Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kewell er jo sjef. :D Det er ikke uten grunn at han er hedret med en plakat ved inngangen til bortegarderoben:

 

dsc01787vd6.jpg

 

:D

 

Glad jeg hvert fall fikk handlet inn en Kewell-drakt i fjor før han rakk å forsvinne (som var grunnen til at jeg kjøpte den, visste at det var siste sjanse til å få en Kewell-drakt). Alltid likt Harry. :)

Lenke til kommentar
Da er det automatisk credz til deg. ;) Alle med Kewell-drakt får en stjerne i boka!

Jeg har faktisk en gammel Leeds-drakt med Kewell på, fikk den hos en onkel som syns det var helt hysterisk morsomt. Har forøvrig en gammel LFC-drakt å, 95-96 sesongen ellerno sånt. Gamle tanter og julegaver er dårlig kombi. Vurderer å få den sydd om til trekk til dolokket.

Lenke til kommentar
Lykke til videre ja.. Skal sies at jeg aldri var noen stor fan av han, men han hadde potensialet. :hm:

Syns det er så hyggelig når alle legger inn en siste hilsen til spillerne her på forumet. Blir jo så hyggelig for for eksempel Kewell å komme inn her for å lese alle de sørgmodige avskjedspostene :). Tenker det varmer mye!

Lenke til kommentar
Lykke til videre ja.. Skal sies at jeg aldri var noen stor fan av han, men han hadde potensialet. :hm:

Syns det er så hyggelig når alle legger inn en siste hilsen til spillerne her på forumet. Blir jo så hyggelig for for eksempel Kewell å komme inn her for å lese alle de sørgmodige avskjedspostene :). Tenker det varmer mye!

Helt enig! Nesten like idiotisk som å feire og være glad når man vinner noe, samme om det er en ubetydelig enkeltkamp eller CL-finalen.. Hvorfor kan ikke bare alle være negative hele tida?

 

 

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...