Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg prestert noen pent i mine unge dager , (dvs var 16 )

 

i vertfall jeg partet med i veninne på telefonen som hetet Hege , jeg kjennte 2 som het dette som kom fra ganske forsklige plasser og tror at det er den ene av disse , jeg hadde et lite cruch på den andre :D

 

ivertfal sitter jeg og snakker om alt og ingen ting , så spør hun om jeg har noen i "siktet" og jeg legger ut og denne hege jeg liker , og så viser det seg at det var feil hege jeg snakket men , jeg la på ganske fort da ja , ikke no håp om og ro seg ut av den

 

jeg tror at lyden på mobiltelefoner var dårligere for 6 år sidne , for med dagens lyd ville jeg sikkert hørt forskeld :D

Lenke til kommentar

kommer ikke på noe som skiller seg ut i negativ grad (sikkert sagt mye dumt, men ingeting som skiller seg ut)..

 

men det dummeste jeg har gjort var å klype ei dame i stumpen på byen. viste seg at hun drev med diverse utgaver av kampsport og det tok ikke lang tid før jeg fikk to tette og en badehette. har aldri gjort det samme igjen med mindre jeg har har en mer inngående kjennskap til vedkommende...

Lenke til kommentar

Humm...

 

Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove.

 

Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!"

Lenke til kommentar
Humm...

 

Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove.

 

Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!"

Sux to be you.

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
Humm...

 

Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove.

 

Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!"

Yeah, jeg ler! Ser det for meg. Går det ann?

Lenke til kommentar
Humm...

 

Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove.

 

Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!"

Herved er du utnevnt til årets nerd her i forum.... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...