Gå til innhold

Hvordan fikk du hull i hodet?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var omtrent 4 år gammel og jeg sa til søskenbarnet mitt: Ska me pinga...

 

eg sprang no eg, og mens eg sprang såg jeg bak etter søskenbarnet mitt, og då krasja eg rett i ei bosbøtte med ein tagg ut av metall :D

 

Blodet silte ned over hele trynet og hele greia var full av blod :p hehe, skulle ønske vi hadde kamera med :p

Lenke til kommentar

Jeg lå en vakker dag å sov søtt og trygt i vuggen min, da den geniale broren min plutselig fant ut at han ville se hva som skjedde hvis han stakk en stor nål inn i vuggen :ohmy:

 

Kanskje det er derfor jeg er blitt sånn som er jeg er i dag :hmm:

Endret av -Mithrandir-
Lenke til kommentar
hull i hodet? hva er det for noe?

hørtes ikke bra ut

Enig,det er helt "høl i huet" å kalle et sår i hodet,for hull i hodet.Hvorfor heter det ikke,hvordan fikk du hull i rompa?(sår på rompa,høres da bedre ut).

Kanskje fordi det er et ordtak og bruke HULL I HODET.

Endret av ConeX
Lenke til kommentar

En gang var jeg å hoppet på trampoline å hadde det morsomt... det var ikke morsomt mer da jeg skallet hodet inn i en murvegg når jeg prøvde å ta salto - fikk en lettere hjernerystelse å fikk en rund, lang kule i midten av pannen min. Alle kalte meg for "oksen" så lenge jeg hadde den :blush:

Lenke til kommentar

Da jeg var liten så snublet jeg i en sten og slo hode mot en bolt(ca 3cm,diamet.)

 

-Neste gang(faktisk) var da faren min tullet med en sakkosekk som han holdt over meg(var liten) og han traff en diiger trelampe som falt ned rett i knollen på meg.

 

Har fortsatt et arr i pannen :roll:

Lenke til kommentar

Har fått 2 hull i hodet;

 

Den ene gangen var når jeg var på ferie i Israel, sammen med min far og min bror. Jeg var ikke så veldig gammel da. Vi sjekket inn på et internat, ikke de mest fancy greiene, men det virket. Der hadde de såklart køyeseng, og rammet var laget av stålrør. Jeg husker at denne rammen var grønn, hvorfor vet jeg ikke. Jeg ville absolutt ligge øverst, og det måtte jeg jo få lov til, hvis ikke ble det et rent helvete. Denne sengen hadde ikke noe rekkverk rundt. Om natten våknet jeg plutselig i det hele overkroppen min svingte ned og ut av sengen, og traff rammen nederst, som slo hull i hodet mitt. Husker at jeg skreik litt, også våknet pappa og min bror, skrudde på lyset, og tok med meg til legevakten. Husker at legevakten kalte meg "Lille helt" (husker ikke hva det var på hebraisk), fordi jeg var så stille og rolig, og samarbeidet hele tiden. Det ble 6 sting. Etterpå fikk jeg bandasje rundt hodet, og en rød caps med et multifarget mønster på.

 

Den andre gangen, var på min egen fødselsdag, faktisk! Jeg husker jeg satt og snakket med min mor, da en av mine daværende beste venner kom og dro i stolen min, mens han sa "kom her, kom her!", da det tydeligvis var ett eller et annet han ville vise meg. "Nei, jeg sitter og snakker med mamma, ser du ikke?" sa jeg. Han ga seg ikke, han dro.

Tripptrappstolen jeg da satt på, tok overbalanse og tippet bakover så jeg slo bakhodet inn i dørkarmen, der ble jeg liggende. Kan ikke huske at jeg gråt. Min mor plukket meg opp, men hun tåler ikke synet av blod, så hun var i ferd med å besvime. Heldigvis ringte hun mormor, som kom og hentet meg. På legevakten måtte jeg ligge på en seng, mens legen hentet fram det lilla limet for å lime meg igjen. Dette limet måtte varmes opp, og han satte det til oppvarming mens han snudde seg for å gjøre noe annet (husker ikke hva). Imens tok limet fyr, og jeg sa ifra; "Doktor, nå brenner limet ditt". Han bråsnudde seg, og slukket det, mens han sa; "denne må vi bare kaste gitt". Han måtte bare finne fram en ny og lime igjen hullet med. Når jeg kom hjem fra legevakten, hadde min mor sendt hjem alle som en. Det var det fødselsdagselskapet. Dette var også lenge siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...