Gå til innhold

Hvordan fikk du hull i hodet?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang i 2\3 klasse drev jeg og noen venner og lekte rundt på SFO da jeg plutselig snublet i en eller annen sin fot og kjørte hue rett i et dørhengsel. Blødde godt etterpå, men det gikk bra. Har fortsatt et merke i bakhue! ;)

 

 

Edit: Leif var her.

Endret av Sponx
Lenke til kommentar

Jeg var 9 aar. Brodern og fettern min skulle kaste meg fra flytebrygga vaar paa hytta. Saa plutselig glapp fettern min hendene mine og jeg fikk hodet mitt slengt paa kanten. Mens jeg laa der livloes i vannet, med masse blod ut av hodet, ropte de andre paa hjelp, og onkelen min hoppet uti for aa redde meg. Dramatisk gitt :roll:

Lenke til kommentar

Første hull: Midt i pannen - arr som bevis ^^: Var i barnehagen en regnfull dag.. En venn av meg satt inni et sånt lite lekehus, mener eg å huske, med en jente. Uviss om dette tittet eg inn gjennom et lite vindu og jammen tar idioten en svær stein og meiser til meg i pannen :roll: Her måtte det sting til.

 

Andre hull: Midt på toppen av hodet: Litt eldre nå - kanskje 14-15 :p Eg og noen andre lekte.. krig :D Så vi løp rundt i hagen med "våpen" og skaut hverandre. Plutselig kommer en venn av meg hoppende fram fra et hjørne, drar fram våpenet sitt (som var et lite bordbein med en skrue halvt iskrudd) og drar det mot meg, men han glipper det! Sender det rett mot hodet mitt og: Bam. Blod i hele fjeset, rett ner på legevakten å lime.

 

Hoho.

 

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Mitt hull i hodet kom som følge av en liten feide mellom naboer. en barndomskompis og jeg var alltid konkurenter, og en gang så leikte vi med pil og bue. med det resultatet at kompisen min fant ut at hodet mitt var en pen blink. pilen sto fast i skallen på meg, en metallspiss. det var mindre behagelig kan en si

Lenke til kommentar

Jeg var vel 5 år eller no da jeg akte i en akebakke og kom litt skeivt ut, så jeg kjørte rett inn i en murbenk. Tro det eller ei, men det var faktisk 2 murbenker i akebakken.. Sikkert fler enn meg som kjørte i dem. De ble fjernet året etter.

 

Har pigmentfeil i håret der nå. Helt hvit flekk i håret på siden av huet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...