Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det forskjell på å komme med tips, som han faktisk bad om, og på å prate nedsettende og oppføre seg som en idiot.

 

Om en mage har så lite peiling på level 70, så er han enten e-bayed, og fortjener ikke råd i det hele tatt, eller så er han så sykt dårlig at det er best å rerolle. Uansett så gjør jeg det som er best for han -_-

Lenke til kommentar

Skjerp dere, folkens! Flaming blir ikke akkurat belønnet med fløte og sukker!

 

Jeg fjernet et par innlegg, men lot det opprinnelige oppgulpet stå som referanse.

 

Det er jul snart, så oppfør dere skikkelig. Ellers blir det ikke moro å åpne julestrømpa!

 

-moderator EC-

Endret av EC
Lenke til kommentar

tenkte bare jeg skulle dele en erfaring jeg nettop gjorde :) mange/nesten alle av dere har sikkert tenkt på dette lenge før jeg ble født, men uansett....

Lærte meg akkurat Ice Lance. Er frost specca såklart. Når man bruker frost nova på et mob, får man jo 50% mer crit chance (om man er frost spec). Etter du har brukt frost nova, kan man da bruke frost bolt (som du sikkert har gjort hele tiden) og rett etter du har casta frost bolten, caster du en Ice Lance etterpå, så du får 2 crits med 50% crit chance med 1 frost nova brukt. Isen sprekker jo som regel etter en crit også. Altså, uansett om isen sprekker eller ikke, så kan man må få 2 crits. Kommer til å hjelpe meg de sisste levlene jeg har igjen.

Lenke til kommentar

Og om du har Winters Chill får du 2% større crit chance ved hver frost spell. Så om du puller med Frost Bolt -> Frost Nova -> Frost Bolt -> Ice Lance har du faktisk 56% crit chance, + eventuell crit chance du skulle ha fra før av. Det beste er jo hvor mye mer damage Ice Lance gjør mot Frozen Targets, og at du som Frost kan specce 100% damage boost når du critter.

Genialt sier da jeg. :)

Lenke til kommentar
Nja, har ikke engang prøvd Ice Lance, pensjonerte magen på 60. Men jeg får ofte Ice Lance mot meg, og det gjør litt mer vondt enn det burde, mana cost og instant + crit chance tatt i betraktning.

 

Jeg likte dårlig når Frost Nova ble fiksa sånn at det bryter lettere mot frozen targets. :( Men Shattercombo (Frostbolt med Ice Lance fulgt rett etter Frostbolten, så begge nyter av Shatter crit) gjør fortsatt 5k damage mot rundt 100 resilience. Elsk på frost i 1v1.

Lenke til kommentar
Jeg begynner er snart level 70 og jeg kommer til å gjøre PvP i 70, men jeg trenger noe å specce til.

 

Tenkte enten på :

http://www.wowhead.com/?talent=of0qcobZZVVGcobxsbqt

eller

http://www.wowhead.com/?talent=of0qcobZZVVGcobxsiot

 

 

Noen forslag, endringer tas mot med glede :)

 

Du har ikke winter's chill eller Permafrost, du har Empowered Frostbolt som -ikke- er nødvendig, og det er vel heller ikke Piercing Ice. Kjør på med i allefall 3 points i Winter's Chill. (Det er en ekstra Magic debuff, dermed blir det vanskeligere å dispelle Frost Nova når du skal ut med en shattercombo eller spamme lol-lance.)

 

Edit: Du har valgt 11pointern i Arcane. Tenk om igjen, de 200 armorene vil ikke hjelpe deg.

Endret av Xint
Lenke til kommentar
OK, nå har jeg funnet frem til en fin build, men det siste spørsmålet er enten: Permafrost eller improved Cone of Cold.

Hvem av dem er best?

 

Hva vil du bruke CoC til? Jeg bruker det til kite, noen bruker det som en nuke. Uten improved bør du bruke rank 1 og kun bruke det til kiting.

Lenke til kommentar
Nja, har ikke engang prøvd Ice Lance, pensjonerte magen på 60. Men jeg får ofte Ice Lance mot meg, og det gjør litt mer vondt enn det burde, mana cost og instant + crit chance tatt i betraktning.

 

Mana-wise sliter faktisk mange mages i PvP. Jeg spiller med en mage i blant, og mot drainteams og outlast-teams er gjerne han den første som går tom for mana, og nesten ikke kan gjøre en skit.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Vil starte ny horde mage, men før så var ivertfall frost speccen for leveling.

hvordan er det nå? :)

 

og med tanke på gear; spell dmg -> int -> stam i den rekkefølgen?

 

Frost er fortsatt en solid leveling build fra 40ish og opp.

 

OK, nå har jeg funnet frem til en fin build, men det siste spørsmålet er enten: Permafrost eller improved Cone of Cold.

Hvem av dem er best?

 

Et par ting, Frozen core, Imp. Blizzard og Frost Warding er ubrukelig til leveling. Imp blizzard er kun for aoe grind spec.

 

Du ville fått mer ut av å stappe noen points i arcane eller f. eks fire for "impact shield".

Endret av Saggy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...