Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Hoho, kompis kom nettopp hjem ifra en venninde, Quoter han jeg:

 

- haha, var jo hos hun venninnen..så var jeg trøtt og tenkte og gå hjem..så gikk jeg ut døra da, så sa hun:" være med å bade med meg inne eller?" så jeg bare "nei skal hjem nå jeg, snakkes"... omg jeg er dum..tenkte ikke over det før jeg var nede ved veien :no:

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kom på en liten ting til. denne gangen noe jeg ikke gjorde ovenfor en dame:

 

satt på t-banen i helt egne tanker. hørte som vanlig på musikk og på en stasjon kom ei ganske søt jente ombord. blikk og smil ble utvekslet og hun satte seg rett ovenfor meg. hun tilbød meg en Lãkerol. Jeg takket ja og tok av meg ørepluggene... på neste stasjon gikk vedkommende ved siden av meg av og hun overtok denne plassen.

 

da jeg satt der uten musikk og lyst til å snakke med henne kom jeg ikke på noe å si.... så jeg ble bare sittende der og se teit ut.... følte meg iallefall ganske idiot...

 

:shrug:

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
"Jeg liker deg"

 

Før jeg sa det: alt var fint, vi hadde det gøy sammen og var med hverandre nesten hver dag

 

etter at ejg sa det: hun er praktisk talt redd for meg  :dontgetit: vil ikke bli med noen steder lenger og jeg snakker neste aldri med henne mer :cry:  :cry:

 

what to do? :(

6371537[/snapback]

 

 

Da kroner du verket med å si: ''Skal vi pule?''

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis satt på med broren hans engang. Da vi kom til et "kryss" så gjikk det 2 deilige damer litt lenger framme. Så kompisen min stikker hode ut av vindue og brøler"Skal vi pule"(litt småbrisen) Åsså stopper bilen på rødtlys, så går begge jentene sakte forbi og ser stygt på han :!: .

 

Jeg har egentlikt aldrig sagt noe dumt til en dame, tror jeg.. :tease:

Lenke til kommentar
kom på en liten ting til. denne gangen noe jeg ikke gjorde ovenfor en dame:

 

satt på t-banen i helt egne tanker. hørte som vanlig på musikk og på en stasjon kom ei ganske søt jente ombord. blikk og smil ble utvekslet og hun satte seg rett ovenfor meg. hun tilbød meg en Lãkerol. Jeg takket ja og tok av meg ørepluggene... på neste stasjon gikk vedkommende ved siden av meg av og hun overtok denne plassen.

 

da jeg satt der uten musikk og lyst til å snakke med henne kom jeg ikke på noe å si.... så jeg ble bare sittende der og se teit ut.... følte meg iallefall ganske idiot...

 

:shrug:

4816803[/snapback]

 

"Lakerol, makes people talk" :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...