Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at jeg ligger på 2. plass på dps lista i SSC, og uten reset fra start til Karathress på dmg meter. Det eneste jeg lå under var en rogue med BT gear ;) vi hadde 4 mages totalt, jeg arc frost og de andre fire, jeg eide dem i dps, og du fortsetter å påstå at fire er "best"? med arc frost spec ligger jeg på rundt 1250~spelldmg unbuffed, de andre magene ligger fra 5-10 plasser under meg :blink:

Lenke til kommentar
Synd at jeg ligger på 2. plass på dps lista i SSC, og uten reset fra start til Karathress på dmg meter. Det eneste jeg lå under var en rogue med BT gear ;) vi hadde 4 mages totalt, jeg arc frost og de andre fire, jeg eide dem i dps, og du fortsetter å påstå at fire er "best"? med arc frost spec ligger jeg på rundt 1250~spelldmg unbuffed, de andre magene ligger fra 5-10 plasser under meg :blink:

 

Skills har selvsagt også endel og si. Rent matematisk gir fire bedre dps enn frost. Det er rent fakta. Om du klarer #2 med frost, så klarer du #1 med fire.

 

Om man aldri blir truffet, og aldri går tom for mana, er fire best.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Har en 70 frostmage som jeg kun driver med PVP med, og begynner å bli litt smålei frost. Tenkte jeg skulle prøve en annen build.. Enten fire eller arcane, men er litt usikker.... Noen her som har noen gode forslag...

 

Det er stort sett snakk om BGer, og kanskje litt 2v2 innimellom, men først og fremst BG.

 

 

 

Hadde også vært flott om noen kunne lika noen gode fire-pvp filmer. Søkt litt på google osv, men er så mye drit, så hvis noen av dere vet om noen gode noen^^

Lenke til kommentar

Det kommer helt ann på hva du selv vil. Dps-messig vil du nok få mer ut av Sapphiron's Wing Bone. Men om du har lyst på litt mer mana, eller health, så går du for den andre. Det kommer helt ann på spillestilen, og nivået du befinner deg på. Er det karazhan og heroics det går i, så kanskje det er greit og overleve, en død mage har null dps.

 

Om det er PvP det er snakk om, så melder jeg meg ut av samtalen, det kan jeg nemlig ingenting om. Aldri tatt en eneste arena kamp.

Lenke til kommentar
Synd at jeg ligger på 2. plass på dps lista i SSC, og uten reset fra start til Karathress på dmg meter. Det eneste jeg lå under var en rogue med BT gear ;) vi hadde 4 mages totalt, jeg arc frost og de andre fire, jeg eide dem i dps, og du fortsetter å påstå at fire er "best"? med arc frost spec ligger jeg på rundt 1250~spelldmg unbuffed, de andre magene ligger fra 5-10 plasser under meg :blink:

 

Rart at så og si alle jeg snakker med og leser om i forums ligger på top 3 i damage. Lurer på hvor de fra 4-16 befinner seg, og om de eksisterer andre steder enn raidsa jeg har vært i.

 

Hvor et "jeg" ligger på en damage done-liste i et tilfeldig guild ingen kjenner til er et rimelig poengløst argument. Link til noen fakta, gjør noen kalkulasjoner, ellers blir alt bare tull.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Fire er best på BT nivå.

Arcane er best på SSC og TK nivå.

Fire på Karazhan nivå.

 

Dette er bassert på egne erfaringer, og hva vi har funnet ut i guilden opp til BT.

På BT nivå vet jeg at fire er best grunnet samtaler med spillere i diverse BT guilder, og RL venner som har alt på farm. Pre 2,3 så var faktisk Arcane best på BT nivå også med det rette gruppeoppsette. Etter 2,3 endret det seg til fire.

Lenke til kommentar
Synd at jeg ligger på 2. plass på dps lista i SSC, og uten reset fra start til Karathress på dmg meter. Det eneste jeg lå under var en rogue med BT gear ;) vi hadde 4 mages totalt, jeg arc frost og de andre fire, jeg eide dem i dps, og du fortsetter å påstå at fire er "best"? med arc frost spec ligger jeg på rundt 1250~spelldmg unbuffed, de andre magene ligger fra 5-10 plasser under meg :blink:

 

Rart at så og si alle jeg snakker med og leser om i forums ligger på top 3 i damage. Lurer på hvor de fra 4-16 befinner seg, og om de eksisterer andre steder enn raidsa jeg har vært i.

 

Hvor et "jeg" ligger på en damage done-liste i et tilfeldig guild ingen kjenner til er et rimelig poengløst argument. Link til noen fakta, gjør noen kalkulasjoner, ellers blir alt bare tull.

skulle gjerne gidd deg noen fakta, men har slutta med pve nå, slukte tia mi som jeg egentlig burde brukt til jobb. Så starta heller med pvp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...