Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mye "Jeg elsker deg" her. Kan en ikke si det med mindre forholdet varer livet ut? Jeg mener en kan elske noen og fortsatt slå opp en uke senere.

 

Hmm, det dummeste jeg har sagt til ei jente.. ahrg, beklager at jeg måtte komme prakkendes med OT, men følte bare for å si det på toppen der. Jeg kan ikke huske at jeg har sagt noe spesielt dumt til det andre kjønn.

Lenke til kommentar

Jeg trodde egentlig at dette med kvinner skulle bli enklere når jeg ble eldre (og det har det jo forsåvidt også blitt til en viss grad, det er lettere å forholde seg til en kvinne enn en jente), men det å ta den første kontakten med en kvinne man har fattet interesse for er like vanskelig i dag som det var i videregående skole.

 

Min nåværende utkårede traff jeg på jobb. Vi er over 3000 ansatte i lokalet der vi jobber og vi har aldri noe med hverandre å gjøre i jobben, men vi har veldig tydlig hatt et blikk for hverandre helt siden hun begynte å jobbe der. I tillegg så handlet vi ofte i samme butikken og jeg støtte ofte på henne der, men desverre så var det alltid slik at jeg rundet en butikkhylle og nesten kolliderte med henne. Begge ble like satt ut, så raskt vekk og hastet videre. Jeg så jo at hun reagerte helt likt som meg, så jeg visste jo hele tiden at hun også var interessert i meg, men klarte liksom aldri å posisjonere meg slik at jeg får bedt henne ut.

 

Så, etter flere måneder med frustrasjon, står jeg en dag ved kaffeautomaten. Jeg fyller opp koppen min, og snur meg. Og der står hun rett bak meg og ser meg inn i øynene. Denne gangen gjør hun noe nytt... Hun smiler til meg. Jeg reagerer selvsagt med å søle kaffe på henne og utbryter noe ala: FAEN! Dette går ikke lenger... Jeg blir helt dårlig hver gang jeg ser deg. Vil du spise middag med meg en dag? (Hun er finsk, så jeg snakket engelsk)

 

Men det morsomme er at hun var like frustrert som meg, så hun reagerte ikke på den lite elegante ordleggingen før jeg beklaget den over middagen.

Lenke til kommentar

Det er mange ganger jeg føler for å si "jeg elsker deg" til kjæresten min, for det er det jeg tror jeg føler. Ikke at jeg helt veit det sikkert, vi har vært i sammen i 2 måneder. Kjærlighet er vel en vedvarende følelse, ikke noe som plutselig kommer over deg vil jeg tro.

Lenke til kommentar

hmmm måtte bare komme med mine "få" historier. jeg er egentlig kjent for å være en som ofte tenker godt før jeg sier noe..men har mine glipp for å si det sånn.

 

"russetreffen"

stemmen min var helt vekke etter en hard fredag, på lørdag er det en dritsøt jente som begynner å danse med meg, og skriver nr sitt på dressen min. Jeg skriver noe tull tilbake og hun prøver å snakke med meg...jeg får ikke en dritt ut av kjeften pga den stemmen er jo ikke der..så hesete får jeg ut.."jeg har mistet stemmen min, kan vi gå ut og snakke" litt mørkhudet som jeg er finner jeg ut at det var et dårlig sjekketriks og angrer på at jeg har sagt det og håper på at hun ikke hørte..hun ser rart på meg og går ut...jeg tror det var det jeg sa som gjorde henne irritert og fortsetter på dansegulvet mens hun står ute og venter. :blush: og jeg gikk aldri ut.

 

Hjemme hos meg

dama overrasket meg hjemme på en dag det var fotballkamp...jeg var ikke helt fornøyd med den for kampen var viktig....jeg sniker meg ut av rommet og til stua for å se på resultatet engang i blant...hun hater fotball så jeg fikk jo ikke lov til å se på...hun skjønner tegninga og gir meg klar beskjed hva jeg burde prioritere...da er stillinga 2-4 så jeg tenker greit nok det blir nok tap likevel...helt på slutten av kampen må jeg nesten finne en unnskyldning igjen..jeg er sier at jeg skal på do...stillingen var nå 4-4 og mens jeg kom foran tv-en scorer laget mitt 5-4 målet og jeg hopper opp og jubler og danser...noe dama mi selvfølgelig hører...og spør er fotball viktigere enn kos med meg...svaret var enkelt "så du ikke vi vant??" hun dro ganske kjapt etterpå..

 

"bursdagsgave"

jeg fikk en jævlig skinnjakke av den samme dama på den første bursdagen min vi hadde sammen.....jeg smiler og er glad :) som man høflig gjør.....jeg bruker den engang og hele kameratgjengen kommenterer hva jeg har på meg.....samma kvelden ringer hun og spør hva jeg synes om gaven....jeg sier det er jo ikke helt meg da...så jeg kan ikke garantere at jeg bruker den....og hun bryter ut i gråt og skjeller meg ut..ærlgihet varer ikke alltid lengst nei.

 

vekt

hun spør : synes du jeg er feit

jeg svarer : nei, men du trenger ikke å legge på deg mer :no:

 

"kompliment"

uforglemmelig kompliment fra meg......"dette har du gjort før"...var jo ikke helt meningen at det skulle komme ut på den måten.....har lært at kompliment må tenkes litt om før man sier ;)

Lenke til kommentar
Det er mange ganger jeg føler for å si "jeg elsker deg" til kjæresten min, for det er det jeg tror jeg føler. Ikke at jeg helt veit det sikkert, vi har vært i sammen i 2 måneder. Kjærlighet er vel en vedvarende følelse, ikke noe som plutselig kommer over deg vil jeg tro.

8286936[/snapback]

 

Forelskelse kommer plutselig over en - tror nok det er det du opplever :)

Lenke til kommentar

Au, den var stygg. O_o

 

Om ikke det dummeste; så det nyeste. Skjedde på torsdag.

"Nei, jeg sier ikke at du er stygg, jeg bare sier at jeg ikke aner hvordan du ser ut.."

her tar jeg og drar fingeren min i panna hennes og fikk med meg et tykt lag brunkrem.

Aldri har en jente slått meg for noe sånt før. Jaja. There's a first for everything.

Endret av Eplefe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vel, her er en ny en:

 

Hun: Så, koster pølsa di også 19 kr som på Narvesen? ;)

Jeg: Nei, den er gratis! :D

Hun: Oi, 100% rabatt!

Jeg: Ja, til den første kunden!  :no:

8291386[/snapback]

Hahahahaha :!:

8291460[/snapback]

Og da er det fint å kunne si "aprilsnarr" :) Egentlig var det i dag, men vi innførte noe som het "andre aprilsnarr" :p

 

Var forresten hun selv som skrev det innlegget ;)

Lenke til kommentar
Vel, her er en ny en:

 

Hun: Så, koster pølsa di også 19 kr som på Narvesen? ;)

Jeg: Nei, den er gratis! :D

Hun: Oi, 100% rabatt!

Jeg: Ja, til den første kunden!  :no:

8291386[/snapback]

Hahahahaha :!:

8291460[/snapback]

Og da er det fint å kunne si "aprilsnarr" :) Egentlig var det i dag, men vi innførte noe som het "andre aprilsnarr" :p

 

Var forresten hun selv som skrev det innlegget ;)

8293364[/snapback]

 

Hehe :p Syntes bare det var morsomt og ville dele med alle :thumbup:

Lenke til kommentar

Forrige kjæresten min;

 

Vi satt hos henne, alt holdt på og rakne. Så sa jeg først, "jeg kommer aldri til å gå fra deg, det her funker vettu." som ble besvart med et tårekvalt ja kombinert med et lite nikk. Så klarte jeg å si "Men uansett, det funker ikke helt med andre ting, kanskje vi skal si oss ferdig..".

Fikk i svar "Men... Du sa jo akkurat...". Vet faen ikke hva jeg tenkte på, men klarte å få frem "Herregud, jeg kødda da" før hun knakk helt sammen i sofaen :(.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...