Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite spørsmål hva er best å lvle med? jeg er nå frost og det går greit. drikker ca hver 5 mob. hvordan vil det bli med fire?

Jeg levla med frost også, det funka fint det, men jeg anbefaler deg å specce 3/3 permafrost og 3/3 improved blizzard pga AoE-farming som funker utrolig bra:)

Det hadde vært greit å vite levelen din atm, men jeg kan gi deg et lite tips om hvordan du skal få til den beste pullen:

finn et sted med mange MELEE mobs (ikke spellcasters, da screwer du hele greia), hvis du har mount løper du mot dem med shield og prøver å finne en best mulig sirker som gjør at du ikke blir hitta av moba så sinnsykt mye...

så hvordan du går fram med AoE dmg etter pullen:

 

Frostnova->Blink->Blizzard->Blizzard->Cone of Cold->Arcane Explosion X antall ganger til Frostnova er klar igjen->Frostnova og repeter:)

 

Håper denne fremgangsmetoden kan hjelpe de som lurer på hvordan man skal AoE-farme.

Øvelse gjør mester!

Lenke til kommentar
noen som kan gi et bra fire build til meg, skal gå fire fram til 50. og derfra frost arcane til 70 også fire igjen, så hadde vært fint om noen kunne gitt meg noen bra build til dette for meg.

 

For firespec mens du levler skal du tenke på mest mulig dmg, så jeg kom fram til en grei spec. Denne gjelder t.o.m lvl 50:

http://www.wowhead.com/?talent=oZxgMzcccoeRp

 

hva med frost arcane derfra da?

Lenke til kommentar

Har nå rundt ~45 dager /played i 70 :s og skaffa meg mest PvP gear da, men hvis noen av dere har tailoring og skal gå pve, bli SPELLFIRE tailor, ikke shadoweave som jeg gjorde, gidder ikke bruke rundt 1500-2000 g bare for litt fire pve gear >_>

men, som du sa Luftig, mener arcane frost skal gå bra til levling, når jeg tenker på at jeg var jo 40/0/21 i SSC og med arcane power og trinket critta jeg rundt 6.5 til 7k frostbolts... med tanke på 1200 spelldmg unbuffed;)

Lenke til kommentar
Lite spørsmål hva er best å lvle med? jeg er nå frost og det går greit. drikker ca hver 5 mob. hvordan vil det bli med fire?

Jeg levla med frost også, det funka fint det, men jeg anbefaler deg å specce 3/3 permafrost og 3/3 improved blizzard pga AoE-farming som funker utrolig bra:)

Øvelse gjør mester!

Jeg drev med AoE før, men nå som patchen har boosta XP du får for å queste tjener man virkelig ikke så mye på det lenger. Ulempen med å specce for AoE er at du ikke kan bruke Frostbite (hva skjer om en av mobsa blir sittende fast baki der?)

 

Dessuten ville jeg ihvertfall gjort AoE slik:

Samle masse mobs -> Ice Block til alle mobsa er inntil deg -> Frost Nova -> Blinke unna -> Blizzard -> (Freeze fra Water Elemental om du har det ->) Blizzard -> Cone of Cold -> Da bør de fleste være døde, om ikke bør du _ikke_ spamme på med Arcane Explosion, da det drar masse mana, og gjør at du får en lenger downtime. Isåfall bør cooldown på Frost Nova være borte, og du kan ta den igjen. Om Frost Nova er klar før mobsa når deg kan du bruke den før Cone of Cold, for en ekstra crit-chance (da må du ha speccet Shatter, merk at Blizzard ikke kan critte).

 

Julie: Siden du har vært i Felwood ville jeg prøvd meg i Searing Gorge eller Un'Goro Crater.

Lenke til kommentar
Lite spørsmål hva er best å lvle med? jeg er nå frost og det går greit. drikker ca hver 5 mob. hvordan vil det bli med fire?

Jeg levla med frost også, det funka fint det, men jeg anbefaler deg å specce 3/3 permafrost og 3/3 improved blizzard pga AoE-farming som funker utrolig bra:)

Det hadde vært greit å vite levelen din atm, men jeg kan gi deg et lite tips om hvordan du skal få til den beste pullen:

finn et sted med mange MELEE mobs (ikke spellcasters, da screwer du hele greia), hvis du har mount løper du mot dem med shield og prøver å finne en best mulig sirker som gjør at du ikke blir hitta av moba så sinnsykt mye...

så hvordan du går fram med AoE dmg etter pullen:

 

Frostnova->Blink->Blizzard->Blizzard->Cone of Cold->Arcane Explosion X antall ganger til Frostnova er klar igjen->Frostnova og repeter:)

 

Håper denne fremgangsmetoden kan hjelpe de som lurer på hvordan man skal AoE-farme.

Øvelse gjør mester!

jeg er lvl 21:) snart 22. jeg har sett endel aoe guider. så vet om bra steder i 30+ men ikke bnoen nå:S

 

noen ideer?

 

har en priest venn jeg kan teame med hvis det blir litt tøft.

Lenke til kommentar
det virket rett og slett nice... kan du gi meg buildet til 40/0/21?

Jess kan gi deg builden :!:

her har du en grei build: (btw, hvilken level er du nå, så jeg kanskje kan "skreddersy" speccen så du ikke pøser på med masse talents som ikke er vits;P men dette er da en spec for arc frost PVE! dette vil du spare mest mana på mens levlene stiger :woot: )

Mage Arc/frost spec

Valgte å heller specce fult på frostbite og shatter, istedetfor range og 6% mer damage du får specce hva du føler er best for dine behov :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...