Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller hvilket som helst av uavgjort-resultatene våre.

 

Vi er gode i år, men er ikke mye å gjøre med 15 milliarder fra Saudi-Arabia..

 

Gode? Kaste bort 7 poengs forsprang er ikke det jeg kaller gode. Det er faktisk horribelt dårlig. Sånn type Arsenal kollaps dårlig. Skulle aldri skjedd, enkelt og greit.

Det er der vi tapte gullet. Ja og tapet mot selveste City selvsagt.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Gode? Kaste bort 7 poengs forsprang er ikke det jeg kaller gode. Det er faktisk horribelt dårlig. Sånn type Arsenal kollaps dårlig. Skulle aldri skjedd, enkelt og greit.

Det er der vi tapte gullet. Ja og tapet mot selveste City selvsagt.

Så en potensiell 2.plass med 97 poeng (potensielt) er ikke godt?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For ikke å snakke om minimum semi i CL, og at serien mest sannsynlig lever helt til siste runde. Veldig surt om ikke vi vinner serien med 97 poeng, men en vanvittig god sesong, og har bare hatt "uflaks" at City har vært marginalt bedre.

 

Klopp så vel også mindre pene ting om de som skal begynne å skylde på den og den kampen som grunn til at man evt havner på 2.plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å gi fra seg 7 poeng på City sin enorme poengfangst er ingen kollaps, forventet du at pool skulle ende opp på 105 poeng eller? ekstremt  hvor kravstore dere er blitt.

Åh ja.. Beklager at jeg er kravstor og skulle ønske vi ikke spilte uavgjort mot et lag på den nedre halvdel. Fra nå av skal jeg ta til takke med 2. - 4. plass.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Så en potensiell 2.plass med 97 poeng (potensielt) er ikke godt?

 

Om det er 2. plass eller 4. plass har vel egentlig lite å si. Er ingen forskjell på det.

For hva nå? Rekord sesong, og vinner fortsatt ikke. Bedre enn det her tror jeg neppe vi får se. Det vil si at vi er avhengig av de andre blir dårligere. Eventuelt at de andre lagene i ligaen blir bedre, men da blir det jo tilsvarende vanskeligere for oss også.

 

Må da få være lov å ergre seg over et uavgjort resultat i en kamp som burde vært vunnet.

 

Men for all del. City er et fantastisk lag. Hatten av for de. Har egentlig troen på at de kan forsvare tittelen for 2 andre gang neste sesong. Og da vil de i så fall bli de første i Premier Leagues historie?

Lenke til kommentar

Nei, bare at dere er blandt de to DESISERT beste laget i ligaen, flere hakk bedre enn resten, 20+ poeng skal det mirakler til å ta igjen på en sesong, dere har potensielt stabisert dere som ett topplag som kjemper om gull ikke topp 4. etter all motgang dere har hatt så kan jeg ikke skjønne at ikke det er noe sykt bra for dere.

Endret av Golf'ern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, bare at dere er blandt de to DESISERT beste laget i ligaen, flere hakk bedre enn resten, 20+ poeng skal det mirakler til å ta igjen på en sesong, dere har potensielt stabisert dere som ett topplag som kjemper om gull ikke topp 4. etter all motgang dere har hatt så kan jeg ikke skjønne at ikke det er noe sykt bra for dere.

 

Nå ja. Det er å ta litt hardt i. Er ikke mye bedre mange av disse lagene skal spille før de knepne seierne blir til uavgjort i stedet.

Så om de andre bare hever seg litt, så taper vi fort mange poeng.

Lenke til kommentar

Om det er 2. plass eller 4. plass har vel egentlig lite å si. Er ingen forskjell på det.

For hva nå? Rekord sesong, og vinner fortsatt ikke. Bedre enn det her tror jeg neppe vi får se. Det vil si at vi er avhengig av de andre blir dårligere. Eventuelt at de andre lagene i ligaen blir bedre, men da blir det jo tilsvarende vanskeligere for oss også.

 

Må da få være lov å ergre seg over et uavgjort resultat i en kamp som burde vært vunnet.

 

Men for all del. City er et fantastisk lag. Hatten av for de. Har egentlig troen på at de kan forsvare tittelen for 2 andre gang neste sesong. Og da vil de i så fall bli de første i Premier Leagues historie?

 

Ingen forskjell på 2 og 4 plass? Kødder du nå?

Lenke til kommentar

Nå ja. Det er å ta litt hardt i. Er ikke mye bedre mange av disse lagene skal spille før de knepne seierne blir til uavgjort i stedet.

Så om de andre bare hever seg litt, så taper vi fort mange poeng.

 

Vis dere har så mange knepne seiere, hvorfor er du så misfornøyd med de få uavgjorte kampene dere har da? tross alt ikke særlig mange heller. kan ikke vinne knepent hver gang når det er jevnspilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...