Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

finnes det noe addon eller noe som gjør at jeg kan bruke wand når jeg høyreklikker på en mob isteden for attack(på samme måte som hunter setter på autoshoot istedenfor normal attack)? Har prøvd å keybinde det, men det funker ikke.

bump :whistle:

 

men har en ting til jeg lurer på. Går det ann å lage en macro som først kaster fireball også kaster scorch helt til jeg er out of combat igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
finnes det noe addon eller noe som gjør at jeg kan bruke wand når jeg høyreklikker på en mob isteden for attack(på samme måte som hunter setter på autoshoot istedenfor normal attack)? Har prøvd å keybinde det, men det funker ikke.

bump :whistle:

 

men har en ting til jeg lurer på. Går det ann å lage en macro som først kaster fireball også kaster scorch helt til jeg er out of combat igjen?

 

hm.. du vil gjøre det motsatt: Scorch x 5 i starten på fight, så Fireball x 8 og scorch x1 og repeat. Det går an å legge det i en macro som du spammer hele tiden, men det anbefaler jeg egentlig ikke. Bedre å gjøre det manuelt. Og fireblast hver gang du må flytte på deg, siden den er instant.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke at 17/0/44 er den beste frost PVP speccen... Har testa mange forskjellige frostspecs, og liker bedre å ikke ha noenting i arcane, men heller sette litt mer i frost, og ta 12 poeng i fire.

 

Noe sånt som det her.

 

Det jeg liker beste med det er at impact proccer av molten armor. Dette skjer overraskende ofte, og det har reddet meg MANGE ganger mot rogues og warriors... Synes dette er mye bedre enn imp counterspell. Imp CS er et bra talent, men synes ikke det er verd å ofre 17 talentpoeng for. Føler ikke at jeg får noe som helst annet ut fra arcane treet. I fire derimot får jeg hyppigere fireblast, som critter mer, på lengre avstand... Pluss impact på molten da... Er genialt!

 

EDIT: Bruker ikke spellsteal så mye på grunn av at den er for dyr, som nevnt, men bruker den noen ganger for PW:S og Innervate ol.

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar
Men må jo være mye lettere å kite / komme seg unna når de blir skikkelig slowa og i tillegg fryat fast? Og når de er fryst fast har du jo 50% ekstra crit, og icelance gjør 3x skade...

 

Man kan nesten si det så flåsete som at med dagens tåpelige crit rates spesiellt på warriors, så blir du "garantert" critta med både MS/Whirlwind og Auto Attack, så når du blir slått på så er det for sent likevel ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...