Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey!

Når jeg skal levle opp en lvl 24 firemage, burde jeg da kjøre en sånn spekk og gå for scorch eller burde jeg kjøre en sånn spekk og bruke fireball? Har litt inntrykk av at scorch vil bli best pga av 4% mer crit og at jeg kan spekke videre i improved scorch, men noen som har noen indvendinger?

Scorch er best for levling. Du skal nok et stykke ut i Outlands for at fireball skal passere scorch som levlespell.

Lenke til kommentar
Skyter inn at du bør starte med Fireball, så scorch til mobben kommer i range for Frost Nova (dragon's breath senere). Ikke start med pyroblast. Idiotisk lang cast på den.

 

Ikke glem at du får med en ganske fin DoT helt gratis når du puller med pyroblast. Da har man som regel Pyroblast dot, Fireball dot, og vanligvis en ignite-dot rullende på mob'en.

 

Når jeg skal soloe eliter så pleier jeg å pulle med pyroblast - > Fireball til mob'en er i melee range > Blast wave -> Nova -> Fireblast -> Dragons Breath -> Blink -> Scorch/Fireblast til mob'en dør.

Lenke til kommentar

Dette kan fikses lett hvis du kjøper sånn 30 mana pots før du begynner å queste(gjør det med bank alt hvis dette blir for mye stress). Bruk de når CD(2 min) er nede når du gjør quests, dette hjelper betraktelig mot kjedsomheten.

Når du er tom for mana og har cd på pot, først da drikker du.

 

Solo PvE med mage er ikke akkurat den største utfordringen. Men hvis du kjører fireball/frostbolt x ganger , drink, rinse and repeat.. blir det fort kjedelig.

Derimot hvis du prøver å bruke dine forskjellige Cooldowns aktivt(WE/combustion), trinkets, pots som nevnt over, vil hele levle prosessen gå MYE fortere og bli enda morsomere.

Alt dette er sefølgelig subjektivt :)

Lenke til kommentar

Det kan man faktisk spare godt med nedetid på som Bytex nevner.

Gjorde det selv på min andre mage, og trekker man all tiden man sparer blir det en god del sammenlagt. Ikke mist er dem første levla etter man lærer ny rank også noe møkk, siden man conjurer så lite om gangen. Mye mere effektivt å kjøpe vann hos vendor.

Lenke til kommentar

 

Dette kan fikses lett hvis du kjøper sånn 30 mana pots før du begynner å queste(gjør det med bank alt hvis dette blir for mye stress). Bruk de når CD(2 min) er nede når du gjør quests, dette hjelper betraktelig mot kjedsomheten.

Når du er tom for mana og har cd på pot, først da drikker du.

 

Solo PvE med mage er ikke akkurat den største utfordringen. Men hvis du kjører fireball/frostbolt x ganger , drink, rinse and repeat.. blir det fort kjedelig.

Derimot hvis du prøver å bruke dine forskjellige Cooldowns aktivt(WE/combustion), trinkets, pots som nevnt over, vil hele levle prosessen gå MYE fortere og bli enda morsomere.

Alt dette er sefølgelig subjektivt :)

Det har du nok rett i, men jeg har ikke råd til pots og slikt. Er en level til 60, og da skal jeg ha ny mount :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...