar! :)

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Gratulerer. Kos deg ordentlig. Jeg kjører helt seriøst hverdag siden 8. februar nå, tror ikke det har vært en dag jeg ikke har kjørt. Kino, skole av og til, kjøpesenter, byn, til venner, EVERYTHING. Føler at jeg begynner å leve livet som det skal leves nå som jeg har bil og kan kjøre. Det er virkelig deiiilig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...