Gå til innhold

Hvordan fikk du hull i hodet?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Har aldri fått slike hull i hodet at jeg måtte sy, men en gang jeg var i syden. Satt jeg av en eller annen grunn på huk under en vask, glemte selvfølgelig at vasken var over meg, og Bang! smalt hode rett opp i vasken og hele vasken ramlet ned oppå hodet/nakken min.

 

Fikk et lite kutt da.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri fått slike hull i hodet at jeg måtte sy, men en gang jeg var i syden. Satt jeg av en eller annen grunn på huk under en vask, glemte selvfølgelig at vasken var over meg, og Bang! smalt hode rett opp i vasken og hele vasken ramlet ned oppå hodet/nakken min.

 

Fikk et lite kutt da.

hehe, bra at hukommelsen er i orden :!:

 

Jeg har også hatt et "uhell" en gang. Gikk vel i femte klasse på det tidspunktet, og som den lille pøbelungen jeg var, gikk jeg inn i naboens garasje fordi d regnet så mye. Det var mørkt og jeg presterte å gå rett i en planke som støttet en sånn ting du hugger ved på. Den vedtingen var plassert oppå en haug med oppugget ved, og når jeg gikk på planken som støttet den opp så ratse hele skiten i hode på meg. Det endte med 7 sting i hodet, og en sånn bandasjeting rundt hode mitt i to uker ;)

Lenke til kommentar

Var 4 eller 5 år.

Vi drev og bygde på et hus vi bodde i, jeg likte å klatre i reisverket mens det enda gikk an og var mye oppe på stillaset på utsiden. Opp til stillaset gikk det to stiger, platået var 2.5 m over bakken. En gang jeg skulle ned igjen klarte jeg på en eller annen måte å bomme på stigen og falt med hodet først rett i den eneste steinen i hele hagen...

Surret visst rundt i hagen en liten stund før jeg er sikker på at jeg så forfra at pappa bar meg til senga mi.

 

EDIT: fikk lov til å kjøre sykebil og lå på sykehuset i to dager med en liten hjernerystelse, fikk litt fin LEGO :wee:

Endret av Icedude
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har to kakk i pannen; et over høyre øye og et over venstre. Det første kom fra da en eldre gutt slo meg ned i en bossdunk og det andre kom da jeg diskuterte med en kamerat (Scarface^) og var uoppmerksom på en lyktestolpe rett foran meg. Gikk rett på den og sprakk opp pannen.

Lenke til kommentar

Det første arret kom da jeg var liten og datt mot ovnen. Jeg traff heldigvis øyenbrynet(istedenfor øyet) og hovnet opp noe inni #¤%&/(. Det er grunnen til at jeg har en "strek" over øyenbrynet mitt. Var ca 3-4 år da det skjedde.

 

Er ikke helt sikker på om jeg fikk arr da jeg falt av min hjemmelagde "bil" som var bygd av noen planker og et oljefat. Enden på visen ble at oljefatet begynte å rulle og jeg falt ca 1m med hodet først rett ned på stålis. Det endte med at pannen min hovnet opp såpass mye at min mor ikke ville kjent meg igjen.

 

Mitt 3. arr kom da jeg og en kompis kjørte rattkjelke ned en gjennom skogen. Det jeg ikke visste var at rattkjelken hadde null styring så da den første knappe svingen kom så fløy jeg rett ut i skogen med hodet først. Det endte med at jeg fikk et stort kutt midt på hodet og det fosset ut blod. Det hullet ble aldri sydd igjen, så det vokser ikke hår på akkurat den flekkken den dag i dag.

Lenke til kommentar

Jeg var vel en 10-11 år gammel.

Jeg og noen kompiser hadde dratt opp på et fjell og dreiv å kasta stein ned i sjøen under.

 

Jeg bøyde meg ned for å ta opp en ny stein og idet jeg reiste meg opp klinte en av kompisene mine en stein i bakhodet på meg fra 2 meters hold. :cry:

Han hadde gått litt bakover for å ta ekstra fart og så ikke at jeg var rett foran.

 

Fikk et 5 cm langt kutt i bakhodet som ikke ble sydd igjen så de arret har jeg ennå.

Hadde heldigvis tykk lue på som tok av for en del av trøkket ellers hadde jeg muligens ikke skrevet dette i dag.

Lenke til kommentar
Jeg var vel en 10-11 år gammel.

Jeg og noen kompiser hadde dratt opp på et fjell og dreiv å kasta stein ned i sjøen under.

 

Jeg bøyde meg ned for å ta opp en ny stein og idet jeg reiste meg opp klinte en av kompisene mine en stein i bakhodet på meg fra 2 meters hold. :cry:

Han hadde gått litt bakover for å ta ekstra fart og så ikke at jeg var rett foran.

 

Fikk et 5 cm langt kutt i bakhodet som ikke ble sydd igjen så de arret har jeg ennå.

Hadde heldigvis tykk lue på som tok av for en del av trøkket ellers hadde jeg muligens ikke skrevet dette i dag.

Deg i avataren?

 

:!:

Lenke til kommentar
Jeg var vel en 10-11 år gammel.

Jeg og noen kompiser hadde dratt opp på et fjell og dreiv å kasta stein ned i sjøen under.

 

Jeg bøyde meg ned for å ta opp en ny stein og idet jeg reiste meg opp klinte en av kompisene mine en stein i bakhodet på meg fra 2 meters hold. :cry:

Han hadde gått litt bakover for å ta ekstra fart og så ikke at jeg var rett foran.

 

Fikk et 5 cm langt kutt i bakhodet som ikke ble sydd igjen så de arret har jeg ennå.

Hadde heldigvis tykk lue på som tok av for en del av trøkket ellers hadde jeg muligens ikke skrevet dette i dag.

Au

Lenke til kommentar

var vel 11-12 jeg og en kopiss dreiv og trilla et pigg dekk opp og ned en sånn betong "rampe" plutselig fikk dekket litt stor fart og kjørte over meg så jeg smalt bakhgodet i en betongkant bake meg. jeg fikk latterkrampe så besvimte jeg :S

 

våkna opp på sjukehuset.

Lenke til kommentar

Tror vel jeg var rundt 11-12 år. Også dreiv noen kamerater og jeg å kjørte kjelke. Standarutstyr for meg på den tiden av selvfølgelig Stiga rattkjelke, og glatte sko til å skli med :roll: Det som var tingen var at jeg bar alltid kjelka på ryggen med skiene mot ryggen min. Dette ville da si at bremsen på kjelka sto rett ovenfor hodet mitt. Og grunnet glatt vei, og sko uten sklisikring så endte jeg på rompa, med 1,5 cm av kjelkebremsen i hodet. Fresht!

 

Husker godt da mamma vasket blod fra hodet/ryggen min i dusjen før vi dro på legevakta og sydde 5 sting :!:

Lenke til kommentar

Presterte å falle ned fra verandaen vår hjemme, etter nypåfunnet veranda-lek som små barn. 1 meter, ned på kantsteiner.

 

Dette resulterte da i stort blodbad, og at hodebunnen min fant ut at den skulle dele seg enda mer... Øret hang vel litt lengre ned enn det gjør nå(og til vanligvis)Så var det til sykehuset å sy... -Hvor er den delen som mangler, sa pappa da han så inn på skallen... -Nei detta drar vi sammen ,sa legen :p

19 sting ble det tilsammen + Non dagerr på sykehuset

 

Har pent arr som minne for det hele

Endret av mariunae
Lenke til kommentar
Etter at vi hadde vært i gymsalen en stund begynte vi å skulle bevege oss hjemover, hvorpå en idiot heiv en full colaflaske i bakhodet mitt.

Hvorfor gjorde han det? Virker som et teit menneske. :nei:

Fyren var et pikkhode, og "heiv fra seg flaska" midt i en gymsal med to hundre folk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...