Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVORFOR skal jeg være redd for et Liverpool lag som ikke har scoret mot oss på 6 (?) kamper, og som vi UTKLASSET, LEKTE MED og OVERKJØRTE for ikke mange uker siden?

Fordi vi i Champions League sammenheng er gode og klarer det utroligste på få minutter når det trengs. Siden Istanbul har vi hatt muligheten til å snu dårlig prestasjon til perfekt prestasjon. Slik vi gjorde i dag. Derfor er dere redde. Og hvis du ikke er redd for et lag. Hva gjør du i tråden vår? Jeg er ikke redd for Man U, hence not posting there.

Lenke til kommentar
Det er greit, dere Pool-supportere kan ikke noe for det. Men det som er kvalmt er at dere ikke har guts til å innrømme at dere avanserer fra hvert finalespill pga. dommern og en god overdose med flaks.

 

Jeg er helt uenig i den påstanden. Det som er rart er at de fleste andre også er det. Ting ser kanskje litt annerledes ut for deg, men vi har ikke for vane å flakse oss videre. Sorry :)

fakey er missunnelig

Lenke til kommentar
HVORFOR skal jeg være redd for et Liverpool lag som ikke har scoret mot oss på 6 (?) kamper, og som vi UTKLASSET, LEKTE MED og OVERKJØRTE for ikke mange uker siden?

Fordi vi i Champions League sammenheng er gode og klarer det utroligste på få minutter når det trengs. Siden Istanbul har vi hatt muligheten til å snu dårlig prestasjon til perfekt prestasjon. Slik vi gjorde i dag. Derfor er dere redde. Og hvis du ikke er redd for et lag. Hva gjør du i tråden vår? Jeg er ikke redd for Man U, hence not posting there.

Tråden vår? Når ble denne tråden din, eller noen andres? Jeg har vært i denne tråden en god stund lenger enn deg, så forbeholder meg retten til å si at denne tråden er mer min enn din.

 

Det er greit, dere Pool-supportere kan ikke noe for det. Men det som er kvalmt er at dere ikke har guts til å innrømme at dere avanserer fra hvert finalespill pga. dommern og en god overdose med flaks.

 

Jeg er helt uenig i den påstanden. Det som er rart er at de fleste andre også er det. Ting ser kanskje litt annerledes ut for deg, men vi har ikke for vane å flakse oss videre. Sorry :)

fakey er missunnelig

Unnskyld meg, men misunnelig på hva?

 

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare deg. Husker forige gang da du dreit deg så totalt ut i en eller annen tråd her. Tenker jeg drar opp den igjen senere som litt nattkos.

Lenke til kommentar

Vis du spiller fotball, så burde du skjønne at det ikke er filming. Når du løper frem i angrep, bare fokus på ballen og målet, så skal det så utrolig lite til for at du mister balansen(som allerede skjedde utenfor) og du faller. Ingen filming vil jeg si. Vis du ikke tror meg, så tar turen innom her, så skal vi rekonstruere

 

Du for kose deg inatt fakey, må du dra frem ting som skjedde før, så er det tragisk.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Uansett, ser frem til semien.

 

Godt at Essien er ute. Tror vi har stor sjans mot dem. Grant er meget urutinert i cl sammenheng, så jeg tror det går veien.

 

Og, jeg gleder meg også til en heftig fotballkveld imorgen. Der roma kommer til å gjøre lekestue med brown og pique.

 

Nei, det blir 2 bra'e kamper imorgen også

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Straffen var jo helt grei. Babel filmer jo ikke LITT en gang. Han blir hoppet overende. Tror ikke han hadde tatt av om det ikke ble straffe, men det er lysår i fra filming. Den logikken noen her har om at uklar straffe = filming er jo helt bak mål.

Lenke til kommentar

Fakey... Jeg er Liverpool fan. Har vært det siden jeg fikk sporten tredd over hue på meg. Og jeg tror at du har vært Man U fan så lenge som du kan så ikke noe mot det. Men når jeg er LFC fan og poster i "This is Anfield" tråden så vil jeg påstå at jeg er mer hjemme enn du... Hvis du føler deg mer hjemme her enn noen Liverpool fans så burde du kanskje bytte logo på den røde drakta di?

 

Kvelden skal feires for et velfortjent avansement!!

Lenke til kommentar
Straffen var jo helt grei. Babel filmer jo ikke LITT en gang. Han blir hoppet overende. Tror ikke han hadde tatt av om det ikke ble straffe, men det er lysår i fra filming. Den logikken noen her har om at uklar straffe = filming er jo helt bak mål.
Blir kreative tolkninger når det ikke er Ronaldo som faller :)
Lenke til kommentar

Etter det jeg har lest, er det et snev av håp. Og en Rio på 80% ville jeg ikke satt på banen. Men SAF gjør hva han vil for min del. om Rio blir skadet og blir ute resten av sesongen, fordi han sliter litt og ikke er 100% klar gjør meg ingenting. Håper mer at chelsea skal vinne ligaen.

 

Men, tilbake til topic.

 

Vi har hjemmekamp først, Og da er det livsviktig og ikke slippe inn mål, for det kommer til å bli tøft på brua.

Lenke til kommentar
Vis du spiller fotball, så burde du skjønne at det ikke er filming. Når du løper frem i angrep, bare fokus på ballen og målet, så skal det så utrolig lite til for at du mister balansen(som allerede skjedde utenfor) og du faller. Ingen filming vil jeg si. Vis du ikke tror meg, så tar turen innom her, så skal vi rekonstruere

Men Hleb situasjonen var ikke straffe? Vi skreiv jo akkuratt det samme om den situasjonen men da falt man ikke så lett når man var i fart... Men slikt kan jo forandre seg på en uke, eller? Igjen, Hleb situasjonen var mye klarere (som til og med Bergdølmo klarte å få med seg) og skjedde faktisk inne i straffe feltet.

 

Snakker om å skyte seg i foten

Lenke til kommentar
fikk se den igjen og det er jo ikke straffe i det hele tatt. Ikke nok med at forseelsen starter utenfor, Babel filmer jo som faen. Hvilken dobbelmoral, Liverpool alltid klager på at andre lag når det gjelder filming men er en værsting sjøl.

 

Oi, plutselig ble vi sannelig en versting. Ikke verst :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...