Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt synd egentlig. Hadde vert kult å fått med seg en treningsøkt.

Skal du ikke på kampen da?

Joda, men det hadde vert litt spesielt å sett på en treningsøkt. Man kommer liksom litt tettere innpå spillerne.

Sant nok, selv skal jeg stå utenfor Ullevaal når spillerne ankommer stadion (men når er det tro?)

Lenke til kommentar
Litt synd egentlig. Hadde vert kult å fått med seg en treningsøkt.

Skal du ikke på kampen da?

Joda, men det hadde vert litt spesielt å sett på en treningsøkt. Man kommer liksom litt tettere innpå spillerne.

Ja jeg ser den. Prøvde bare en liten morsom en med at kampen blir som en treningsøkt.. :wee:

Lenke til kommentar

Nå ser det ut som om Crouch ender opp i Portsmouth. Hva synes vi om det? Ryktene går rundt at vi skal by cash + Steve Finnan for Barry. Vi skal også være interessert i en backupkeeper (husker ikke navnet på ham). Jeg lurer på hvor er det klassevingen eller spisspartneren til Torres som jeg hadde forventet og se hentet inn blitt av? Ok da, vi trenger nok en ving framfor en spiss, likevel - hvem blir erstatningen for Crouch? Og hvordan har Rafa tenkt og spille neste sesong?

 

------------Reina--------------

Degen - Carra - Agger - Dossena

Pennant - Gerrard - Masche - Barry/ny?

-----------Torres - Babel/ny?--------

 

-------------Reina----------------

Degen - Carra - Agger - Dossena

-----------Barry - Masche---------

--ny?/Kuyt - Gerrard - Babel----

---------------Torres---------------

Lenke til kommentar

Har du bodd i en hule eller noe de siste ukene eller ignorerer du bare at Robbie Keane er sterkt linka? Jeg har ingenting i mot å få Keane hvertfall. Perfekt spissmaker til Torres, så får vi heller droppe en av de defensive midtbanene og plassere Alonso/Barry der det måtte passe.

Lenke til kommentar

Ønsker meg Keane sikkert like mye som deg. Men for £20M?! Aldri i verden, skulle vi ha kjøpt Keane, måtte Crouch værten del av dealen, men det ser det ikke ut som han blir ettersom han er sterkt ønsket av Pompey. Dessuten så vil nok ikke Tottenham gi slipp på ham.

Lenke til kommentar

Tror nok ikke Keane ankommer Anfield ettersom Darren Bent er linket til Sunderland og Berbatov er linket til United.

 

Syntes backrekken ser ganske solid ut nå, men spilte Degen i EM for Sveits?

Tror ikke jeg så / hørte en bull om han...

 

Men, får Pool inn Barry, tror jeg de vil kjøre en 4-3-3 formasjon med Mache som en dyp midtbane-anker imens Gerrard og Barry kjører en indreløper rolle. Begge vil da få bruke sine skuddfot mer hvis Gerrard blir satt som venstre- imens Barry blir satt som høyre indreløper. Gerrard får da delta litt ekstra offensivt som han gjorde denne sesongen sammen med Torres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...