Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Origi fra start er ikke så mye bedre. Best som innbytter. Skadene ødla for mye for Sturridge desverre

 

At skadene ødla er sant. Så det er like greit å la han gå og heller la noen andre få den lønnen.

Personlig hadde jeg likt å sett Brewster på benken i denne kampen. Men jeg får nøye meg med Chamberlain og håper han får litt tid på banen også. :)

Lenke til kommentar

Liverpool kan egentlig bare fortsette å vinne og håpe at Manchester City taper poeng et sted.

 

Virker vanskelig da ettersom Pogba har sluttet å spille for Manchester United i håp om å bli solgt og det var høyrisiko-kampen av alle for dem....

 

De Gea kan du også føre opp på den lista. Makan til møkkakamp de to hadde mot City. Mange av de andre utpå der er tross alt ikke bedre, men en bør kunne forvente mer av de to største stjernene på laget enn de viste mot City.

 

Syns det for øvrig var en merkelig kamp. Var jo alle tiders sjanse for United å holde følge i forhold til topp 4 med poeng siden stort sett alle resultatene siden tapet mot Everton gikk deres vei.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...