Gå til innhold

Hvordan fikk du hull i hodet?


Wobokel

Anbefalte innlegg

jeg var "litt" (les stupings) full på en fest og ramla lag som eg var rett i en murtrapp , di som var tilstet pakket hodet midt inn i et hankla og la meg så eg kunne sove litt , var masse søl i senga og eg hadde tørka blod i hele håret dagen etterpå , klipte av meg alt håret for og se hvor ille det var , det så ille ut så eg bestilte time til legen og var der 4 dager etter på , hvor legen utbryter at eg burde kommet med engan etter på , eg skulle ha sydd noen stig , men det var forsent nå .

 

så di renset såret og ga meg en fine plaste lapp i bakhodet , nå har eg sært arr der

 

eg var 15-16 når dette skjedde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var liten (alder ukjent.).

Det er kveld, jeg skal legge meg. Tar av olabuksa, legger den på gulvet, (det het det når jeg var liten) og kler meg til sovetøy, og legger meg til å sove. Sover søtt hele natta utenom at jeg falt ut og ned på gulvet og klatra opp igjen.

Når jeg våkner har jeg en stor plasterlapp på pannen, så jeg spør min bestemor hvorfor jeg har plaster panna. Det har jeg fordi jeg begynte å blø når jeg falt ut av sengen. Viser seg at glidelåsen på olabuksa sto rett opp, og det hadde laget et fint hull rett inn i panna mi. Uten at jeg merka noe til det :p .

 

Sånn fikk jeg hull i panna.

Lenke til kommentar
Jeg fikk en Dart-pil i bakhodet for lenge siden. Husker ikke hvor gammel jeg var. Og så datt jeg ned fra en hjemmesnakret taubane, og gikk med stifter i hodet noen uker.

au! :cry: jeg var 4-5 år , og var på barnehagen. jeg kranglet med en annen gutt som var like gammel som meg, om en lekebil,.. Han sente bilen ned sklia og jeg fulgte etter. og jeg mista balansen og tryna med panna rett i en spiss (liten) stein! og når jeg venta på at pappa skulle komme å skjøre meg til sykehuset så fikk jeg en twist av en av "lærerne", og da var alt bra (nesten) :p

Endret av M.F.
Lenke til kommentar

Falt 5 meter fra et tre med hodet først, rett ned på en stor stein. Resulterte i en saftig hjernerystelse og flere dager tilbragt på sykehuset. Gikk også med solbriller på skolen i hele høstsesongen pga. en svær blåveis jeg pådrop meg under landinga:D.

 

EDIT: 4 klasse.

Endret av dD.
Lenke til kommentar

Var vel 12 år eller noe, spilte fotballkamp.

Jeg var keeper, og da en motspiller stakk seg frem og fikk skutt stod jeg litt nærmere stangen enn jeg trodde.

Jeg hev meg etter ballen, slo hodet i stangen og fikk et hull i hodet som det rant rimelig mye blod ut av. Var faktisk ikke så vondt, bare heftig blodig.

Lenke til kommentar

Jeg fikk hull i hodet en gang da broren min satt oppe i ett skap, jeg satt under. Plutselig så løsnet skapdøra og traff meg nidt i hodet med spissen først.

 

Jeg lagde også hull i hodet på en fyr en gang :yes:

Vi hadde stein krig, også kasta jeg en stein alt jeg kunne. Den traff han andre midt i panna så den sto fast i noen sekunder før den falt ut. Så begynte han å hyle, slik at moren hørte det, og kom løpende. Jeg ble livredd og sprang og gjemte meg i en busk, og ventet der til de hadde dratt. :!:

Lenke til kommentar

første gangen så reiste jeg meg opp ved siden av ett lekehus i barnehagen,var vel 5 år gammel eller no,og der var det en spiss kant på taket,som var av blikk eller no.

 

Andre gangen var når jeg var ute å sykla,var 11,da jeg fikk epilepsi anfall,og hadde selfølgelig ikke hjelm.

 

Naboene så bare meg sykla nedover gata med fullt krampeanfall,og når jeg tryna så slo jeg panna rett i fortauskanten. Det var dagen jeg fant ut at jeg hadde epilepsi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...